Hakutulokset

1. F

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

viikon kuluttua. Ultrassa näkyi, että olin vasta ovuloinut, joten nyt ehkä dpo 9. Vaikka raskautuminen nyt on epätodennäköistä mietityttää kun on aika kosteat olot alakerrassa. Ihan tuntuu et on alkanut vuoto kun valkkaria hulahtaa. Himppu verta on tuhrun seassa välillä.
  2. F

Heipähei Pahoittelut uusille tulijoille ja pikaista plussaa kaikille. Täällä kkm:n jälkeen kp 28. Viime to todettiin istukkaa jääneen kohtuun edelleen. Tämä pitäisi poistaa tähystysleikkauksella nukutuksessa parin
  3. F

Toiveena vauva 2017-2018

Heipä hei, Onnea plussista ja pahoittelut negoista, sekä uusista kierroista. Viettelynä meillä toimii kun otan housut pois ja käännän selkäni miehelle, mutta niin että peppu on häntä vasten. Ikäänkuin lusikassa. Sit ihan sanominen, että haluun ja kiinni käyminen toimii kanssa :D Usein petaan...
  4. F

Me käytetään välillä liukkareita kun ' leikityttää' on semmonen vesimelonin hajunen öljy ja mansikan makuinen ja sit semmonen öljykynttilä. Sit on semmonen mustikkaöljy jota ei oo vielä kokeiltu mut valitsin sen just sillä, että mainosti itseään luonnonmukaisena, ph oikeanlaisena...
  5. F

@heikura79 mäki tuun tänään Kysille tarkastettavaksi. Lääkäri soitti mulle eilen, ei ihan ollu selvää mulle eikä sille miksi soitti, luulin et verikokeista ja virtsanäytteestä minkä sinne vein ma, mut ei niistä sanonu halaistua sanaa. Kuitenki ku sanoin et vuoto on käytännössä loppu ni sano et...
  6. F

On tosi ärsyttävää joutua oottelemaan ja odottelemaan, miks eivät voisi kerralla hoitaa kunnolla loppuun asti. Vaikuttaisihan se siltä et jotain jäi kuitenin jos vuotelee ja on vielä paljon koholla. Täällä nyt 6 vuotopäivä ja on nyt enää niin niukkaa et vähän vaan paperiin jää. Siteelle asti...
  7. F

Kiitos vastauksista ja hienoa Hipiti, toivottavasti pysyy pieni matkassa. Täällä vuoto jatkuu suht vähäisenä, mutta tulee koko ajan. Minun tekisi hirveästi mieli seksiä, mutta pitäs kuulemma malttaa vuodon loppuun :confused: Taidan rueta asennoitumaan et eka tyhjennyspäivä oli kp 1 ja...
  8. F

@heikura79 ovatko sulla katsoneet ultralla onko kohtuun jäänyt jotain? Mulla tuli lääkkeiden oton jälkeen normaalimenkkoja enemmän verta ja hyytymiä ehkä 4 tunnin ajan ja oli kipuja, mutta sen jälkeen on ollut suhteellisen vähäistä. Suunnilleen kun kuukautisten aikaan. Eikä juuri kipuja, joten...
  9. F

Ja tosiaan minä ja mies ollaan molemmat. 30-vuotiaita. Mulla yksi poika ennnestään, miehelle on eka mitä yritetään. Tämä on ensimmäinen km mulla. Mitään ongelmia ei ollut, joten ihan yllärinä tuli tämä :cry:
  10. F

Heippa, Pyyydän saada liittyä joukkoone. Tiistaina todettiin alkion kehityksen pysähtyneen rv 9 ja nyt lääkkeellinen tyhjennys käynnissä. Mullekkaan ei mitään kontrollia määrätty, mut aattelin yrittää päästä ultraan sanomalla, ettei tullut niin paljoa verta :whistle: Mut missä vaiheessa...
  11. F

Toiveena vauva 2017-2018

Olen myös pahoillai M89! Otin tänään supistavan lääkkeen ja verta rupes tulemaan ja menkkamaiset kivut on, vaikka oon ottanu grammasen panadolin ja 800g ibuprofeiinia. Saas nähdä miten tää tästä menee. Jotenki tuntuu väärältä, ikäänkuin alkio menehtyisi tähän, eikä mun aivot ole rekisteröinyt...
  12. F

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos kaikille. Koville ottaa vielä.:cry: Huomenna otan toisen erän lääkkeitä jotta sais materiaalin ulos ja jos ei tule niin sitten täytyy kaavintaan mennä joulun jälkeen. Uutta raskautta saa kuulemma yrittää heti, mutta kolmen viikon päästä vuodosta pitää tehdä raskaustesti. Mut mites sit...
  13. F

Toiveena vauva 2017-2018

Heips, Voisin taas palata joukkoonne hiljalleen. Kirjoittelin täällä aiemmin kun yritys aloitettiin elokuussa. Plussasinkin marraskuussa, mutta eilen selvisi, että alkion sydän oli lakannut lyömästä viikonloppuna :cry: Kuhan tästä selvitään niin jatketaan kuitenkin heti yrittämistä niin voisin...
  14. F

Heinäkuun hellevauvat 2017

Aini ja mun tiedot on 23.7/30/Felessa/KYS/2
  15. F

Heinäkuun hellevauvat 2017

Hei, saanko liittyä joukkoon. Plussasin tänään. Viikkoja vissiin tasan 5+ pitää vielä tarkistaa la ja viikot. Pitää varmaan lähiaikoina varata neuvolaa ja varhaisultraaki. Mihin viikoille varhaisultra kantsii varata? Mites liikunnan kans oli? Millon ei saa enää tehdä vatsalihaksia? Mulla ei...
  16. F

Toiveena vauva 2017-2018

Mmarie, mä oon ainaki niin matalahormoninen tyyppi, ettei näy testissä ennenku menkat myöhässä, joten oottelisin ainaki dpo 12. Tsemppiä piinailuun :)
  17. F

Toiveena vauva 2017-2018

Mmarie, kyl musta luotettavin on pregcheck. Mikä dpo sulla? Täällä tehty vielä digi ja kyllä sitä raskaana ollaan :)
  18. F

Toiveena vauva 2017-2018

Tässä kuvaa. Vähän huonolaatunen ku oon hajottanu linssin, mut jos siitä selvää saa :)
  19. F

Toiveena vauva 2017-2018

Oho...tein tunnin pidätyksestä testi. Haalea plussa napsahti heti. Mies tuo vielä digin. Ni teen sen :eek: Yritän saada kuvan.
  20. F

Toiveena vauva 2017-2018

Dudiin, vaikka epäilin ja epäilen vieläki että en ole raskaana niin menkkojakaan ei näy. Eilen ois pitäny alkaa. Tänään pitää käyä ihan ostaa testi ja testata. Sinänsä vähän harmittaaki ku viikonloppuna tuli yks otettua ja mua eilen lyötiin oikein urakalla mahaan thainyrkkeilyssä :unsure:

Yhteistyössä