Hakutulokset

1. M

Toiveena vauva 2017-2018

Haaveilijalle paljon voimia raskaaseen tilanteeseen <3 Akkuporakoneelle oikein ihanaa ja rentouttavaa häämatkaa :love: Pidetään Euroviisuvalvojaisia kavereiden kanssa lauantaina, joten pakko kait se on testata silloin aamulla, että tietää uskaltaako ottaa alkoholia. Alunperin kun ajattelin...
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa taas uusille! :) Täällä oviksen metsästys käynnissä rfsu:n testien kanssa, samanlaista haaleaa viivaa pukkaa päivä toisensa perään o_O Eilinen saattoi hitusen tummempi olla kuin tänään, mutta saattoi olla myös laimeampi pissa tänään, pitänee vielä illalla tehä toinen testi jos se...
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa lukea taas plussauutisia täältä, paljon onnea kaikille tasapuolisesti! Ja muille tietysti tsemppiä ja jaksamista yritykseen! (y) Jokohan sitä uskaltautuis siirtyä täältä taustalta varsinaisiin yrittäjiin, uusi kierto pyörähti taas käyntiin ja nyt menossa kp4/26-30 ja yk1. Jotenkin...
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Uusille tervetuloa kuumeilemaan! Ja ihanaa nähdä, että taas on plussia tullut yhdelle jos toiselle, paljon onnea! :love: Täällä sitä vielä ootellaan ja lasketaan päiviä millon voisi alkaa yrittämään :whistle: Eilen juteltiin miehen kanssa ja mietittiin että huhtikuussa, tai siis nyt seuraavan...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Valtavasti onnea plussanneille! :) Päätettiin ettei aloiteta yritystä vielä tässä kierrossa vaan aikaisintaan seuraavassa sitten. Tai ei sitä varmaankaan yrittämiseksi voi sanoa kun ennemminkin tjottaillaan. Vaikka itselläni saattaa kyllä lipsua ihan yrittämisenkin puolelle :whistle: Kuitenkin...
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hui täällähän on jännät paikat useammallakin, toivotaan parasta eli viivoille vahvistumista :D Täällä alkoi eilen jo uusi kierto, vain 26-päiväiseksi jäi tuo nyt päättynyt o_O Toivottavasti jatkossa pysyisi pidempänä, ettei jää luteaalivaihe sitten turhan lyhyeksi. Elikkäs nyt kp2 Kovasti jo...
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hei, minäkin voisin liittyä tähän joukkoon kuumeilemaan :p Koko ketjun olen lukenut läpi ja jonkin aikaa taustalla teidän juttuja jo seurannut. Aikaisemmin olin tuolla lievästi kuumeilevissa, mutta kuume senkun nousee vaan eikä sitä enää lieväksi voi sanoa :whistle: Muutenkin se ketju on aika...
  8. M

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Menkat myöhässä kuudetta päivää... Eilen aamulla oli pakko tehdä testi, koska illalla oli alkoholia sisältävää illanviettoa, ja negatiivinenhan se oli :( Vaikka niin muka olin jo kuvitellut jotain oireitakin. On kyllä niin ärsyttävä tämä vaihteleva kierto kun koko ajan pitää olla varuillaan jos...
  9. M

Moi pitkästä aikaa! Taas on uutta porukkaa tullut, tervetuloa :) Itse olen lähinnä taustalla lueskellut ja kuumeillut täällä. Mutta nyt piti tulla kertomaan hyvät uutiset. Meillä päätettiin viikko sitten lopettaa kalenterin kyttääminen eli enää ei tarvii varoittaa miestä lähestyvästä...
  10. M

Mukava saada uutta porukkaa tänne, toivottavasti miehet lämpenee vauvatoiveille pian :) Täällä menkat tuli ja meni ja ainahan ne vähän harmittaa, vaikka tietääkin, että sitä plussaa joutuu vielä odottelemaan. Kun kuitenkin aina se pieni vahingon mahdollisuuskin on silti olemassa. Tänne ei...

Yhteistyössä