Kyse ei ole "tapailusta". Vaan höpöseurasta oluen merkeissä. Onhan minul muitakin kavereita ja jopa naisiakin, kenen kanssaa saatan istua terassilla ottaa olutta, enkä mä niitäkään ole iskemässä, vaikka olis kuin missejä
No en todellakaan... Ja mitä tulee kaikkeen, kuten läpän heittämiseen joskus aikoinaan täällä, niin sellanenki ollut jo pitkään pois, koska arvostan kumminki vaimokettani, enkä missään hitos nimes koskaan, edes tässä tilanteessa tekis mitään tyhmää
En omasta mielestä kyl ole koskaan sanonut, että en osaa elää yksin! Siitä ei ole kyse. Vaan koska eron hetkellä on parempi liikkua ihmisten kanssa, että ajatukset paskasta saisi muualle
Siis jo nyt on... Ero tulossa, kuten olen maininnu ja olen yrittänyt paikkaa tätä hommaa viel kaikin mahdollisin keinoin. Noh... nyt saan kakkaa niskaan siitä, että olen käynyt kaljalla erään neidon kanssa, joka ei aikaisemmin ollut tuttuni. Kuulemmas heti flirttailemassa muille. Ja kyse oli...
Niin kattos.... olen aina ollut kova "rakastamaan" ja tuntuu jotenki oudolta vuosien jälkeen, ku ei olekkaan sitä daamia, ketä voisi rakastaa, tai joka ottaisi sen vastaan. Mul on paljon rakkautta ja romantisuutta viel annettavana
en mä niitä ala täällä puimaan, mut tunteista asiat ei ollut kiinni. Eikä väkivallasta, saatika pettämisestä. Ehkä yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ei täsmää ja en pysty tarjoamaan hälle sitä, mitä hän loppuelämältään haluaa.