Hakutulokset

1. HooKoo-82

Haamu vai viivanpaikka?!

Haamuplussa :) Onnea ♡
  2. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Hyvää uutta vuotta kaikille teille ja tervetuloa uudet:) @muttakun paljon voimia suru työhön ja toivotaan että saisitte vielä lapsen syliin asti ♡ Meillä uusi vuosi meni rauhassa syödessä ja saunoen ja tuli muutamia raketteja ammuttua lapsetkin tykkäsi:rolleyes: Tasan viikko ru:hun jotenkin se...
  3. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Jos teette sellasen ryhmän niin mä lähen ehdottomasti siihen mukaan (y):D
  4. HooKoo-82

Tervetuloa uudet:) Mä oon täällä nyt harvakseltaan käynny vaikka luen kyllä muitten kirjotuksia. Ru kutsukin tuli 9.1. Ja mies lähtee ehdottomasti mukaan:X3: kerrankin lasten hoitaja meillä kun mennään ultraan ja päästään kahdestaan niin ollaan shoppailtu ja käyty syömässä ja nautittu...
  5. HooKoo-82

Tänään oli neuvolalääkäri ja kaikki on hyvin vauvvalla, ultrasi ja siellä se poikittaen potkiskeli kylkeen:).. Laitto vihdoin ja viimein lähetteen rakenneultraan:X3: nyt jäädää odottelemaan kutsua . Minulla poskiontelontulehdus joten määräsi antibioottikuurin. HooKoo82 16+6rv ♡
  6. HooKoo-82

-.-

-.-
  7. HooKoo-82

Kävin siellä ultrassa ja kaikki hyvin vauvalla ja me nähtiin että masussa majailee POIKA ♡♡ Se istu niin ekana näky vehkeet :LOL:pikkunen oli niin kauheen virkee ja eloisa, pyöri ja hyöri ja potkiskeli :love: Taisin rakastua♡:barefoot:.. Mulle voi laittaa tonne etusivulle poikalupaus HooKoo82...
  8. HooKoo-82

Soitin neuvolaan kysyäkseni miten minun rakenneultra ajan kanssa on:confused: sain vastauksen että meillä pitää ensin käydä ekalla lääkärillä joka laittaa lähetteen sinne, tänään olisi ollut mutta eilen tuli viesti neuvolasta että tämän päivän ajat neuvolalääkärille peruttu:( no sain samalla...
  9. HooKoo-82

Millo työ muut ootte saannu kutsun rakenneultran? Mulla ei vieläkään tietoa millon se on:unsure:, ensimmäinen lääkärineuvolakin peruuntui tänään en edes tiedä syytä.. Onneks meen yksityiseen ultraan perjantaina näkee onko kaikki hyvin:rolleyes:. Vauvan liikkeet tunnen aina kun asetun istumaan...
  10. HooKoo-82

Meillä lapset iältään nyt: poika 14v, tyttö 13v, poika 11v, poika 8v, tyttö 4v, tyttö 3v, poika täyttää sunnuntaina 1v
  11. HooKoo-82

Kiva uusi ketju ja joulukuu:X3: mulla ens viikolla eka neuvolalääkäri ja omakustantainen ultra yksityisellä nähdään miten kulti voi ja sukupuolen haluun nähdä:love::D. Rakenneultra menisi tammikuulle, eipä se haittaa kerkii sillonkin(y) Liikkeitä oon tuntenut rv14+ päivittäin liikuskelee ja...
  12. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

Tervetuloa kaz ja onnea toukovauvasta :)Täällä ei oikeen meinaa saaha nukuttua, öisin nukkumatti kadonnut tai unohtanu minut.. ja päivisin olen tosi uupunut :sleep: ja nuorimmaiselle tulossa lisää hampaita niin sekin sotkee yö kuviot puuh.. No mie varasin yksityiselle tutulle gynelle ultra ajan...
  13. HooKoo-82

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

http://aijaa.com/dwcNBv eilen kuvattu 13+3 ja kahdeksaa odotellaan syntyväksi toukokuulle.
  14. HooKoo-82

Mikä dpo plussasit?

Dpo9 sain näkyvän haamuplussan ja siitä vahveni joka päivä. Vielä sinulla toivoa kun vuoto pysyy poissa.
  15. HooKoo-82

Tytille oikein paljon voimia menetyksestä :( Meidän nt-ultra meni tosi hyvin, oikein potkivainen riehuja siellä pötkötteli, laskettuaika pysyi samana ja viikot oli just kohillaan:LOL: . Rakenneultra menee tammikuulle sitte. Ihanaa ❤♡ HooKoo82 12+4
  16. HooKoo-82

Voimia vuotelijoille:oops: jospa vuosista huolimatta kaikki hyvin, pietään toivo yllä. Minulla tänään nt-ultra 14 aikaan ja eipä yhtään vielä jännitä, saas nähdä paikan päällä:LOL:.. tulen sitten kertomaan kuulumisia ♡ HooKoo82 12+4♡
  17. HooKoo-82

Täällä taas poksutaan :) Mua vieläkin paleltaa tosi paljon, mielihaluja ruuan suhteen iskee usein ja pakko päikkärit on saatava kerran päivässä:ROFLMAO: muuten kyllä olo erinomainen:love: Maanantaina kauan odotettu nt-ultra♡ HooKoo82 12+0♡♡
  18. HooKoo-82

Tulin pikaseen poksumaan ♡❤ HooKoo82 11+0rv ♡♡♡♡
  19. HooKoo-82

Kiva uusi ketju (y) Mulla vähä ollu ongelmia tuon hampaan kanssa kun ensin siihen koski tosi kovaa ja yksityisellä kävin joka poisti sen noh viikon kärsin kovaa kipua ja unettomia öitä, itkeskelyä kivusta.. lauantaina kävin yksityisellä taas laitto jodi kamferi tamboni tupon sinne, käski syödä...
  20. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

http://aijaa.com/duJhaY Tässäpä kuva vauvasta ❤

Yhteistyössä