Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ylempi tänään tehty dpo 14 ja 28/28 ja muka jotain oon näkevinäni, mutta rinnat tullu tänään kipeiksi samallalailla mitä ennen kuukautisia. Eli huonolta vaikuttaa mutta ei tippaakaan verta mitä yleensä tullut ennen kuukautisia.. :/
  2. J

Heippa jälleen :) mulla huomenna olis 28/28 ja dpo 13 tänään mutta testit negaa eikä kyllä mitään oireitakaan suuntaan tai toiseen. Musta tuntuu että kaikilla vähän jo ennen menkkojen alkamispäivää haamuilee :/
  3. J

Mulla on nyt kp 21/28 ja dpo ehkä 7 tai 8. Malttamattomana tein tänään r testin vaan eihän se mitään vielä näytä. :| ihmeellistä veristä limaa tullut nyt kolmena edellisissä kierroissa juurikin ovulaatiosta noin viikko. Mistähän mahtaa johtua :/
  4. J

Heippa vaan kaikille, sivusta seurannut oon tekijän piinaavia hetkiä ja kysyisinkin miten minni n tilanne? Entä Stella teitkö tänään r testiä :)
  5. J

Hei taas! :) onnea ihan hulluna plussista teille kaikille <3 Mikähän ihme mulla on hätänä :/ 18.11 alkoi tiputtlu vuoto (luulin kiinnittymisvuodoksi) joka kesti menkkoihin asti 25.11 alkoi menkat 28.11 loppui 30 ja 1.12 tuikki munasarjoihin hulluna ja sitten loppui ei mitään kasvukipuja oo...
  6. J

Heippa taas! Onnittelut kaikille! :love: Te jotka plussanneet, niin onko ovulaation jälkeen limat jatkuneet vai loppuneet? En käsitä, viime viikon ma ti tai ke oli ovulaatio ja siitä asti vuoto on ollut runsasta ja jatkuu vaan. Tein ovulaatio testin joka oli jo tosi paljon vaaleempi eli...
  7. J

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Kirjottelempa vielä kerran tämän kierron oireet. Ovista tikuttelin mutta ei tullut selkeää positiivista ollenkaan, aloitin tikuttelun ehkä liian myöhään ja veikkaampa että ovis rapahtui paria päivää aijemmin joten listaan kp nä. Kp. 16/28 Kiukuttaa niin vietävästi, mikään ei oikein onnistu. Ei...
  8. J

Äääh eikä mä en kestä!! Tänään pyyhittäessä jonku sortin veri viiruja jäi paperiiin :( juuri kun kerkesin innostua. Tää on niin vaikeaaa :/
  9. J

Ovulaatiosta ei tietoa kun päätin olla ressaamatta. Mutta eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa, eli kp 29/28 juilii kyllä ala mahalla vähän väliä että saa nähdä alkaako. :|
  10. J

http://aijaa.com/uUKk4O Voiko tää olla? :rolleyes:
  11. J

Se tulikin näköjään huonompi kuva vahingossa tänne :/ tulen aamulla heti päivittämään josko selkeämpi. Olen tällä palstalla jo monet kuukaudet piinaillut ja viime kierrossa päätin että nyt loppu yritys ja ja jos tämä on nyt sitä jotain niin ressaamattomuus auttoi! :) yk 7 ja kp 28/28...
  12. J

Tein tänään päivällä tämmöisen, näettekö mitään? ainakin itse näen ihan haalean toisen viivan, aamulla taas uudestaan. Minä niin toivon että nyt olisi sitä oikeaa <3. Hurjasti paljon onnea teille muille
  13. J

Tervehdys jälleen, täällä taas xD vaikka viime kierrossa vannoin. No mutta tänään on kp26/28 ja dpo 12. Miten se menee jos kuvittelee tuntevansa kiinnittymisen niin montako päivää siittä menee että hormooni tuotanto alkaa? ;)
  14. J

Noniin pakko seurata vielä sinun tulos. Mutta hyvältä kuullosta. :) Joo mä tikutin ovista ensimmäistä kertaa ja 20.8 oli viimenen päivä tummaa testiviivaa niin siittä laskeskelin oviksen Mulla alkoi nyt tuhruttelu eiköhän päivän mittaan kunnolla ala, eli sinne meni toivo Ens kierron meen...
  15. J

Hei miten siellä menee? :) Täällä piti eilen menkkojen alkaa, mutta ei näy. Eikä kyllä testeissäkään muutakun sitä viivan paikkaa :(
  16. J

Tänään siis dpo 11 ja eilen testasin negan. Tänään olisi kierto täynnä ja kuukautisten pitäisi alkaa. Pää oli aamulla kipeä tissit on kipeemmät mitä normaalisti tähän aikaa. Valkovuotoa on yön aikana tullut ihan reippaalla kädellä ja luulinki jo kuukutisten alkaneen, väriltään keltaista :O...
  17. J

Ihan tosi? Jopas mieli koheni :) maltan nyt mieleni ja testailen viikonloppuna sitten seuraavan kerran :)
  18. J

Heippa! Mullakin on tänään dpo10 ja kp27. tein aamulla jo testinki vaa negahan se. Flunssan kourissa oon ollut ja tissit kipeytyneet niinkuin joka kierrossa ennen kuukautisia. Fiilikset on haikeet onnistumisesta. Tuo nega testi on niin surullista katsottavaa ;(
  19. J

Itsellä oli kans ovis kp17 nyt on menossa kp25/28 ja dpo 8. Piinaavia aikoja ja aika kuluuu niiiiiin hitaasti :|
  20. J

Jaiks. Taas on piinaavat päivät käsillä. Tänään kp 22 ja dpo 5. Nenä tukossa, väsyttää, kuvottava olo jo toista päivää. Yrityskerta 5. Ensimmäistä kiertoa kokeilin ovulaatio testejä ja löytyi hyvin. Mikä on paras testi mitä olette kokeillut? Dpo6 semmosia repäisy kipuja ollut alamahalla...

Yhteistyössä