Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa taas kaikille! :) taas kuukaudesta se aika kun tuun tänne piinaileen ja jännäämään kaikkien tikkuja;) tää on jo ruutiini! ☺️ eli eilen oli ovis aika varmasti. Tänään siis dpo1. Voikun nää päivät menis nopeesti :D
  2. J

Ei oo totta mulla pääsee itku.. Menkat alkoi 3 päivää aijemmin oletettua aikaa.. ;( olin niin varma että tässä kierrossa tärppäsi.. Tsemppiä kaikille teille muille! Viivoihin vahvistumista <3
  3. J

Tein tänään sen toisen pc testin ja siihen tuli samanlainen viivanpaikka kuin edellisellä kirjoittajalla.. :/ ja sitte huvikseni uitin toisen clearblue plussa testin mihin sain toissapäivänä sen haamuista haamuin niin siihen ei tullut mitään :O olen niin sekaisin nyt tästä. Vielä olisi kaapissa...
  4. J

Tein tänään s marketista ostetun sen pc testin ja tyyli puhdas nega :/ tänään kp28/32 ja dpo10
  5. J

No voi ei kun mä niin toivoin :| minä oon apteekin omalla ihan positiivisia testejä saanut vaan en edes ollut raskaana.
  6. J

Tässä vähän muokattuna. En kuitenkaan harhoja viivasta näe :| mutta täytyy loppu viikosta testata erillä.
  7. J

No voi ei! :( mulla nyt on kuitenki vasta menossa dpo 9 ja sunnuntaina pitäis kuukautisten alkaa.. Onhan tässä sinne vielä aikaa. Mutta voisin huomenna kipaista hakemaan sen digital testin :)
  8. J

Hei! :) onkos tämä nyt se tunnettu viivanpaikka? :/
  9. J

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Jos tämä onkin se plussa kierto niin oireita jota olen nyt huomannut on: vessassa saa ravata öisinkin, hikivirtaa ihan erillälailla mitä normaalisti, hajuaisti herkentynyt huomattavasti. Maanantaina testaan jos ei ala ennen sitä. :)
  10. J

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

En ole nyt testannut kun rahat menevät hukkaan ja yrittänyt olla miettimättä kokoasiaa mutta nyt on menossa kp30/28 eikä menkkoja kuulu jospa testaan viikonlopun aikana. Senhän pitäisi jo näkyä jos plussa olisi, luulisin. :D mutta se on niin surullista nähdä nega siinä testi tikussa kun niin...

Yhteistyössä