Hakutulokset

1. K

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Mä varoisin myös yhtään syyllistämästä siitä, että stressaa tai huolettaa. Se stressi tai huoli ei ole oma valinta, ja se tunne on olemassa vaikka sen yrittäisi peittää. Monesti päinvastoin niistä tunteista rehellisesti puhuminen (peittelyn sijaan) helpottaa oloa ja rauhoittaa - mistä ollaan...
  2. K

Mitä piinamiinalle ja Bettinahlle kuuluu? Ei taida olla enää kauan laskettuun aikaan, tai ainakaan täysiaikaisuuden rajaan? :)
  3. K

Hyvää uutta vuotta! :) Nyt alkoikin melkein jo 30. viikko (oikeasti huomenna) ja tavoite oli päästä tämän vuoden puolelle. Tänään tunsin myös ekan selkeän supistuksen vauvan möyriessä ja vaihtaessa asentoa. Maaliskuulle saisi raskaus vielä jatkua, mutta silti ajattelen myös että tulkoon kun...
  4. K

Tänään tuli 28+0 eli viimeinen kolmas enää edessä. Sekin tuntuu kyllä ikuisuudelta.
  5. K

Onnea Hipiti ja peukkuja jatkoon! :)
  6. K

Mulla on näköjään hermo jumissa, kun oikean reiden ulkopuoli on tunnoton... Ollut jo pari viikkoa. No, vauva majaileekin selkeästi oikealla puolella ja painaa nivusta siltä puolelta. Toivottavasti menee ohi raskauden jälkeen eikä jätä mitään pysyvää.
  7. K

Sain ensimmäistä kertaa "varmasti" kuulumaan dopplerilla vasta noin 12 viikon tienoilla, ennen sitä tuntuu että välillä sain "melkein" mutta ehti hävitä ennen kuin olin varma. Yritin viikolta 9, mutta 11 viikon tienoilla olin reissussa vajaa kaksi viikkoa jolloin en myöskään päässyt yrittämään...
  8. K

Hienoa Fujin, onnea! Teille tosiaan taitaa tulla kaksoset :D
  9. K

Onnea plussasta ja tervetuloa Jutska :) Toivottavasti saisit nyt pysyä täällä. Luin muuten juuri yhdeltä toiselta foorumilta henkilöstä, jolla on ollut 24 keskenmenoa mutta saanut myös kaksi lasta... Että kyllä siinä plussassa aina on toivoa (y) Onnea myös Armadillo hyvin menneestä ultrasta :)...
  10. K

Yhdessä ryhmässä missä olen on ehkä ensimmäinen synnytys käynnistynyt... Hurjaa. Jep. Täsmälleen samoilla päivillä kuin nyt olen synnytti tuon ryhmän ensimmäinen. Kaikkensa tekevät. Tuntuu todella hurjalta ajatella, että mun pieni tuolla mun viikkoihin nähden pienessä mahassa voisi selvitä jo...
  11. K

Paljonko sulla Hipiti olikaan nyt viikkoja?
  12. K

Voimia Hipiti, toivotaan silti parasta! :( Ja tervetuloa Sissiko ja onnea uudesta plussasta (y) Täälläkään en kyllä osaa oikeastaan nauttia, vaan osaisinko ilman keskenmenojakaan? Ei kaikki siitä raskausajasta taida suuremmin nauttia ;) Sinänsä kun en tunne pelkääväni, olo on vain niin kovin...
  13. K

Toivottavasti sisarukset olisivat jatkossakin sopuisia, kilttejä ja lojaaleja toisilleen, eikä kumpikaan lähtisi kasvamaan ja vahvistumaan toisen kustannuksella (y)
  14. K

Kuinkas Fujin sujui? :)
  15. K

Tuulimunaltahan tuo ikävä kyllä kuulostaa :(
  16. K

Eipä muuten tarvitse enää pelätä keskenmenoa. Näillä viikoilla sitä kutsuttaisiin vissiin jo kohtukuolemaksi...
  17. K

Ihanaa ninnis! :love: Ja kun mahassa on kaksi voisi kuvitella että olisi jopa vaikeampaa saada selvä syke kuuluviin? Joten rauhassa vaan Fujin :) Ja enemmän syytä on pelätä ultria kuin siihen verrattuna heikkoa kotidoppleria, mutta en mä silti kotidopplerilla liikaa leikkisi. Sehän riittää...
  18. K

Peukkuja, että kaikki menee hyvin (y) Musta tuntuu, että harva tosiaan ymmärtää monikkoraskauden riskejä, sen verran mielellään toivotaan niitä kaksosia. Mutta älä turhaan kiusaa itseäsi kauhukertomuksilla, se selviää sitten ultrassa miltä siellä näyttää, ja terveitä, hyvinvoivia kaksosia...
  19. K

Jaksamisia tulosten odotteluun, ninnananna! Muista, että vaikka seula hälyyttikin niin todennäköisyydet ovat sen puolesta että kaikki on hyvin! Ja onnea Annenna hyvistä ultrakuulumisista :) Tervetuloa vielä tyyppiselle! :)
  20. K

Uusi ultra tänään lääkärin koekaniinina. Yksi italialainen erikoislääkäri ultrasi ja kaksi pääkaupungista reissannutta erikoislääkäriä oli taustalla valvomassa ja ohjeistamassa. Oli aika hauskaa päästä tuohon koekaniiniksi, tosi kiinnostavaa kuunnella. Kaikki näytti olevan täydellisesti, tytöltä...

Yhteistyössä