Hakutulokset

1. A

*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Mammyli: Proteiinit menee herkästi plussalle jos esim. alapesu ei ollut riittävän huolellinen ennen näytteenottoa koska jos valkovuotoa pääsee vähääkään virtsan joukkoon, se antaa herkästi plussan liuskalle. Varsinkin jos olet joutunut "pinnistämään" että olet saanut pissattua kuppiin, on...
  2. A

Syksyä odottaa myös avokado, en voi sietää näitä helteitä |O En ole ikinä käynyt etelänlomalla ja luulen etten aijo koskaan lähteäkään koska en ole koskaan ollut helteiden ystävä. Olen enemmän talvesta ja keväästä nauttiva ihminen mutta jopa syksy tuntuu mulle mieleisemmältä kun kesä...
  3. A

Merkkailemassa vain :wave: Avokado 14 + 4 :heart:
  4. A

Tervetuloa Wanda :wave: Tammitähdelle jaksamista vatsatuntemusten kanssa :hug: Kääkkis: Mitäs neuvolassa, mikä sut niin säikytti? Onneks kaikki kuitenkin hyvin =) Neulainen mulla ei ole raskausajan migreeni mut mulla on aurallinen migreeni ihan lapsuudestani asti riesana :/...
  5. A

Mun vatsa on turvonnut viikossa ihan käsittämättömästi :o En ymmärrä.. viime viikolla vielä käytin normishortsejani ja tänään kun koitin pukea niitä päälleni, -oli kuin eri housut! Ei siis puhettakaan että olin saanut niitä jalkaani! En kyllä käy täksi kesäksi mitään mammashortseja ostamassa...
  6. A

Poksumassa vain, rv 14 :heart: Ja Jeccika: Ei mullakaan ole sydänääniä kuunneltu vielä neuvolassa ja sain tosiaan seuraavan neuvolan vasta raskausviikolle 20.. eka neuvola oli siis rv9 . Näin meillä, vantaalla kun ei odota ensimmäistään.. mä siis kuulen ekat sydänäänet neuvolassa 6viikon...
  7. A

Tervetuloa palstailemaan overjoyed :wave: Kirjottelen myöhemmin lisää, nyt vaan merkkailen mihin asti ehdin lukea :whistle: Avokado 13 + 5 :heart:
  8. A

Tammimölli: Tervetuloa porukkaan, pistä yksityisviestiä mutzillalle että laittaa sut listan jatkoksi :wave:
  9. A

Merkkaamassa =) JA yksäriä pikkutoiveelle :wave:

Yhteistyössä