Hakutulokset

1. K

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ja tosiaan kaikille muillekin pahoittelut negoista. :poop::poop::poop: Toivotaan, että ne muuttuvat vielä plussiksi! :love:
  2. K

Kiitos kaikille myötätunnosta! Ihana on vertaistuki täällä. <3 En osaa vielä sanoa omaa kokemusta raskaustestien laadusta, kun olen niillä pelkkää negaa testannut, mutta ainakin on aina ollut ihan selvä nega. :D Olen kyllä yrittänyt lukea muiden kokemuksia näiden palstojen syövereistä ja...
  3. K

Testasin eilisestä tuhrusta huolimatta tänään isänpäivän kunniaksi vanhan tutun negan. Olin niin varma asiasta, etten edes kovasti pettynyt. Eipä tarvitse enää asiaa pyöritellä mielessä ja voi keskittyä muuhun. Sovittiin nyt miehen kanssa, että jos ei jouluun mennessä kuulu plussaa, niin...
  4. K

@ronso, kiitos ihanasta ajatuksesta, mutta nyt en kyllä lähde tohon kelkkaan. :D Viime kierrossa, jossa menkkoja edeltävää tuhrua tuli ensimmäisen kerran, olin jo ihan varma, että kyse on kiinnittymisvuodosta, kun ei tuhrua ollut aiemmin tullut. Nyt en enää usko siihen. ;) @syystyttö...
  5. K

@tilliina teitkö tänään testiä? Toihan kuulostaa hyvältä, jos ei menkoista ole merkkejä! Mulla tuli äsken vessassa ihan kirkasta verta paperiin, mutta ei pitäis vielä sentään menkkojen alkaa (nyt dpo10). Viimeksikin oli tuhruvuoto menkkojen alla, silloin se oli ensimmäinen kerta ikinä. Te...
  6. K

Ihanaa @emmmis , onnea!!! <3 @Hiutale89, meillä ennen vauvahaaveita mies oli paljon aloitteellisempi seksin suhteen, mutta yrityksen myötä se on kääntynyt päälaelleen ja jossain kierroissa olen joutunut tekemään jokaisen aloitteen. Mä kerron kyllä miehelle aina, missä vaiheessa kiertoa...
  7. K

Äh @voittamaton :( Voimia painajaiseen! Muuttuisipa se pian ihanaksi toiveuneksi! Ja toivottavasti saat, @lovecoco , pian lääkkeet, jotta yritys pääsee kunnolla liikkeelle! <3
  8. K

Mustakin tuntuu, ettei lapsettomuudesta puhuta paljon, mutta ehkä en vain ole aiemmin kiinnittänyt siihen liittyviin teksteihin huomiota. Olen ajatellut, että se on paljon harvinaisempaa kuin miltä nyt asiaa selviteltyäni vaikuttaa. Aika hullua, että endometrioosi löytyi tuolla tavalla...
  9. K

Naurettavintahan tässä on, ettei olla vielä pitkään edes ehditty yrittää, vaan vasta kesällä aloitettiin. Olisi varmasti vielä hyvät tunnelmat, jos olisi alusta asti ajatellut vaikka, että noin vuosi menee. Kun on asennoitunut siihen, että ehkäisyn lopettaminen = raskaus, tuntuu muutamakin...
  10. K

Tervetuloa mukaan @syystyttö ! Mäkin tunnen ovulaatiokivun (jos tunnen ylipäätään) aina vasemmalla puolella, mutta viime kierrossa gynellä käydessä ovis oli kuitenkin tapahtumassa oikealta puolelta. Eli ei se toisen puolen kipu välttämättä tarkoita sitä, että vain toinen munasarja toimisi...
  11. K

Onnea @Pilvilinna91 ! :love::love::love: Ja kyllä, @Karla89, olen aina ajatellut, että lapsi tulee heti, kun niin päätetään. Pitkään pohdittiin ja vaiheiltiin ja nyt, kun päätettiin, että oikea hetki on tullut, tuli vähän shokkina, ettei se niin helposti käykään. Tiedän, että olen ollut ihan...
  12. K

Voih, pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :cry: @ronso Mä oon käyttäny noita clearbluen digitaalisia ovistestejä. Ne on vaan niin kalliita, ettei kovin montaa kiertoa viitti käyttää. :ROFLMAO: Oon tikuttanu kerran päivässä kp 13 eteenpäin. Mulla on kierto ollut pillereiden jälkeen...
  13. K

Hei, tervetuloa uusille! :) Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :poop::( Olen lueskellut edelleen aktiivisesti, mutten ole ehtinyt kirjoittamaan. @Nadine88 Pelkkien lämpöjen mukaan sun ovis olisi aika selvästi tapahtunut kp16, koska sen jälkeen on iso nousu ja lämpö on pysynyt...
  14. K

Ääääää! Onnea @Muro95 :love::love::love::love::love::love: Loistavaa!
  15. K

@Jennipä älä vielä lannistu. Voi näkyä vasta myöhemmin! <3 Täällä oli puhetta toivotusta lapsiluvusta. Olen ajatellut kahta tai enintään kolmea, mutta jos nyt alkuun sen yhdenkin saisi alulle, olisin onnellinen. :ROFLMAO: Mulla kävi kummallisesti tänään. On siis vasta kp6, mutta munasarjassa...
  16. K

Voi ei, @tilliina ! Liityn samaan joukkoon sun kanssa. Eipä tarvinnut edes testiä tehdä, kun menkat alkoi aamulla. :cry: Nykyään siis näköjään myös tuhrutan ennen niitä. On kyllä niin paha mieli, enkä voi sille mitään, että tappiomieliala alkaa ottaa valtaa. Tänään pärähti käyntiin siis yk 4.
  17. K

Äh @tilliina ! :unsure: Mistä tiedät, että menkat on alkamassa? Toivotaan, etteivät kuitenkaan alkaisi! Mä hämmennyin tänään, kun pyyhkiessä tuli ihan vähän ruskeaa tuhrua. Mulla ei ole tullut sellaista vielä koskaan ennen muuten kuin menkkojen lopussa. Nyt on taas toiveet korkealla, mutta...
  18. K

Mäkin niin kovasti toivoisin kesävauvaa. Lähinnä en vaan jaksais odottaa yhtään. Meidän isossa perheessä on kaikki muut tulleet kutakuinkin ajatuksesta raskaaksi ja nyt olen jo ehtinyt luoda itselleni valtavat paineet asiasta. Jossain aiemmin oli puhetta seksistä. Meillä on nämä pari...
  19. K

Ei tossa digitestissä ainakaan ole epäilyksen häivää, onneksi olkoon @jenetsu ! :love::love::love:
  20. K

Ääh, hiton menkat @Karla89 ! :( Ens kierrossa sit. :) Hei @tilliina vähänkö kuulostaa lupaavalta! :love: Täällä ei tunnu yhtään mitään, ei edes vaikka kuinka yritän pinnistää. :D

Yhteistyössä