Hakutulokset

1. pikkupeikko85

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Täällä kans odotellaa jännityksellä huomista ultraa :) luojan kiitos se on aamulla,ei tuu odottavan aika pitkäks :p valkovuotoa täälläki lorisee,välillä käy kauhu kuva mielessä että verta lorisee.. Ehkä se tästä :D Mulla paha olo pysyny kurissa nyt säännölisellä syömisellä,hyvä niin! Maha...
  2. pikkupeikko85

**Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

Täällä illaan kans edelleen,ei ole vaan taas kerennyt kirjottelemaan.. Pahoitteluni niille jotka ikävän uutisen kohdanneet :( (.) maha on turvoksissa ympäri vuorokauden,tissit äly kipeät,paha olo yllättää iha yht äkkiä :( väsymys on ja pysyy :/ tänään tuli kirje sairaalastakin ja...
  3. pikkupeikko85

Ku pääsinki eile sanomasta että lievät on oireet :( tämä päivä sit ollu uha hirvee.. Maha on olly plussasta asti sekasin,nyt ab kuuri sormen tulehdukse takia joka varmaa sekottaa mahaa lisää.. Olo on juurikin se kohta alkaa vattatauti mitä tuolla edellä kuvailtii.. Huh! Musta noita uä ja...
  4. pikkupeikko85

Tervehdys täältäkin suunnalta... Iso voima hali kaikille joita ikävä uutinen on kohdannut :( itsellani on useampi km ennen tuota esikkoa ja taas on omassakin takaraivossa pelko siittä.. Yritän kovasti vaan ottaa lunkisti,että jos se km tulee,ni sit se tulee, eihän sille mitään itse mahda...
  5. pikkupeikko85

Tervehdys täältäkin ja pinoon mukaan pyrkivä olisin :) Sunnuntaina plussasin, eli tännehän sitä kuulutaan sitten :):) ikää 28v , 3lapsi ja synnytys paikka KSKS Laskettu aika nyt menkoista laskettuna olisi 21.6.14 Mulla on vähä hankalan puoleisia nämä raskaudet, joten kunnon...
  6. pikkupeikko85

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Ajattelin tulla teille tänne ilmottautumaan, kun taustailtu on nyt tovit tässä.. Meillä sopat on selvitetty ja eroilta säästytty ja kävipä vielä niinkin kaupan päälle että yritys lopetettiin ja syksylle/talvelle oli ihan muut suunnitelmat niin sunnuntaina testi näytti todella vahvaa plussaa...
  7. pikkupeikko85

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

heips piiitkästä aikaa... Täällä on vähän surkea tilanne,eli vauva hommat kyllä on jäissä ihan kokolailla :( saa nähä päädytäänkö tässä vielä avioeroonkin, erilleen asuminen nyt ainakin on tällä hetkellä :(:( minä siirryn siis taustalle ihmettelemään toistaiseksi, kunnes tässä elämä selkenee...
  8. pikkupeikko85

heips täältäkin.. paljon ei oman navan päivittelyjä ole, nyt vissii on ekat kunno menkat kierukan jäljiltä, koska kestäneet nyt mukavat 5pvää :/ Meillä päätettii että tämä kierto vielä yritetään sit jos ei tärppää lykätää vauva jutut suosiolla syksympää.. ollaa lähössä ulkomaille...
  9. pikkupeikko85

Täti se kurvas kylään, en muistanukkaa miten huojentunu voi siitäkin olla, et tietää kroppansa kuitenkin toimivan :D Toki hitusen harmittaa ettei tämä suunnitelmallinen 3 lapsi olekaan niin helppo operaatio kun edellinen, mutta mitäs tässä ihmettelemään, uutta matoa koukkuun :P mulle vois...
  10. pikkupeikko85

siis oon nyt kaks haamua saanu, tää claire testi mitä kyselin kokemuksia on näyttäny iha puhdasta negaa aijemmin, ni siinä oli sillo par aamua sit se hailakka haamu, ja siihe ei ole tullu siis testiajan jälkeenkää YHTÄÄN MITÄÄN NÄKYVIIN, vaikka kuinka on tiirannu ja kahtellu :D Pregcheck muute...
  11. pikkupeikko85

saraheinä no ku ne tuttuun kiertoon 26-28pvää on nyt myöhässä, tänään kp29. mutta ovulaatio oli myöhään eli sillo ööh kp17 ni voiko kierto nyt sit venyä pidemmäksi vaikkei tärppi olisi käynytkään? no siis yhteenveto :D menkat: ei näy, menkka jomotukset: löytyy jo pari pvää testi tuloksia...
  12. pikkupeikko85

