Hakutulokset

1. H

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Wienna: vautsi, kiva kuulla! Onko tullu mitään muita raskausoireita, pahoinvointia tms? Niin ne viikot vaan huristaa kuule, kohta olet jo ollu monta viikkoa raskaana! :rolleyes::flower:
  2. H

Hmm.. Minä ajattelin aloittaa noi minidisperinit siihen pas:oon ja sitä greippimehua alan kans juomaan. Oliko jollain vielä jotain muuta luomujuttuja, joista vois olla apua nimenomaan tuohon kiinnittymiseen?? Jos tää on meidän vika yritys, niin käytän kaikki keinot mitä tiedän! :rolleyes:
  3. H

Wienna, Rowan ja Pulu: kiitos tuesta.:heart: Tiedän et on varmaan raastavia päiviä teillä plussanneet. Ite muistan ku sillon alkuvaiheessa tätä prosessia jo mietin et mikä viikko se oli se viimeinen "riskiviikko" jolloin km on vaarana, vaikka en ollutkaan raskautunut.. Joten tiedän, että nyt...
  4. H

Wienna: jäi meillä pakkaseen kaks, ne siirretään varmaan kerralla molemmat mikäli sulatus onnistuu. Sitpä en tiedäkään enää onko meillä yrityskertoja, kun pakkasesta kaikki on siirretty. En voi sanoa tietäväni miltä tuntuu plussanneista, kun en ole itse koskaan viivaa testiin saanut, mutta...
  5. H

pulu: raskausoireita ihan selvästi. Tosin ei kai tuota tarvii enää selvemmin sanoa, kun niin moni testi näyttää plussaa! =D Toivottavasti kaikki on hyvin kun huomenna siellä käyt.. Oliko tää sulle eka positiivinen testi matkan varrella??
  6. H

Niin, ja piti vielä sanoa Rowanille pahoittelut tapahtuneesta vastoinkäymisestä, tuntuu ihan uskomattomalta! Miten voikaan noin käydä..
  7. H

Wienna: ihanaa ja hirmuisesti nyt tsemppiä matkaan!! Loistouutisia, todella toivon sulle jatkossa kaiken onnen!! Pulu: sinun matka on ollut tavattoman raskas tällä kertaa, toivottavasti kaikki menee hyvin ja alkio on vain tavallista terhakampi pysymään kiinni, ja siksi kipuilee niin paljon...
  8. H

Melargia: turvotus on helpottanu, keskiviikosta lähtien on ollu jo ihan normaali olotila, vaikkakin joku kilo on mullekin jotain muuta ku turvostusta tullu.. Tiedän miten paljon voi sun tilanne turhauttaa, nyt vaan positiivisia ajatuksia pas:iin!! Rowan: mulla on ollu aina ohjuri siirroissa...
  9. H

Oho, tulipa pitkä viesti! (",)
  10. H

onnetonpulu: nyt on vointi ihan jees. Tuo punktion jälkeinen aika oli kyllä mulle sellanen pieni piinaviikko, että! Mulla oli kans viikonloppuna tuollanen kipukohtaus yöllä, tais olla kolmen aikaan yöllä, en pystyny olemaan oikein mitenkään päin ettei olis sattunu, kyyneleet vaan valu silmistä...
  11. H

onnetonpulu: joo, tiistaina törmättiin ja taidettiin edelliselläkin viikolla ultrassa nähdä. Mulla oli kans kaikki ihan ok kun piikittelin, mut tosiaan punktion jälkeen on ollu aika herkillä. Saatiin puntiosta 16 follia, mikä oli helpotus siihen kipuun nähden mitä joutu kokemaan.. Aiemmilla...
  12. H

Huomenta kaikille! Olen pitänyt hiljaiseloa täältä vuoden verran.. Viime keväänä kaikki pakastetut siirrettiin eikä mikään niistä kiinnittynyt. Pidettiin syksy taukoa hoidoista, mikä oli ainoastaan hyvä asia. Meillä hoidot aloitettiin 3/2010, ja nyt kolmas punktio takana (male factor)...
  13. H

Garfield: Meillä on kans kolme pakkasessa. Mä en tiedä yhtään koska kuukautiset alkaa, sillä niin olis jo pitäny käydä "normaalin" kierron mukaan. Tosin mulla pitkä kierto ja välillä aika epäsäännöllinen.. Mut siis kp12/13 olis se ultra, eikä mullakaan hajua millon olis siirto?? Ilmottele...
  14. H

Hyvää alkanutta vuotta! Fiilikset:oottelen et alkais menkat että pääsisin syömään lääkkeitä, ja sitten pas:iin.. Mutta kuitenkin miettii, miten nopeasti tämä kaikki on edennyt ja mitä jos kaikki sulatettavat ei selviä edes siirtoon ja viimeinenkin munien kypsyttely menee puihin, ei jäljelle jää...
  15. H

Marie Claire: Tosi koskettava runo, tuo sivuaa vähän sitä elämäntyyliä mitä yritän joka päivä noudattaa.. Ei aina onnistu, ei. Tunteet on tunnettava jotta pystyy asioissa kasvamaan, ja siirtymään elämässään uusille tasoille.. Toki on tiedettävä että itseäänkin voi provosoida eri ajatuksiin...
  16. H

Hmm.. Paljon ois sanottavaa mut ei tiiä mistä alottaa! =) Tuosta vahingoksi raskaaksi -aiheesta, pitkästä aikaa tapasin parhaan ystäväni joka asuu toisella paikkakunnalla, ollut miesystävänsä kanssa 8 kk yhdessä ja kertoi minulle, että aikoo jättää joulun jälkeen ehkäisyn pois. Sitä ennen...
  17. H

Joo se neljäs tohtori oli just sama ku LMLBkin on nähny, luulen et oisko ollu sen päivän vaan tuuraamassa. Mutta ei mullekaan mikään erityisen hyvä fiilis siitä jääny, kun kysyin jotain asiaa, vastaus tuli töksähtämällä takas... Minä en tiiä miten pitkä tauko jouluna on, mutta sanoivat että...
  18. H

Niin, ja pti tuosta saikusta vielä sanoa, että rohkeasti vain sanomaan että on kipeä! Varsinkin jos on raskas työ, se on tosi inhottavaa jos joutuu koko ajan varomaan ettei satu. Tämä on kuitenkin niin iso juttu elimistölle, että pitäs pitää siitä hyvää huolta että on sitten pienellekin parempi...
  19. H

Mitenkäs piinailut eli pitkät päivät on sujuneet?? Hoitajista ja lääkäreistä: kaikki neljä lääkäriä olen käynyt läpi, ja mukavia kaikki. Tosin jos saisi toivoa niin Esa ehdottomasti. Mutta kaikki osaavat hommansa ja varmasti välittävät, vaikkeivät siltä aina vaikuttaisi; kuvittele jos...
  20. H

Hei Naiset, palailen pienen tauon jälkeen, kun viimeksi tuntui, että stressi jotenkin lisääntyi muiden kokemisia miettiessä. Tänään tasan kaksi viikkoa alkionsiirrosta, siis rt-päivä. Viime kerralla kuukautiset alkoi jo ennen rt-päivää, josta tiesin jo ettei mikään ollut tarttunut kiinni...

Yhteistyössä