Hakutulokset

1. N

Lokakuu 2018

Pitkän hiljaisuuden jälkeen... Poika syntyi 25.9, viisi viikkoa etuajassa. Synnytys ja kotiinpääsy sujui normaalisti, mitä nyt näitä normaaleita pienen ja ennenaikaisen vauvan painonseurantaa ja tiukkoja imetysaikatauluja on pitänyt noudattaa. Muutenkin elämässä on ollut vähän muutoksia...
  2. N

Lokakuu 2018

Paljon onnea ensimmäiselle syntyneelle ja perheelle! Mä olen halukas Facebook-ryhmään ja voin aloittaa semmoisen myös jos muitakin innokkaita löytyy. Monilla onki jo äitiyslomat alkaneet, itse olen ollut nyt 2 viikkoa sairauslomalla unettomuuden ja uupumuksen vuoksi, tämä viikko olis ollu...
  3. N

Lokakuu 2018

Viime viikolla oli toinen sokerirasitus ja taisin rasittua vähän liikaa. Nyt täytyy seurata kolmisen päivää viikossa sokereita synnytykseen asti. Onneksi menin koko kokeeseen, ajattelin jo nimittäin että en mene, koska se on ihan hirveää. No nyt olen melko tosissani ottanut ohjeet. Vähäisenkin...
  4. N

Lokakuu 2018

Heippa! Täällä uusi tyyppi! Tässä tietoja: LA 30.10/ nitana/ 36v./ 2. lapsi/ Kys/ poika/25+1 Kesäloman jälkeen olen nyt ekaa viikkoa töissä, on raskasta, kuumuuden ja sen vuoksi että nukun todella huonosti. Heräilen monta kertaa yössä ja aamuyöstä valvon tunteja. Töissä pitää välillä ihan...

Yhteistyössä