Hakutulokset

1. pikkupeikko85

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Ja siis yllä vsdtailin tuohon lilo&stich kysymykseen ku tabletilla ei näytä sinakaa muuta ku ketjun jatkona tuon..
  2. pikkupeikko85

Teki hän 6+6 erikoislääkäri äitipolilla, ei löytynyt ku ruskuaispussi, nyt 7+5 uusinta ua kohtu täynnä lumisadetta eli täydellinen moola mun tapauksessa ja mitään elävää siellä ei ollut.. 3eri lääkäriä ultrasi tämän ja tulos sama, ni uskottava oli :( hCG myös korkea ja kohtu todella iso vkoihin...
  3. pikkupeikko85

Minut saa sitten poistaa listalta :( Tänään oli tarkistus ua ja lopputulos kamala.. Kyseessä rypäle raskaus eli kohtu on täynnä turvonnutta istukka ja kohtu on todella turvoksissa.. Huomenna mennään sitten heti kaavintaan, iltapvällä tänään vielä selviää millaisissa lukemissa huidellaan hcgn...
  4. pikkupeikko85

Täällä kärvistellää kovan paineen tunteen kanssa alamahalla..Selkäpuoli myös kipuilee :( eli menkka jomotukset.. Mietin vaan voiko tuntemukset tulla ihan siitä et olisi PE menkkojen alkamis pvä.. ? Nooo Huomen aamuna ultraan ni tietää taas missä mennä vai mennäänkö missään.. Ihana lukee et...
  5. pikkupeikko85

Surusilmät paljon sulla piti olla rv? Ja näkykö mitää kohdussa? Kuulostaa samalle kun täälläkin tilanne.. Kiitos oire lohdutuksista <3 mä niin toivon nyt vaan parasta.. Maha ja selkäki jomottelee, mut tässähä rupee menkkojen aikakin olee,et liekö sitä ja selkä on kyllä muutenki kipeänä ollu...
  6. pikkupeikko85

Mulle iaki hirvee huoli tänä aamuna :( rinnat ei olekaa enää yhtä kipeät ku aiemmin,rupesin miettimää noita tuulimunia ja km :( se siitä ressittömyydestä.. Mulla kaks aiempaa raskautta ollu aika oireettomat,mutta.. No luojan kiitos tortaihin asti enää odotettavaa.. anteeksi nyt aamutilitys :(...
  7. pikkupeikko85

Kukas lisäykset hoiti fb et kelle laitan yven? :)
  8. pikkupeikko85

Mun piti kysyäki et pääaikö sunne meidän face ryhmään liittymään ilman että tieto siitä pomppaa aikajanalle kaikkien pällisteltäväksi? Jos pääsee olisin halukas sinne liittymään :) Täällä olisi vielä pari pvää "kärvistellessä" uusinta ultraan.. Selailin tuossa kirjoituksiani edellisistä...
  9. pikkupeikko85

Sydänx3 voi kurjuus :'( voimia jaksamiseen ja tsemppiä uuteen yritykseen <3 Hiivasta mulla on jatkuvana riesana :( nyt kylläkin tuntuu et rupee helpottaa.. Mä kävin just ennen plussaa lääkärillä tuosta ja otettiin papa jne kokeita, ni mulla löytyi bakteeri vaginoosa, joka aiheutti noi...
  10. pikkupeikko85

Nyt ois vaehaisuä käyty.. Ruskuaispussi näkyi,mahdollisesti kaiku sikiöstä,muttei sykettä.. :( viikon päähän uusi aika.. Tänään pitäis olla 6+6 viikkoja,mut jos ovis on myöhempää ollu ni voi johtua ssiitäkin huono näkymä.. Paljon kerkesin googlaamaanki jo,et ihan on normaalia ettei enempää näy...

Yhteistyössä