Hakutulokset

1. imperial

Mistä rintaliivejä pienellä kuppikoolla ja isolla ympäryksellä?

pikku tisulit ei tartte rintsikoita, koska ei oo mitään, mitä tarttis tukea
  2. imperial

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, HopLoppiin ei omia eväitä!

Ap:n kans samaa mieltä. ja sit o niitä idiootteja, jotka antaa pentujensa syödä kaupassa ennen maksamista.... ihme sakkia täällä
  3. imperial

Kenet palstalaisen ottaisit

Minut
  4. imperial

Nyt kävi mtv3:lla iso moka?

kaikki rikollisten nimet julkiseksi
  5. imperial

Hei. Mitäs hurjat :)

pitkästä aikaa. Oliko ikävä
  6. imperial

Mikä astianpesukone?

Siemens on hyvä. Ja tiskaria ei saa ite asentaa ja siin on paljon muutakin, ku pelkkä letkujen kiinnitys. Liikkeestä saa samalla ostettua asennuksen. T: Kodinkoneasentaja
  7. imperial

pikkis kuvia,millä kiusoittelet?

Paskapussit :O
  8. imperial

jep.... putka kutsui

Khyl se varmaan kuules Lode näin on. Tai kattotaan, mitä elämä tuo tullessaan
  9. imperial

jep.... putka kutsui

kukaa sano, että ei ollut mun vika. Mut joskus kannattaisi oikeesti kuunnella, jos toinen pyytää olemaan hiljaa ja lopettamaan vittuilun. Vois olla fiksua. Mie sinne itteni hoidin kumminki. Ja tekevälle sattuu
  10. imperial

jep.... putka kutsui

Ei liity todellakaan. Mut kuten kirjoitin. Kilttinä oleminen vaatii veronsa ja sillon läikkyy yli, ku ei mahu enään kakkaa. Mut se tuli ja meni. Sellasta sattuu. Ja joku kysy, että kuka selvinpäin riehuu ittensä putkaan. Näemmä minä. nyt odellaan taas kymmen vuotta, että olis seuraava kerta.
  11. imperial

paneskelin palstalaisen miehen kanssa ja nyt kaduttaa!

NO EN OLLUT MINÄ. tälläkään kertaa
  12. imperial

jep.... putka kutsui

Ei kaksplus oo eka. Mut kumminki. 4vko pitänyt sisällä kaikkee kakkaa, mitä toi ero tuo tullessaan ja sit viel provosoidaan, niin kyl siin kyrvähtää hermo jos joltain. Varsinki, ku oli pari olutta päässä. Sellasta se vaan on... ei naurata. Vitutti aamulla. Ei se, että on putkassa vuosin tauon...
  13. imperial

jep.... putka kutsui

Ku keitti yli. sain sentään yksiön, eikä tarttenut juoppoputkassa olla. Varmaan muuten siks, ku en ollut humalassa
  14. imperial

Alkoholistin vaimo?????

Eihän tuo määrä 42pulloo viikos paljoo oo. Mä en juo viikolla pisaraakaan, mut toihan menee jo päivässä viikonloppuna. Eli ei ongelmaa
  15. imperial

todella "raju" juhannus takana.

pitäskö levittää nyt punanen matto sulle
  16. imperial

Biisipino...

W.A.S.P.-Blind In Texas - YouTube
  17. imperial

Voinko vaatia mieheltä alkoholittomuutta raskausaikana?

Alkoholista ongelma... voi vittu, eihän tuo viel mitään :D ootte sairasta sakkia.
  18. imperial

luotatteko kondomiin?

Mä luotan kahteen asiaan., Toinen on minä ja kortsu ei oo toinen niistä

Yhteistyössä