Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mulla iski kunnon pahaolo ihan yhtäkkiä ja karmeet vilunväristykset et piti melkein tulikuuman suihkun alle mennä istumaan. Silti paleltaa :sick:(n) Testejäkin ostin taaaas kerran valmiiks ku hätähousuna jaksa ootella kierron loppuun kuitenkaan :D Tyyppinen, oliksulla mitään oireiluja nyt...
  2. H

Jeee!!!!! Selkee plussa! ❤❤❤❤ Ihanaa! Onnea :love::love:
  3. H

Kiitos ihanaiset tuestanne!! ❤❤ Uurnan lasku tosiaankin voi olla kovempi paikka kun sen asian sisäistää silloin viimestään.. Kyllä tää elämä osaa olla välillä niin epäoikeudenmukaista. Osanottoni teille muillekin, joiden isä ei täällä enää fyysisesti ole läsnä!!!!! ❤
  4. H

Mulla sama just tässä kierrossa! Nyt on tuntemusteni mukaan dpo 7-9 ja perjantaista-sunnuntaihin dpo 4-6 koski vasemmalle puolen sillee ihan et painaessa tuntu.. Ja valkkaria tuli ihan haitaks asti pöksyihin!! Jospa se olis kiinnittymisestä johtuvaa ❤❤❤
  5. H

Toiveena vauva 2017-2018

On jääny vähän päivittelyt. Mut mulle voi päivittää kp 19/26
  6. H

Onnea plussanneille!! ❤❤ Täällä isän siunaus- ja muistotilaisuus ohi. Oli niin lämmin ja rakastava tunnelma, että tuli hyvä mieli. Suru on edelleen suuri, ja ikävä vielä suurempi. Nämä tunteet tulee tuskin koskaan häviämään.. Ei vaan voi ymmärtää, ettei isää enää nää eikä kuule sen ääntä...
  7. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette? VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana...
  8. H

Kiitos teille kaikille ❤ Tänään pitäs töihin mennä. On hirvee jännityksen tunne mahassa. En tiiä kuuluuko asiaan pitäsköhän käydä työterveydessä juttelemassa.. Toisaalta haluaisin mennä töihin, toisaalta mun väsymys on sitä luokkaa, vaikka olevinaan nukunkin mut olo jää väsyneeks, et en tiiä...
  9. H

Kiitos kaikille ❤ Tänään oli se päivä, kun isäni lähti taivaan kotiin. Raskasta on, mutta isä jää huolehtimaan meistä vaikkei fyysisesti olekkaan täällä.. Kädestä pidettiin viimeiseen sydämmenlyöntiin saakka. Suru on syvä, niin syvä ettei sanoja löydy.. Nyt vaan täytyy jaksaa jatkaa..
  10. H

Laskin tossa mun dpo:t ja nyt meneillään dpo8 Oireita ei oo juurikasn ollu muuta kun nännien kipeys, runsas valkovuoto ja nippailut molemmin puolin.. Jos rehellisesti sanon niin ei oo kyllä hirveesti mielessä oireilut ollukkaan. Mun isä taistelee elämästään laajan ja erittäin vakavan...
  11. H

Täällä ööö kp 13/26. Ovis bongailtu limojen ja kipujen kera eli tänään dpo0 Sen kunniaks piti hakee kuuri kusitautiin!! Että mä inhoon ja ku viel turhan usein tuntuu tulevan. Penskana jopa kroonisena moooonta vuotta, johon estolääkitystä söin pitkään. Mulla aina runsas vedenjuonti auttaa, ettei...
  12. H

Voi perseensuti :(:( ❤
  13. H

Kp3/26-28 Outoa ollu tää vuoto! Nyt kolmas päivä menossa ja vois melkeen jo rätit jättää laittamatta! Ekana päivänä jäi jokunen tippa, eilen vähän runsaammin työpäivän aikana ja tänään ei niinku mitään. Kusella käydessä tullu sitte varsinki eilen, tänään ei sillonjaan!!??! Muniksien kohdilta...
  14. H

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille!!! :love: Täällä kp 3/26-28 Menkat alko taas paria päivää aiemmin!! On kyllä niin syvältä! 2v jo takana yritystä, eikä mitään muuta saatu aikaan kun tuulimuna, kemiallisia ja pahaa mieltä! :cry::cry:
  15. H

Voi Jutska!!! EIKÄ!!!!!! :cry: Oon niin pahoillani ❤ Ei ole sanoja, niin paha mieli on vaan sun puolesta :cry: Omakin mieli maassa. Vuoto alko jo tänään!!! Siis kp26 dpo12 ja hiton kipeetä tekee vielä :(:(:( En ymmärrä! Tulee jo olo et ei mulla ja miehellä sovi vaan eritteet yhteen tai et sen...
  16. H

En tehny tänä aamuna. Teen illemmalla sitten (y) Mä kattelin mun eilistä tikkua vähä väliä illasta. Ihanniinku se olis siitä johonki muuttunu. Ei terve!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  17. H

Mä kastoin jo :ROFLMAO::whistle::ROFLMAO: Eikä kyllä ehket näkyny mittään! Nyt kuivuneena saattaa viivalaseilla nähä jtn, mut tosiaan vaan viivalaseilla :LOL:(y) Perhana ku pittää olla niin hätähousu!!!!
  18. H

Dpo 9 Niin hirvee himo alottaa jo testailut! Taijan tänää uittaa vaikka tuskin mitää näkyiskään :ROFLMAO: Tissit kipeytyny todella kipeiks! Yleensä sivuilta, mut nyt on ihan tosta keskeltä ihan perhanan kipeet! Ja molemmat tällä kertaa pelkästää oikeen rinnan sijaan. Jännittävvää!!! ;) Miehen...
  19. H

Mullon sykkiny koko päivän oikeeseen pakaraan!!! Mistä ihmeestä voi johtua?? Ei koske, mut tuntuu semmonen lievä sykähdysmäinen vihlasu vähän väliä!! Hiton ärsyttävä tunne! Ja samoin tuntuu välillä myös reisissä. Ihan kun olis kipeeks tulossa!! Hartiatkii ihan perhanan hellät ja niskat aamusin...
  20. H

Mikä dpo sait ekan plussan?

Yhteistyössä