Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Huikee tietopaketti @Miljamaaria kiitos siitä! Ja suuret pahoittelut kp1 :poop::poop:
  2. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Onnea @Bea.S :love::love:
  3. N

@Miljamaaria, niitä ohivuotoja onkin tullut! 2h ja kaikista superhyperponttooneista läpi :ninja: Mutta tosiaan, hyvä juttu että on tosiaan mitä tulla ulos, ekan km:n jälkeen vuoto muuttui tosi niukaksi ja nyt tän toisen jälkeen sitten ihan eri juttu :ROFLMAO: Ja noista testeistä, mun mielestä ne...
  4. N

Sissus setään mitkä menkat mulle nyt sitten iskikin! eka päivä oli vähän sellasta tuhruttelua, mutta sitten aukes hanat! Siis sanonta "tulee kun häränkurkusta" alkaa tuntua vähän vähättelyltä :ROFLMAO::ROFLMAO::whistle: No ens viikolla pääsee sit taas kiinni tikutteluun ( vaikka eka...
  5. N

@Miri81 voi ei :cry::cry: millä viikoilla olit? Paljon voimia
  6. N

@anscu täällä jännätään myös sun puolestas, oliko sulla mitään fiiliksiä kumpaankaan suuntaan? Oireita? Mä oon ihan super innoissaini! menkat alkoi vihdoinkin kkmn jälkeen!! Nyt pääsee taas tähän yritykseen kunnolla kiinni. Töissä vessassa käydessä huomasin ja karjasin suht kovaan ääneen...
  7. N

@N93 voi harmi, ehkä pieni mietintätauko tekee lopulta hyvää, tsemppiä Mä oon ihan super innoissaini! menkat alkoi vihdoinkin kkmn jälkeen!! Nyt pääsee taas tähän yritykseen kunnolla kiinni. Töissä vessassa käydessä huomasin ja karjasin suht kovaan ääneen "JES!!!" :ROFLMAO::ROFLMAO: sit...
  8. N

@Fritang kiitos uudesta ketjusta Täälläei vieläkään mitään uutta, menkat ei oo vieläkään alkanu.. jos 31.5 näkyi jo ihan selkeä keltarauhanen (eli ovis oli tapahtunut jo aikaisemmin) niin eikös nyt jo pitäisi tikuissa näkyä edes pienenä haamuna? Tänään illalla pitäis lähteä piiiiiitkästä aikaa...
  9. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@Fritang mulla oli toka kkm, keskeytynyt 6+2, mutta huomattiin vasta 10.viikolla, oli kyllä niin ärsyttävää olla "raskaana" vaikka oikeesti ei ollukaan (n)
  10. N

@Fritang Millä viikoilla sulla olikaan mennyt kesken noi? Onko teillä nyt ollut joku ehkäsy käytössä? Me ei olla käyty näiden jälkeen mitään sen tarkempia keskusteluja, vaan ollaan vaan jatkettu ilman ehkäsyä.. Meillä mies on sellanen perus suomimies, joka ei paljoakaan tunteistaan ja...
  11. N

@anscu Mulla on nyt 35 vrk kkm tyhjennyksen aloituksesta. Normaali kierto on 30vrk ja ekan kmn jälkeenkin menkat aikoi ihan ajallaan. Ovulaatio on tapahtunut jossain vaiheessa kiertoa, koska toissapäivävä näkyi ultrassa toisessa muniksessa keltarauhanen. @Miljamaaria nyt kaikki peukut pystyyn...
  12. N

monologi jatkuu, mutta,,, Voi näitä mielen temppuja! Tänään siis jällleen r-testillä nega, mutta silti ajatukset juoksee, että mitä jos kuitenkin.. tänään on tullut kuviohin mukaan alavatsan pieni paine ja repäisykivun tapaiset vihlonnat.. alkais ne menkat nyt vaan.. :ninja:
  13. N

@Tiituu noku mullakin.. ja etenkin toi paineen tunne! Mutta en kyllä jaksa uskoa ihme plussaan.. La aamulla teen vielä testin (kyllä sen sitten jo pitäis näkyä, jos jotain on..) ja sitten lähden hyvällä omallatunnolla tuulettumaan yöelämään, pitkästä aikaa!:whistle::whistle:
  14. N

Voi näitä mielen temppuja! Tänään siis jälkkeen r-testillä nega, mutta silti ajatukset juoksee, että mitä jos kuitenkin.. tänään on tullut kuviohin mukaan alavatsan pieni paine ja repäisykivun tapaiset vihlonnat.. alkais ne menkat nyt vaan.. :ninja:
  15. N

Gynellä käyty ja kaikki oli (niin kun "tiesinkin") hyvin, mitään rakenteellisia poikkeamia ei kohdussa eikä munasarjoissa. Mutta olipahan kiva taas tuhlata 130e.. Limakalvoa oli 13,5mm (joka sopii hyvin loppukiertoon) ja keltarauhanen näkyi oikeassa muniksessa. Eli olen ovuloinutkin tässä kkm...
  16. N

Gynellä käyty ja kaikki oli (niin kun "tiesinkin") hyvin, mitään rakenteellisia poikkeamia ei kohdussa eikä munasarjoissa. Mutta olipahan kiva taas tuhlata 130e..
  17. N

ihanaa, onnea @Maaria1980 :love::love::love:
  18. N

@Niwhai joskus mullakin käy tuuri.. Mutta se tuuri loppu lyhyeen, kun tää mun terkkarin omalääkäri vaihto kaupunkia :ROFLMAO::ROFLMAO:
  19. N

@Niwhai ei onneks oo noviisi :ROFLMAO::ROFLMAO: Vaikka osas se nuori (ja _superkomea_!!) terkkalääkärikin mun jalkoväliä ronkkia :whistle::whistle: :ROFLMAO:
  20. N

@Niwhai Mä sanoisin tota toka alinta plussaks.. Mulla ekan kmn jälkeen kierto oli heti ekoista menkoista lähtien tasanen ja ovikset just eikä melkein päivinä. Nyt tokan (kkm) jälkeen kpt huitelee 32 (eli tänään pitäisi menkkojen alkaa) mutta eipä näy eikä kuulu. Ja toivottavasti ei kuuluiskaan...

Yhteistyössä