Hakutulokset

1. P

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Pääsin kotiin muutaman seurantatunnin jälkeen. Nyt odottelen synnytyksen käynnistämistä kotona ja teen ihan reilusti oman voinnin mukaan kotitöitä ja ulkoilen aina välillä. Miusta tuntuu, että koko viime vuosi meni tässä vauvaprojektissa, vaikka plussa tuli testiin vasta toukokuun lopussa...
  2. P

Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

Miekin sain eilisestä synnäritarkkailusta sen verran valaisevaa tietoa, että osaan varmaan nyt olla sopivan pitkään kotona. Vatsan alueen isot leikkaukset, jalkatarjonnassa oleva vauva, herkästi supisteleva kohtu ja suunniteltu sektio aiheuttaa vähän jänniä paikkoja tässä loppuajastakin. Mieli...
  3. P

Mie lähen kohta käymään jälleen kerran äippäpolilla. Saan tukihenkilön mukaani, jotta asia varmasti selviää miullekin. Tässä on monta kertaa käynyt jo niin, etten polilta lähdettyäni tiedäkään seuraavia askelmerkkejä. Onkin hyvä, että saan nyt joka tapauksessa selkoa asiaan. Nyt pitäisi vain...
  4. P

Mie täällä oon tuskaillut koko yön jonkinlaisten supistusten kanssa. En ota tolkkua, että onko ne oikeita vai harjoituksia. Tuntuu selässä ja alapäässä, välillä myös reisissä. Kipuaistimuksiin tai kivuttomuuteen en luota, koska mie oon tosi hyvä työntämään kivun pois. Mie oon heräillyt...
  5. P

Miekin sain nuo kortisonipiikit joskus rv 28-30 tienoilla. Supistuksen estoon laitettiin suoneen jotain lääkettä parin päivän ajan. Toivottavasti saat ajan kulumaan mukavasti tukalasta olosta huolimatta.
  6. P

Alkaako kellään muulla olemaan malttamaton olo synnytyksen suhteen? Toisaalla luin maagisten ässien vaikutuksesta synnytyksen käynnistymiseen ja kaiken uhallakin aion tänään imuroida, kun lääkäri kerran eilen antoi luvan puuhasteluun. Samoin ajattelin viedä koiran potkukelkalla kävelylle ja ehkä...
  7. P

Miulta poistettiin lepokäsky ja vauva syntyy sektiolla viimeistään 2.2.! Mie oon niin onnellinen, ettette uskokaan!
  8. P

Jeee!!! Mie sain kaks hyvää uutista äippäpolilta. 1. Sektio on torstaina 2.2. 2. Nyt ollaan jo niin turvallisilla vesillä, että mie saan liikkua samalla tavalla kuin muutkin viimeisillään raskaana olevat. Mie oon niin onnellinen!!!
  9. P

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Ennen kuin mie aloin tuntea liikkeitä ja tuli epämääräistä vuotoa, niin eräänkin kerran mentiin itku silmässä neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Mies alkoi jo tuskastumaan, mutta uskollisesti lähti aina miun mukaan (oltiin silloin molemmat kesälomalla). Meille on tulossa varsin liikkuvainen...
  10. P

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Olet aivan oikeassa, ei keskenmenoa voi aiheuttaa stressaamalla. Toivottavasti vuotosi osoittautuu tällä kertaa vaarattomaksi. Pääsetkö milloin tutkittavaksi?

Yhteistyössä