Hakutulokset

1. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Tulin vaan pikaseen poksumaan 7+0♡
  2. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Noniin eka neuvola olisi sitten 21.10 syysloma viikolla :) Törkee tomaatin himo iski tänään, ostin muutaman ja pari lohkoa söin kotosalla ja ei maistu enää:D:eek:. Mandariinejä tuli taas ostettua melkein 2kiloo:p ihana kun ees vähä jotain oireita vaikkakin mielitekoja vaan:whistle::X3:
  3. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

lokakuun pino ois hyvä, niinkun muutkin tekee omalle kuukaudelle oman ketjun. tässäkin odotusketjussa kumminkin juttua tulee. Minä tietsikalle nyt niin lasketun ajan vois muuttaa mulle 26.5. Tänään ilmotan neuvolaan raskaudesta :D hui jännittää vähä kertoa:rolleyes:, mies ihan tohkeissaan...
  4. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Kiitos onnitteluistanne ♡ Ihana tietää että yksi pieni siellä porskutteli kyydissä ja syke näky ♡ ❤ se tunne kun näkee sykkeen.. aaaww ❤.. sydän suli..♡♡♡ Mä sen ultran jälkeen palkitsin itseni ja miehen unessa nähdyllä big Mac hampparilla nam.. Noh keskiviikkona 3v tytön neuvolan samalla...
  5. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Ultrassa käyty ja yksi pikkunen sikiö uiskenteli syke näky ♡ ja laskettuaika muuttu päivällä LASKETTUAIKA 26.5. jos joku viittis sen muuttaa en saa puhelimella punaseks.
  6. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Iiks mulla tänään ar-ultra puolilta päivin:D:eek: Nyt oikeastaan rupes jännittämään, mies sai lomittajan navetalle niin pääsee mukaani ♡ Ei kyllä juurikaan oireita oo, en nyt siitä ressaa ei ollu viimesessäkään raskaudessa mitään. Ihanaa vaan päästä kurkkaamaan mitä tuolla kohdussa tapahtuu ja...
  7. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Onnea hyvistä ultra kuulumisista ♡ Maanantaina ultra itelläni ja ootan jo kovasti sitä :whistle: tuntuu kun kaikki muut on jo käynny ite viimesiä:X3:.. kovasti jännittää mitkä viikot oikeesti on ja toi laskettuaikakin vaan nettilaskurin mukaan napsastu. Tänään poksuu viikot :love: :barefoot...
  8. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa uudet odottajat(y) Mie oon ainakii "suur"perheellinen 8.lapsi tulossa:LOL: vaikka en vieläkään luokittele suurperheeksi meitä;) me ei olla kerrottu kuin minun äidille ja anopille miehen äidille joka sanoi "JOKO TAAS" ja ei muuta:confused::ROFLMAO:. Mun äiti oli hyvin iloinen toi...
  9. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa uudet (y) Hmm.. mies mikä se on:LOL: sillä paljon töitä niin ei sillä aikaa minulle.. Mie nyt pääsääntösesti yksin teen täällä kotihommia ja oon lasten kanssa. En kyllä muista millasta on kun mies passaa, ei tuo oo ikinä tainnu niin tehhä:unsure:.. Oon kyllä kauhean väsynyt...
  10. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Mä aina käyn kännykällä, harvemmin käytän konetta :LOL: mutta joo aijemmin oon valittanu ettei oo raskausoireita, ehkäpä nyt vähitellen on tullut paleltaa ihan törkeenä, pissittää koko ajan ja väsyttää:eek:mies vahti lapsia niin nukuin "kevyet" kolme tunnin päikkärit:D. Mä en oo vieläkään...
  11. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Leenulainen:( jospa ois normaalia vuotoa mutta kannattaa käydä gynellä näytillä:unsure:. Mulla siirty alkuraskauden ultra 3.10. Aikasemmin:love: Tänään poksuu viikot :LOL:♡ Aika vähän on raskausoireita vähän jotain mielihaluja inhomia ruokia joita sitte syön. Tein kyllä testin eilen varalta ja...
  12. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Toi on muuten jännä että vaikka lapsella nimi olisi niin odottaa mieluiten sitä että näkee onko nimen näköinen, mulla ihan sama juttu:LOL: mä kanssa oon pähkäillä jotenkin varsinkin loppuraskaudessa nimiä niin ei voi lyödä lukkoon ennenkun vauvan näkee:) viimesen lapsen kohalla ei käynnytkään...
  13. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

http://aijaa.com/MRnT4V Piti tehdä viimenen digi ja yllätys se anto nyt jo toivotun tuloksen ♡ Nyt voi odottaa innolla ultraa
  14. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa uudet mukaan :) Mulla ei oikeestaan ole keskenmenon pelkoa, miksi sitä pelätä se tulee kun tulee ja ei sillä mahda mitään, kyllä olen kokenut 17km:noa ja olen pikkusten takia tatuoinnut selkääni linnun♡ Nimiä en ole miettinyt, eikä sukupuolella ole väliä meillähän jo 4poikaa ja...
  15. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

http://aijaa.com/HDvwEY Jes hormooni nousee ♡ keskiviikkona oli 1-2 ja nyt näin :) vielä yks digi että 3+ koitan ens viikolla saaha:LOL: HooKoo82 & papana 4+1rv
  16. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/HDvwEY 4+1rv viikot nousee ♡
  17. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Täällä poksuu viikot jee:LOL: Mua iltasin väsyttää tosi paljon ja aamulla ei juurikaan, tänäänkin viiden jälkeen heräsino_O "pakko saada päikkärit" joskus nukun.. Mä tykkään täälläkin käydä kirjottelemassa, tuosta itse pää fb:n porukasta lähin, siirryin pieneen ryhmään, siellä tykkään olla(y)...
  18. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Helmiina; mä oon useamman kierron tikuttanu oviksen vaan en kyllä tiiä laskenko raskausviikko menkoista vai oviksesta, neuvolassa taitaavat laskea menkoista joten olen sillä nyt menny(y) Mä kanssa muistin että ennen plussaamista näin unia plussa raskaustesteistä:ROFLMAO: 7rv on kuulema hyvä aika...
  19. HooKoo-82

** Toukotenavat 2017 **

Mä nyt varasin alkuraskauden ultran yksityiselle 3vkon päähän sillon olisi 6+6rv toiveissa olisi että syke näkyisi :love: uskaltas kertoo sitte muillekkiin touko nupusta:love::rolleyes:
  20. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

3+2rv sain ekan plussan eli dpo9 ja siitä ruvennu tummumaan :love::LOL:

Yhteistyössä