Hakutulokset

1. M

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Niin ja siis tuhannesti onnea!! :LOL:
  2. M

Oioi mahtavaa @mussu81 !!!:) Ihan päivänselvä plussa on!!!:love::love::love:
  3. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Voi :poop: @Hironea :( Onko mitään tsäänssiä, et ois vasta tulossa? Täällä joku kirjotteli, et yhtäkkii kans hävis viivat kokonaan ja sit poks! Viivat kirkuu punasena :)
  4. M

Mites @Naadis ja @Miljamaaria , onko oloja?
  5. M

Nega. Toki on aikaista, mut pakokauhu mielenterveyden puolesta alkaa hiipiä...:confused:
  6. M

Täällä kans jännät paikat ja huomen eka hätähousutesti kehiin!
  7. M

Mulla oli viime kierrossa ihan tositosi varhainen km, elikäs kemiallinen. Ihan tuli digiin että raskaana 1-2 ja muutama päivä ehitiin riemuitsemaan, ennen kuin sitten vuoto alkoi. Sekin jo oli aika kova paikka ja aiheutti kaikenmaailman epävarmuuksia ja huolta tulevaan, niin voin vain kuvitella...
  8. M

Pitkä taival teillä ollut @marjutan . Toivotaan, että visiittisi täällä on lyhyt ja pääset pian odottajiin! Aika hyvältä vaikuttaa, kun kerran haamukin on jo tullut!(y)
  9. M

Moikka @Hironea !!! Onpa ihanaa että tuut tähän ketjuun!! Kuumeiltiin hetki yhdessä silloin 3-kymppiset ensikertalaiset -ketjussa, ja jäin silloin seuraamaan sun ja Meropen tilannetta kunnes tuli iloisia uutisia teillekin! Jotenkin teidän molempien "tarinat" meni niin ihon alle, että oli pakko...
  10. M

@Tiituu ymmärrän juu tuon itsesuojeluaspektin. Hyvä että sulla on konsti siihen:love: Mulla se toimii vähän toisinpäin. Että testaan ennen menkkojen alkua, ettei niiden alkaminen rysähdä niin pahasti. @voikukka33 mä oon käyttänyt oviksen bongaamiseen pregcheckeja. Paketti/kierto on mun kohdalla...
  11. M

Hyvää lomaa @Mininen85! Harmi, ettei osunut ovista tuohon, ois ollu hyvät talletusfiilikset varmaan :whistle: Tsempit @Miljamaaria lle!! Tiedän tasan mistä puhut. Välillä v*tuttaa, että noita kakslahkeisia ylipäätään tarvitaan tähän raskautumishommaan:D Välillä myös pohdin, että mahtaako olla...
  12. M

Hei mahtavaa että kadoksissa olleet ovikset on bongattu!! Pidetään peukkuja (y) Täällä dpo 5 ja ollut aiks erikoisia alavatsatuntemuksia koko päivän. Niin kuin alavatsan lihaksisto olisi väsynyt. Ajoittaista vihlontaa myös...(n) Optimistinen hätähousu minussa kirkuu että...
  13. M

@Infinity lle onnea!! :love: Mut @Miljamaaria , mitäs v*tun asiaa sun anopilla on tein papereihin???:eek::eek::eek::mad: Ihan uskomatonta touhua häneltä!!! Kommentoiko hän jotenkin? Eikai sentään... ja sit viel se tukka...:ninja: Hän veti oikeen isolla haavilla pisteet kotiin... Täällä ois...
  14. M

Tervetuloa @voikukka33 !!:)
  15. M

Voi paska @Mininen85 :( Oon tosi pahoillani. Ja mä viel yllytin.. :unsure:
  16. M

Oot @Naadis ihan oikeassa tuossa kyllä. Mut nyt toivotaan, uskotaan ja luotetaan että teilläkin on siellä seuraava tyypperöinen kunnon turvavöissä:love:
  17. M

Mitäs muuten @Mininen85 :llä sujuu? Ootko testaillu??:geek:
  18. M

@Miljamaaria ja @Naadis kuulostaa tosiaan siltä, että ainut tsäänssi olla varma on talletella varoiks joka toinen päivä :whistle: Ihan todella turhauttavaa kyl varmasti silti:mad: ja toi oman pään off-asentoon laittaminen... ihan mahdotonta ainakin meikällä! Niin vannoin ton kemiallisen jälkeen...
  19. M

Onpa kinkkistä kyl sulla @Naadis (n) Ootko aiemmin saanu ovisplussaa kiinni? Kiitos @Tiituu vinkeistä! Mä luulen et meen samalla tsydeemillä kuin sä ja pidän maanantain dpo 0:na. Piiiiiiiiitkät piinat edessä:ninja: En ikinä pystyis kyl oottelee reissun yli sun sijassa :ROFLMAO:
  20. M

Ähh... en onnistu ton aijaan kanssa :mad: Muoks: no nyt sain näkymään ainakin itelle! (en o ennen tota aijaata käyttäny)

Yhteistyössä