Hakutulokset

1. pikkupeikko85

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Banbini tunnistan,vähän turhanki hyvin :( talletellaanyt va useampi ilta ;)
  2. pikkupeikko85

tässä vielä tuo kollaasi miekäläisen tikutteluista :)
  3. pikkupeikko85

Joo nimimerkillä henkilökohtaista kokemusta, r-testi voi reagoida siihe tulevaan ovikseenkin ilmeisesti :D rfsuhun sain haalean viivan, ihan silmin nähtävän sillo viime vkolla ja se ei raskausplussa kyllä ollu :D ON: Plussaa tippui het aamusta :D <3 kp13 tänään ja oisplussaa tuli. Nyt uskon...
  4. pikkupeikko85

Onnea kengumamma!! ? Mimosa89 ootko tehny vielä uutta r-testiä sen labran jälkee? Täällä kp12 ja o-testi vahvistuu hyvin,lähtisin huomiselle veikkaa sitä plussaa :) eli peittoa heilumaa vielä tänään,huomenna,ylihuomenna jaja :D ehkä sillo ei missaa mitään.. onneks on kummankin halut...
  5. pikkupeikko85

Ei ole minusta noistakaa mikää plussa.. pitäs olla tasa väriset tai jopa vahvempi se alempi viiva.. ite luulin aiemmin myls tuota plussaks.. mut ilm on mahdollista et se tummin plussa ois jääny vielä tuoho välii? Mulla ollu joskus tosi nopee se et lähtee haalistuu jo taas.. On: ovis testi...
  6. pikkupeikko85

Ninja09 kyllä tuo iha plus on.. Mimosa89 mimäkää luota enää yhteenkää haaleesee viivaa :( ite yritän nyt myös malttaa ainaki siihe et ois lähellä menkkoja testaus.. ei tuu turhia toiveita sit.. uutta matoa vain koukkuun ja tuulta päin..
  7. pikkupeikko85

Mimosa89 miten kävi labra kokeen kanssa? SaraSofia niin hienosti vahvistuu <3 nyt vaan kasvattelet massua, paljon onnea odotukseen ja koita rauhoittua jo *hali* Oma ovis tikku ol tänää jo vähän tummunu, et kai se lääkärin eilinen veikkaus 2-3pvä päähän on oikea :D tänään siis kp9 ja kaiketi...
  8. pikkupeikko85

Tuomio kemiallinen raskaus edellis kierrossa. Kaikki kohdillaa muuten tunnistan vaan tulevan oviksen näillä kivuilla.. siellä ol sellaine 13mm kasvava "juttu" ja hyvin paksuuntunu limakalvo, lääkäri vihjaski et mies kannattanee pitää lähietäisyydellä 2-3pvä sisällä jos tuloksia haluaa ;)...
  9. pikkupeikko85

Mulla on 5ja7v lapset ja keskenmenoja vähä useampia. Vuos sit mola raskaus ni siks ottavat suoraa keskussairaalan gynenpolille katottavaks.. raastavaa oottamista :(
  10. pikkupeikko85

Raskaanako juu toki onnesta pompin jos plus on,mut tuntuu pikkuisen hurjalle et menkat oli just 4pvää,tosi joo niukat et testi näyttäs taas haaleaa plussaa.. haamua näytti just enne menkkoja predictor early. Mut nyt o verikoe otettu ni siitähän tuo selviää tunnin sisään.
  11. pikkupeikko85

Nyt mänee käpy nokkaa :( soitin tän jatkuvan mahakipuilun takia sairaalalle,nooh käski takas soittoa ootellessa tehdä r-testin. Minäpä tein ja kaks viivaa rfsuhun pärähti??? Tosin haalea mut kuvankin siitä sain.. WTF?! Nyt istutaa oottamassa et pääsen gynelle.. josko nyt viimein tulis selvyys...
  12. pikkupeikko85

Mimosa89 Kyl mä oon näkevinäni jonkun viivan, on aika paksut noi viivan kohdat tuossa testissä :) Huomen aamuna uusiks josko ois selkeempi :) SaraSofia sinuna jättäisin nyt noi testien teot ja keskittyisin olennaiseen :D Ei noilla tikuilla pysty sitä hormoonia määrittelee, jos sua mietityttää...
  13. pikkupeikko85

Täällä uus kierto meneillää ja mietin pitäsjö kuiteskin ostaa digitestit ovikse pongailuun? Vai pärjääkö iha liuskoilla yhtä hyvin? :/ Nyt ois kp5 eli ois aikaa pähkätä millä testaa :D greippimehun lipityksen alotin myös :D Onnea kaikille plussanneille ja tärppi onnea yrittäjille :)
  14. pikkupeikko85

Nonii täällä kp1 eli aamusta het kurvas täti kylään.. en muista millo ois ollu näin onnelline menkoista :p loppu piina ja pääsee uuteen yrityksen :) Tsemppiä muille kahteen viivaan :) nyt tiedän ainakin etten IKÄNÄÄN osta tuota predictor early testiä ainakaan!! Kuinka YrittäjäJ sun kävi...
  15. pikkupeikko85

Mä aatteli varustautua nyt uuteen kiertoon eli kertokaa nyt mikä hyvä edukas o-testi? Entä r-testi? YrittäjäJ eiköhä pistetä kimppa valitus tuonne testin valmistajalle :D p**kan myivät #$/@$$!! :( kyllä on kallis testi noin huonoksi :( Menin aiemmi tilaa hätäpäussää niitä raskauskeijun...
  16. pikkupeikko85

Mä oon vahvasti sitä mieltä et se predictor early on SUSI!!! Tänä aamuna tein rfsu liuskalla aamupissasta ni nyt ei kyllä tullu minkää sorttista viivaa :o ei siis ni ei mitää.. yritän tänää lisätä kuvan teille siitä predictor testistä,ku siinä kuitenki viiva selkeesti näkyy :( Teen niin et...
  17. pikkupeikko85

YrittäjäJ mun predictor early näytti iha samalle kun tein eilen. Tai ehkä aavistuksen haaleempi mut kuvan sain siitä kyllä. Mulla oviksesta lasketun opin mukaa pitäs alkaa sunnuntaina menkkojen. Itsekää en uskalla luottaa tuoho vielä ku esim pc sain iha haamujen haamun aamulla. Plääh! Soitin...
  18. pikkupeikko85

mäkin näen tuossa haalean viivan viimesimmässä kuvassa siis InkeriIisakki . Juuri tuota luokkaa ol tuo meikäläisen pregcheck testikin :O
  19. pikkupeikko85

löysin teidän ketjun taas :) tarviisin itsekin apuja, kun eilen tein aamulla pregcheckin r-testin ja siihen tuli hailakkaa hailakampi haamu, no ei kun apoteekkiin ja hain predictor early testin jonka tein iltapvällä muutaman tunnin pidättelyn jälkee, ni siihen tuli haalea viiva myös...
  20. pikkupeikko85

*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Heippa! Mahtuisko yksi vielä ketjuun mukaan? Mulla todettiin varhais uässä 11/13 mola raskaus joka kaavittiin isänpvän tienoolla rv 7+ ja puolen vuoden raskautumiskieltohan sieltä samalla lävähti :( hcg arvo laski kuitenki hyvin ja nyt on puoli vuotta ravattu verikokeissa tarkastamassa nolla...

Yhteistyössä