Hakutulokset

1. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Ultrasta terkkuja vauva voi tosi hyvin ❤♡ toinen oli paljon kasvanu, kädet ja jalat näky ♡♡ laitan kuvaa kun kotiin päästään. HooKoo82 pilvilinnoissa ♡♡
  2. HooKoo-82

Tänään meen omakustantaiseen ultraan yksityiselle ♡ ihanaa ♡♡ nt-ultraan piiiitkä aika vielä, tää tällänen rauhotus ultra:D Pitää poksua tänään :love::love: HooKoo82 10+0 ♡
  3. HooKoo-82

Minä otan flunssa rokotteen astmaatikkona voin sanoa että perusnuhakin aivan kauhee en todellakaan halua kokea pahempaa nuhaa:eek:. En ole saannut keskenmenoa rokotteesta ennenkään, vähä taitaa joku puhua höpöhöpöjä o_O. Minulla huomenna yksityisellä ultra hihhhihh.. :love::barefoot: HooKoo82 9+6♡
  4. HooKoo-82

Mä oon menossa torstaina taas yksityiselle ultraan sillo viikkoja tasan 10+0 oon täysin oireeton viimeks kun käytii niin pikkuriikkinen syke näky jospa tyyppi ois kasvanu ja mulla pitkä aika vielä nt-ultraan :whistle:.. 3,5viikkoa.. Kunpa kaikki ois hyvin pikkusella (n).. Mulla ollu viime...
  5. HooKoo-82

Neuvola olikin tänään ja kaikki hyvin:) nt-ultra ainakin saatiin 14.11. se sitten. Ens viikolla paastoverikokeet ja peruskokeet ja pissakoe . Turvotus verikokeita ei oteta ja turvotusta ei ultrassakaan lasketa joten meillä se normiultra ja varmistetaan LA. Sokerimittaukset alkavat myös jossain...
  6. HooKoo-82

Onnea ultra kuulumisista ♡ Tuntuu että te muut odottajat olette isommilla viikoilla ja käynneet jo nt ultrassa.. minä en edes ekassa neuvolassa ole käynnyt saatika mitään nt-ultra kutsua saannut :eek: Mielihaluja on tullut tosi paljon tekee mieli salmiakkia:p ostin salmiakkijauhetta ja syön...
  7. HooKoo-82

Vauveli vanhalle onnea hienoista ultra kuulumisista (y)♡ Onneks mua ei niin pissitä vielä koko ajan mutta kyllä puolen yön jälkeen pitää käydä yhesti ja aamulla sitte nii kauhee hätä hyvä kun pytylle kerkii:ROFLMAO: Mulla toi pahoinvointi aaltoilevaa välillä ei mitään ja tänään kun vaihdoin...
  8. HooKoo-82

Mullakin poksuu tänään ♡ Mä oon eilisestä illasta lähtien kärsiny pääkivusta ja aamulla heräsin nenä törrrrrkeen tukossa, aivastuttaa on kipee olo:oops: eli syysflunssaa sitte pukkaa. Reissuun lähtö ois alkuviikosta pari päivää miehen siskon ja perheensä luona Lappeenrantaan, kiva vaihtelua...
  9. HooKoo-82

Mulla eilen kyllä jauhelihan paistaminen sai järkyttävän maha pyörähtämis olon kun olla ja voi, hirveesti oksetti, ykäilin pöntölläkin mitään ei tullu kumminkaan.. huh:sick:.. voi että kyllä tuli loppu ilta istuttua avonaisen ikkunan alla:censored::confused:. Kananmuna paistettuna yleensä pahin...
  10. HooKoo-82

Täällä myös hormoonihirviö niin kiukkunen kuin ampiainen mutta vaihtelevasti, Aamu ja päivät normaali, iltaisin kun väsymys painaa niin olen vihainen :p voi ei.. mies osaa jo pitää väliä ettei tuu liian lähelle koska hermostun jo siitäkin:whistle: ärsyttää vaan kaikki...

Yhteistyössä