Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Voi ei oon niin pahoillani :( Mullaki tekis mieli jo testata, mutta pakko odottaa torstaihin, jotta ei mene nämä pyhät aivan pilalle. :poop:
  2. M

Haaveena vauva 2020

Tällä viikolla on ollut niin järkyttävästi stressaavia tapahtumia, että ihmettelen suuresti jotain on tapahtunut ja tarrannut kiinni. Maha juilii menkkamaisesti, mutta mitään muita oireita ei ole. Viime plussassa oli esim. repäisykipua. Blaah.
  3. M

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Heh oon tuota lyhennettä miettiny mikä se on eikä käyny mielessäkää! Mulla ilmeisesti siis pp 8 tänään.
  4. M

Haaveena vauva 2020

Mitä tarkoittaa lyhenne pp?
  5. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulle sanottiin, että heti saa alkaa yrittään, mutta mulla vuoto jatkui ekoihin menkkoihin saakka, joten ei ollut mahdollista edes yrittää.
  6. M

Haaveena vauva 2020

Mulla oli inssi viime viikon to, ja Flohun oon merkannut erinäisiä mahakipuja ma alkaen. Menkkamaisia kipuja, välillä nippailuja. Tosi vahva fiilis nyt, että ei ole tärpännyt, koska mitään uutta oiretta ei ole, eikä edes rinnat ole kipeytyneet. No pakko maltaa ensi viikon torstaihin, jolloin...
  7. M

Haaveena vauva 2020

Mulla tais olla se plussa just tollainen!
  8. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Wintersun tehtiinkö sulle nyt samalla eka siirto jo?
  9. M

Haaveena vauva 2020

Ei mulle edes sanottu, että koska saa testata viimeksi taisin testata pp 12. Mutta siis mulla pitäis laskurin mukaan alkaa menkat 27. pv, joten silloin viimeistään testaan. Mutta ehkä 26 pv jo, kunhan maltan edes tuonne asti. Ettei joulu mene täysin pilalle, jos saan negan. Joulupöydässä tosin...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Mikä päivä oot ajatellut testata?
  11. M

Haaveena vauva 2020

Mun mielestä kannasta näkee lähetteet, eli odottavat labrat?
  12. M

Meidänkin piti nyt jouluna päästä kertomaan ”lahjasta”, eli ensimmäisestä lapsen lapsesta minun vanhemmilleni. Tuntuu pahalta.
  13. M

Haaveena vauva 2020

Hitsi tätä mieltä. Ihan kauheana alkoi nyt tänä aamuna jännittää, että mitä jos tämä inssi ei onnistukaan. Jotenkin vaikka yritän pysyä rauhallisena, on tullut ladattua tosi suuret toiveet onnistumiselle. Mietin myös koska uskallan alkaa testailemaan. Inssi tehtiin kp 11 ja 20.12. on vasta kp...
  14. M

Mulla oli 4,5vko positiivinen testi, vaikka meni kesken jo 5+3. Sitten alkoi menkat, ja en sen jälkee enää testannut. Tänään tehtiin eka inssi km:n jälkeen! Toiveet on niin korkealla! Munasoluja oli kaksi, ovistesti näytti aamulla hymyä, kohdun limakalvo kuulemma erinomainen ja miehen siittiöt...
  15. M

Haaveena vauva 2020

Joo mun munasarjat on kyllä tosi aktiiviset, sillä mulls letro annos on pienin mahdollinen ja silti kaksi aina. Jotain positiivista tässäkin... Lääkäri testas onko kiinnikkeitä, niin ilmeisesti toisessa munasarjassa saattaa olla kiinnikkeitä, mutta aika vähän. Mulla siis endometrioosia suvussa...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Ai niin! Ja meille tarjottiin vielä neljättä inssiä ennen ivf, jos tämä ei tärppää, koska saatiin edellisestä se plussa! Aivan hyvä, sillä oltiin itsekin tätä mietitty (y)
  17. M

Haaveena vauva 2020

Hmm, mullekki sanottiin että voi vuotaa inseminaation jälkeen, mutta mulla ei ole koskaan vuotanut. Mulla on aina vaan alavatsa sen jälkeen kipeä. Minkälainen munasolu sulla oli inssissä? Mulla oli taas kaks! Selkeästi yrittää väkisin kaksosis, ikävä kyllä ei ole tarrannut kumpikaan aiemmissa...
  18. M

Haaveena vauva 2020

Jee näin inssiaamun kunniaksi tuli myös digiin hymynaama! Eli ajoitus pitäisi olla aika nappi, kunhan vaan nyt pieni hedelmöittyisi ja tarttuisi :love: Te jotka olette saaneet loppukiertoon jotain lääkitystä kiinnittymisen tueksi, niin mitä lääkkeitä olette saanut? Mietin pitäisikö mun kysyä jotain
  19. M

Haaveena vauva 2020

Mulla oli ultra tänään ja inssi onkin jo huomenna! Yksi iso folli ja kaksi selkeästi pienempää! Eli piinapäivät alkaa huomisen jälkeen!
  20. M

Haaveena vauva 2020

Tein tänään kp 9 ekan ovulaatiotestin km:n jälkeen! Nega oli kuten arvelinkin, mutta vähän myöhemmin wc:ssä käynnillä tuli kunnon limat!! Siis sitä oli oikeasti melko paljon. Jännityksellä huomiseen ultraan, että minkä aika-arvion saa ovikselle, kun tosiaan mies vklopun reissussa ja menee...

Yhteistyössä