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mikä Dpo teistä voi haamu tulla testiin? otetaan nyt vaikka PC:n testiin.. mulla on dpo11 menossa ja claire testillä testasin ja olen siinä näkevinäni haamujen haamun??
  13. pikkupeikko85

claire herkkä raskaustesti!!????

onko kellään kokemusta noista huuto.netistä saatavilla claire herkkä raskaustesti? myyjä ilmoittaa olevan todella herkkä, herkkyys 0, mut tutkin asiaa itse ni jostain löysin et olisi 20 vai 25? ootteko kukaan siis saanu varhaista viivaa siihen? Nyt olisi Dpo 11 enkä kyllä siihen mitää...
  14. pikkupeikko85

Juhannus aamupäivät kaikille!! Mä nyt testasin tänä aamuna, Dpo siis 11 tänään ja kp 28/26-28 ja en kyllä ainakaa mitää selkeää plussaa saanu, nega se taitaa olla.. olen näkevinäni viivan nyt siinä kyllä, mitä aijemmi ei ole siis tullu noihin testeihi lainkaa, mut kyllä se o ni haamujen haamu...
  15. pikkupeikko85

KoiKoi mun paras ystävä otti todella negatiivisesti asian et meinataa yrittää kolmatta.. ilmeisesti tässä on taustalla hänen oma kuumeilu, mutta vain mies uupuu, joten yrityskään ei ole mahdollista.. ja myös sekin vissii et nyt ku oon lapsista päässyt jo vähän irti ja käyny ulkonakin välillä, ni...
  16. pikkupeikko85

No ehkä se joo DPO9 on aika aikasessa.. kokeillaa pari pvän päästä uudemman kerran.. Eikös se jussin aatto aamuna o hyvä testata, jää ainakin päivä elävästi mieleen jos plussaa pärärhtää :P Yritin kuumeisesti tänää muistella mite mulla on noide kahden kanssa oireet ollu, mut ei sitä enää...
  17. pikkupeikko85

Dpo 9 ja ko 26/26-28 aamulla testattu puhdas nega pc testillä :( oiretakaa ei ole, joten pitäsköhä Se nyt vain luovuttaa ja odotella tätiä kylään..
  18. pikkupeikko85

mä sain kanssa aan samalle päivälle ku soitin kierukan poistoon, mut eivät saaneet sitä pois :( sit loppu viikosta tuli mahakipuja jne ni päivystyksee ja kierukka oli läheteny omille teillee, ei saatu päivystyksessäkää pois.. onneks het alkuvkolla sain ajan naistenpolille jossa sen nyppäsivät...
  19. pikkupeikko85

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täällä kyllä nyt joutuu myöntää kuuluvansa tähän pinoon :D kp 25/26-28 mutta dpo8 ku ovulaatio oli ni myöhään.. Johan kerkesin testata :( eihän siellä nut vielä mitää näy.. Tein Alice pregnensy testin mitä huuto.netissä joku myi.. Onko kellää kokemusta tästä testistä? Myyjä sanoi herkäksi 10...
  20. pikkupeikko85

sunnuntait.. pikaisesti ajattelin minäkin kirjoittaa kuulumisia.. :) viikonloppu meni töissä pitkää päivää painaen :) mahaa on nyt juilinu aika tavalla ja rinnat on kipeät mutta en nyt niitä halua laskea mihinkää raskautumis merkkeihin, koska tiiän et kova haluaminen saa kropassa ihmeitä aikaan...

Yhteistyössä