Hakutulokset

1. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Omaa napaa, mutta olen ihan rikki :cry::cry::cry: Testasin dpo 11, mielestäni nega. Mutta minusta tuntuu, että hcg arvot nousevat mulla hitaasti, ainakin viime kokemukseen nojautuen..sainhan haalean plussan menkkojen alkamispäivänä marraskuussa ( sitä ennen oireita oli mutta negaa näytti aina)...
  2. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

S Sama tilanne dpo 8 lähtien, tänään dpo 10. Jännätään ja toivotaan yhdessä siis! :geek: Mulla ainakin tällä kertaa toiveet katossa, tätä tunnetta ei joka kuukausi ole. Peukut pystyyn sulle(y)(y)(y)
  3. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Testasin nyt dpo 10. Valokuvaan en kyllä saanut toista viiva, mikä on kyllä katkonainen ja melko väritön..MUTTA jospa se paranisi pian :love:. Huomenna polilta soittoaika prolaktiiniarvoista ja jatkohoidosta, ajattelin että olisi kiva tietää, jos olisikin tärpännyt.
  4. Karkki95

Palantunne kurkussa, mistä johtuu?

Palantunne voi olla myös ihan vaan ahdistuksesta johtuvaa, ihan vaan alitajutaisestikin riittää oireisiin
  5. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Minut voisi lisätä myös piinailioihin dpo 8 jos ovispäivästä lasketaan? Eilen dpo 7 ja tänään on ollut juilintaa alamahassa, oviksen jälkeinen kuivakausikin taitaa puuttua..hmmm (y) Miten aikaisin te muut uskallatte testata? :) Pahoittelut uuden kierron aloittaneille:(
  6. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Niimpä, eipä sitä muut ymmärräkkään, kehoittaa olla yrittämättä liikaa ja "tulee kun on tullakseen". Kun järjellä ajattelee, niin toki olisi järkevää puhua omasta mielestään ja että taipuu masennukeen. Mutta ehkä tämä minun tilani onkin sitä normaalia vain! Raskasta joo, jospa saataisiin...
  7. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on myös samoja tunteita..hei oon 21 vuotias ja mun kroppa ei saa aikaiseksi yhtä lasta yk 17... En tiedä miten teillä, mutta me emme ole kertoneet yrityksestä kenellekkään ja tää tunteiden sisälläpito vasta pahalta tuntuukin, masennusta taitaa olla, mieli maassa vaikka on oma asunto, auto...
  8. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Menin eilen testaamaan ovulaatiota kp14 illalla, testissä ei koskaan ole ollut niin paljon väriä toisen viivan kohdalla..jospa tänään olisi täydellinen plussa :love:! Toisaalta epäilen raskauttakin, vaikka menkat olikin, suvussa (ei lähisukua) on näitäkin tapauksia.. Oli eilen aamulla sellasta...
  9. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Niinpä, se tuki mitä täältä saa on korvaamaton kyllä joskus..vaikka tosiaan kohtalotovereiden määrä harmittaa:devil:. Mulla alkaisi yk 17 seuraavaksi, mutta ensin käytetään toiveikkaana ovulaatio hyväksi! Samoissa mennään siis, pienellä erolla, että meillä tutkimukset käynnissä jo. Noi sun...
  10. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Tiedän nii sun tunteet..miten kauan tätä jatkuu vielä pohdinnat täälläkin siis :confused:. Tsemppiä siis sinne näiden ajatuksien keskelle!
  11. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos! Oman pienen kaupungin tyksiin sain terveyskeskuksesta lähetteen 1 kuukauden päähän, siellä tosiaan aukiolotutkimus mulle + perus verikokeet Tsemppiä sulle tutkmiuksiin Yuna, helpottaa kummasti epätietoisuuden suhteen ainakin (y)
  12. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka! Liitynpä minäkin ketjuun, kun täällä näyttää olevan aktiivinen keskustelu olevan ja vertaistuelle olisi tarvetta.(n) Olen 21 vuotias nainen..varmaankin jo 15 vuotiaasta asti kuumeillut, silloinen pikkuveljen syntymä kyllä lievitti, kun sain häntä hoitaa mielinmäärin . Ehkäisykapseli...
  13. Karkki95

Parlodel 2,5mg korkeisiin prolaktiini arvoihin, kokemuksia?

Mulla on nyt mitattu prolaktiiniarvoiksi yli 700 ja määrättiin parlodelia puoli tablettia päivässä. Pitäisi laskea arvoja ja mahdollistaa raskauden alkamisen. Nyt ultrattu foliikkelit ovulaation aikaan, ne normaalit, kasvaa, viittaa ovulaatioon. Onko jollain kokemuksia lääkkeestä? Sivuoireet...

Yhteistyössä