Hakutulokset

1. E

Heinäkuiset 2021

Tämän kaverin kuva oli niin epäselvä, että ei mitään kyhmyjä edes erottunut. Esikoisen kuvasta kaveri arveli tyttöä nub-teorian ja kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan, mutta poika tuli ja itsekin poikaa veikkasin. Eli ei mennyt teorioiden mukaan meillä. ;)
  2. E

Heinäkuiset 2021

Mulla tuli parin tunnin päästä tulokset. Sormenpäästä ottivat myös näytteen ennen rasitusta, joka oli ok. Muoks. Ja siis en ollut noita tuloksia vielä viestiä kirjoittaessa katsonut. Radihan sieltä paukahti raja-arvolla. Vähän ärsyttää, mutta toisaalta ei tarvi enää toiste käydä rasituksessa.
  3. E

Heinäkuiset 2021

Mulla oli tänään sokerirasitus, ihanaa vadelman makuista sokerilitkua sai juoda. Mutta meni hyvin kyllä muuten. Kävinpä myös äitipolilla kun on ollut lonkan alueen kipuja, jotka oli samanlaisia kuin viimeksi ennen synnytystä. Onneksi kaikki oli kunnossa ja ei mitään hälyttävää näkynyt...
  4. E

Heinäkuiset 2021

Meillä tulee ensin ns. tikkunäyte eli onko valkosoluja,verta ,ym. Noi merkataan plussalla ja pos/neg. Sitten, jos on mennyt bakteeriviljelyyn, niin tulee se aiheuttava bakteeri ja mille se bakteeri on herkkä. Jos taas on epäpuhdas näyte, niin tulee "Sekaflooraa, uutta näytettä pyydetään...
  5. E

Heinäkuiset 2021

@Angervo76 Mulla oli vatsan kiristelyä toissa viikolla, epäilin itse ensin että johtui liian aktiivisesta päivästä. Mutta luultavammin oli kuitenkin vaan kohdun kasvua. Juurikin tuommoinen vannemainen tunne oli. Ultra oli siitä parin päivän päästä ja kaikki oli ok. (y) @Suffeli87 Meidän...
  6. E

Heinäkuiset 2021

Kamalaa! Kovasti voimia teille! ❤️
  7. E

Heinäkuiset 2021

Välillä joo sama fiilis. Mutta mulla noi kohdun kannattimet välillä kiristyy ja jomottaa ja tulee ajoittain vatsalihaskramppeja, niin taas muistaa. Plus rinnat ei mahdu liiveihin. Pitäisikin ostaa jotkut välimallin liivit työkäyttöön. Jo lähtötilanteessa mulla oli aika isot rinnat ja nyt ne on...
  8. E

Heinäkuiset 2021

Joo, ainakin Tampereella ei saa enää konkreettista neuvolakorttia vaan kaikki on siellä Ipanassa. Mä tykkään kyllä kans siitä pahvisesta, vaikka varmasti siihen sähköiseenkin tottuisi. Meillä ei saa kuin sellaisen Meille tulee vauva-vihkon, josta kyllä löytyy ihan kaikki tarvittava tieto. Toki...
  9. E

Heinäkuiset 2021

Mulle taas sanottiin, että tulokset tulee heille alkuviikosta ja laskevat riskiluvut sitten. Jos on poikkeavaa, soittavat ja jos kaikki ok, niin tulevat meidän paikalliseen omahoitopalveluun myöhemmin. Soittoa ei ole ainakaan vielä kuulunut ja kai nyt on alkuviikko jo kohta käsitelty. Jos...
  10. E

Heinäkuiset 2021

Mulla on nyt alkanut tulla alapään tuikkimista istuessa, niinkuin joku tökkisi tikulla emättimeen. Lisäksi eilen oli lonkka ja polvi kipeänä eli alkaa kroppa löystyä jo. Saa nähdä miten löysäksi tässä muuttuu. :ROFLMAO: @Mustalilja mulla kypsyi kohdunkaula ennenaikaisesti, mutta sitä ei aiemmin...

Yhteistyössä