Hakutulokset

1. A

*Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

Kuinka tiuhaan teillä muilla kohtu kovettuu itsekseen, ihan levossakin? Mulla vatsankovettumisia on ollut yksittäin n. kuukauden ajan mutta eilen vatsa kovettui tiivistä tahtia pitkin päivää.. maatessa ja istuessakin tunsi kun yhtäkkiä vatsa alkoi muuttua kovemmaksi ja piti oikaista selkää kun...
  2. A

Tervetuloa Taffo :wave: Hurjaa ajatella että maaliskuisiin on jo syntynyt vauva.. :O Toivon sydämestäni että pienellä kulkee suojelusenkeli lähellä :heart: rv 23.. hui.. Itsellä kun poksuu huomenna rv 30 ja olisin ihan kauhuissani jos tässä vaiheessa alkaisi jo tapahtua.. poika kun syntyi...
  3. A

Marde79: mulle sanottiin jo ekassa ultrassa että vauva vastaa viikkoa isompaa muttei laskettua aikaa muutettu. Nyt sitten rv26 sf mitta olikin neuvolassa jo 29cm ja mut laitettiin synnärille kokomääritykseen jossa edelleen oltiin sitä mieltä että vauva vastaa ainakin viikkoa isompaa joten nyt...
  4. A

Kiitos uudesta pinosta =) Laitan sulle yksärinä vielä tiedon mut mun laskettuaikahan muutettiin viikkoa aikaisemmaksi joten la onkin nyt 14.1.2011.. viikko siis tupsahti lisää takavasemmalta ja nyt on jo rv 29+2 :D Parel: Kovin kuulostais siltä et oltais oltu saman lääkärin vastaanotolla...
  5. A

*Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

Merkkaamassa vain :wave: MamaDeDos: hyvä kuulla että vointi on jälleen hyvä mut pelottava tuollainen kokemus täytyi olla =(
  6. A

Nyt vain nopsasti koneella käymässä.. Parel: voisikohan kyseessä olla sama lääkäri? Asun vantaalla mutta täällä on joku kiertävä lääkäri joka ei siis ole paikalla päivittäin, en edes tiedä kuinka usein lääkäri on meidän neuvolassa tavattavissa.. ja tämä lääkäri oli ulkoisesti juuri...
  7. A

Kiitos rauhoitteluista =) En ole itse yrittänyt ottaa sf mittaa vaan odottelen nyt sitä aikaa synnärille kokomääritykseen kun lupasi kutsun tulevan jo alkuviikosta.. koitan nyt malttaa sinne asti odotella ja olen itselleni vakuutellut tässä samaa mitä te muutkin sanoitte, -sf mitta ei ole...
  8. A

Äiti, poika ja tammikuussa syntyvä vauva etsivät ystäviä arkeen!

Moikka! Olen 30v, 3,5vuotiaan pojan äiti ja odotan toista lastani jonka laskettuaika on tammikuussa 2011. Äitiysloma alkaa pian ja esikoinen jää kanssani kotiin, -olisi mukava löytää seuraa niin itselleni kun lapsillekin. Vauva ei tule pitkään aikaan tarvitsemaan ikäistään seuraa mutta...
  9. A

Parel: Missäpäin suomea sä asuitkaan? Tuli vain mieleen kun meilläkin neuvolassa lääkäri (jonka ekaa kertaa tapasin eilen) ja näytti myöskin alle 18vuotialle.. en sano pahalla mutten ikinä olisi uskonut hänen olevan yli 18vuotias.. Ja mulla oli täsmälleen sama tilanne sf mitan kanssa...
  10. A

Moikka kaikille pitkästä aikaa =) Vuorotyötä kun teen ja kotoa löytyy aktiivinen 4vuotias jonka kanssa koittaa ehtiä harrastamaankin ennen tai jälkeen työvuorojen, -koneella ei tule käytyä kovinkaan ahkerasti. Aina kun koneella käyn, olen siellä facebookin puolella käynyt kuulumiset lukemassa...
  11. A

*Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

Moikka kaikille pitkästä aikaa :wave: Mulla oli viimeks neuvola kesäkuussa, rv9 ja seuraava vasta syyskuun 20pvä ja kun kuntokin on ihan normaali niin ei oikein ole ollut kuulumisia mitä vaihdella aiheeseen liittyen.. Oon voinut yhtä hyvin kun ennen raskautta, ei mitään vaivoja ilmassa...
  12. A

Merkkaamassa vain, kirjottelen enempi myöhemmin :wave: Avokado 17+1 :heart:
  13. A

Olihan taas tullut tekstiä =) Meillä pomo on vissiin oikeesti niellyt mun raskausuutisen niin hyvin kun antoi ymmärtää koska pari päivää sitten se tuli silittelemään mun vatsaa ja kehui työkaverille kuinka suloisia nämä vauvamasut on :o Mä en yleinsä tykkää et kukaan (mun miehen lisäks)...
  14. A

Merkkailemassa vain.. kipeenä mut koitan huomenna raahutua vielä töihin.. jos jaksan.. pikkasen meinaa kuumetta pukkaa ja mulla on kauhea flunssa päällä.. ajatella, kai sitä kroppa tottu (vaikka pää ei) niihin yli 30asteen helteisiin niin että kun laski 20asteeseen niin vilustui :o Onpa hyvä...
  15. A

Karkki: ihan samaa oon tässä ihmetellyt, mullakin on sokerirasitus edessä (koska bmi on 29) mutta vasta raskausviikolla 28 :attn: Ja MamiMansikka et ole tosissas, onko ne oikeesti vaihtaneet sen juoman? Mäkin luulin hörppiväni "kotikaljaa" mut nekö tarjoaakin nykyään jotain ihan muuta? :o...
  16. A

Apua... joku rynkyttää ovea

Tää on pakko olla provo.. 10min sitten soitit poliisit ja nyt olet jo soittanut kaverillesi ja olette lähdössä sieltä.. ensinnäkin jos siinä pihalla makaa nyt joku ja ampuja edelleen juoksee vapaana, -luulis ettet halua kaveriasi sinne pihamaalle etkä itsekään haluaisi ovea availla ennen kun...
  17. A

Kiitos uudesta pinosta Mutzilla! Raskausarpia mulle tuli esikoista odottaessa jonkun verran. Luulin ettei mulle tule niitä ollenkaan kun kuukautta ennen pojan syntymää mulla ei ollut vielä ensimmäistäkään arpea.. mut sit tuli raskausmyrkytys ja turvotus teki melkein 10kiloa lisäpainoa ja...
  18. A

*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Nukkumaanmenoajoista: Meidän 3,5v menee normaalisti arkena klo 20 jälkeen nukkumaan ja herätän aamulla päiväkotiin vaihtelevasti klo 6-8 välillä. Klo 6 herätys on niin aikainen että niinä päivinä nukkuu poikkeuksetta hoidossa päiväunet, klo 8 kun itse heräilee, ei tarvitse päiväunia vaan...
  19. A

Dollyjolly tervetuloa palstailemaan :wave: ..merkkailemassa vain :whistle:
  20. A

Nullpoints ihanko totta? :o Ja minulle sanottiin neuvolassa, siis nyt rv 9 että mulla on tässäkin raskaudessa riski saada raskausmyrkytys kun sain sen esikoistakin odottaessa MUTTA nimenomaan sanoi että se ei ole vielä tän ajan murhe kun se EI VOI tulla ennen kun loppuraskaudesta ja mulle jäi...

Yhteistyössä