Hakutulokset

1. Teac

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Ääk, ihanaa @Tiinaliina1 :love: Paljon onnea! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Onnea myös @HE82 :love: Ihana, että yritys tuotti nopeasti tulosta! @Momon täällä sama oviksen odotus päällä. Nyt kp 9 ja jo toissapäivänä aloitettiin ja jos nyt joka toisen päivän talletusvauhdilla menis sen...
  2. Teac

Hauskalta kuulostaa nuo yhteistestailut @äippis ja @Tiinaliina1 :ROFLMAO: Täälläkin jännitetään teidän puolesta! (y) Piinailutsempit @Sarianne81 :D Jos (iso jos) tässä kierrossa tärppäis, olis la kesä-heinäkuun vaihteessa. Se sopis kyllä mulle ihan hyvin! :) No eihän tätä oikeasti voi niin...
  3. Teac

No höh, pahoittelut menkoista @Tiialiina83 :unsure: Olisko tuo lokakuu sit meidän kuukausi?! (y)
  4. Teac

Kiitos tsempeistä kaikki! :love: @Tiialiina83 minulla alkoi pari päivää sit juuri tuo rusehtava vuoto ja tänään MEGAkuukautiset. Toivotaan sinulle parempaa onnea!(y) Vuotoa voi olla kuitenkin monesta syystä!
  5. Teac

Heipähei täältä työpäivän ruokatauolta! Tänään kp 1/28 ja yk 4 eli viikon menkkaoireet olivat ihan oikeassa... No, uutta yritystä päin! On se kyllä hassua, miten onkaan kärsimätön tämän asian suhteen (siis molemmat; minä ja mies ollaan). Kuitenkin hän työskentelee ihan terveydenhuoltoalalla...
  6. Teac

Onnea @Tiinaliina1 onnistuneeseen miehenkaatoon! :ROFLMAO: Tsemppiä @Tiialiina83 piinailuun! Lupaavia oireita kuitenkin... :love: Eilen itkeä tirautin raskasta työpäivää, väsytti ja ärsytti kaikki. Eli kuukautisethan ne siellä hormonimyrskystä päätellen ovat tulossa! Muuten aika oireettomana...
  7. Teac

@Momon ihania lomapäiviä, kun ne koittavat! Välillä on hyvä saada ajatuksia muualle. Pitää ihailla @miumiu_82 teidän asennetta! (y) Itsellekin tekis ihan hyvää (ainakin) vähentää esim. kahvinjuontia! Toisaalta oon koittanut elää ihan normaalia elämää, kun stressi meinaa muuten niin helposti...
  8. Teac

Tsemppiä miehen suostutteluun @Tiinaliina1 :love: Toivottavasti @Momon sun oireet enteilevät hyviä uutisia! (y) Ihanasti on tuo lääkäri toivottanut rentoa elämää! Tuon, kun tosiaan itsekin muistais... Toivottavasti @LaTiLa kivut menivät ohi! Tsemppiä sinne!
  9. Teac

Minäkään en testaa ovulaatiota @Tiialiina83 . Sovellusten ennusteilla mennään, saas nähdä kuinka pitkään! :whistle: Täällä kp 15 ja mahdollinen dpo 1, varmaksihan en tosiaan tiedä... Flo ennusti sen kuitenkin eiliseksi ja alavatsalla on tuntunut paineen tunnetta eilen ja tänään. Ovulaatiolimoja...
  10. Teac

Me ollaan @Momon samoissa kiertopäivissä! (y) Täällä tallettelut tehty flunssaa uhmaten! :LOL: Aamulämpöjä oon mitannut, mutta eihän siitä mitään hyötyä ole näin kipeänä. Ovisoireita ei ole, mutta varmuuden vuoksi aloitettiin siis jo nyt! Huh, työstä tämä käy, varsinkin näin kipeänä!:sleep...
  11. Teac

@Sarianne81 tsemppiä piinailuun! Ja toivottavasti testeissäkin kohta jo jotain näkyisi! @Momon ei kyllä ole mikään ihme, jos noiden yrityskertojen jälkeen rupeaa jo mielialakin laskemaan! Ja ihan tervettä itsesuojeluahan se vain on, että on varovainen haaveissaan. Aina on kuitenkin toivoa ja...
  12. Teac

Kiitos @Sarianne81 tervetulotoivotuksista. Jotkut kuulemma todella tuntevat kiinnittymisen, toivottavasti sinä olet yksi niistä! (y) Jännittävää joka tapauksessa! @Reetaleena lle onnittelut minunkin puolestani onnellisesti sujuneesta alkuraskaudesta ja kiitokset tsempeistä! :) @Momon olen tehnyt...
  13. Teac

Hei, yksi tuore tapaus täällä huutelee! Jonkun aikaa palstaa (ja tätä ketjua) lueskelleena päätin, että kirjoitan tänne, kun seuraavan kierron ensimmäinen päivä koittaa, ja se oli viikonlopun alkamisen kunniaksi tänään! :alien: Ensimmäisestä lapsesta haaveillaan miehen kanssa ja ikää minulla...

Yhteistyössä