Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Pyllerölyllerölle vielä isot onnittelut ja tsemppiä raskauteen!!!! ❤❤❤ Pysyköön pieni matkassa ja vahvana!!
  2. H

Kiitos rakkaat tsempeistä ❤ mut mun keskenmeno on koettu jo reilusti vuosi sitten.. Nyt siis voivottelen mun myöhässä olevia menkkoja, kun testit näyttäneet negaa.. o_O Tätä mä toivoisin!!! Mut jotenkin vaan on semmonen olo, et ne menkat sieltä vielä tulee.. Toki se olis voinu toisten...
  3. H

Vissiin ovis ollu oletettua myöhemmin, jos ollenkaan, kun menkat ei oo vieläkään alkanu. (n)(n)Tänään 28/26-27. Toki isän menetys varmaankin vaikuttanu niin paljon, että senkin takia kierto nyt heittää härän pyllyä! Testit negoja eiliseen mennessä, joten ei puhettakaan, että olis tärpänny...
  4. H

Mulla kans on nyt tosi kipeet tissit, mut veikkaan omalta kohdaltani et liittyy kuukautisiin.. Tsemppiä sulle et se plussa kuitenki pärähtäs! ❤
  5. H

Mä täällä oottelen, millon menkat alkaa. Tänään pitäs tai sit huomenna. Nyt kp 26/26-27.Eilen oon tehny viimesimmän testin iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä, ja negaa vaan tullu. Ottaa aivoon kyllä ihan täysillä!! Tuskin on oviskaan ollu sen myöhemmin, kun oletin. No ne alkaa ku alkaa..
  6. H

Joo mul on nyt kp 24/26-27, dpo 12 tai dpo 10. Ovist en testannu. Mul yleensä dpo14 alkaa menkat, joten luulis et olis plussaa jo näkyny. Tänään käyn taas ostaa testin. Käytän siis halpis pc tikkuja..
  7. H

Joo mä oon testaillu vaan oikeestaan negoja. Että turhauttaa!! Mikäs kp sul on menossa nyt? Mulla 23/26-27..
  8. H

Oon jo eilen ekan uittanu :LOL::LOL::ROFLMAO: Eikä siinä vielä mitää näkyny :whistle: Ainakaa testiajalla. Tänään kyl uittelen taas, vaikka ihan järetöntä vielä testailla, mut omaks iloks ;) Onnea plussasta pyllerölyllerö ❤❤❤
  9. H

Munkin tyttö 6vee sano, että ukki tulee kyllä vuoden päästä takasin.. Muistotilaisuudessa itki lohduttomasti kun hoksas että ukki on siellä arkussa, eikä se saanukkaan nähä sitä enää.. Halus vaan pois sieltä kun oli niin kova ikävä... ❤:cry::cry:
  10. H

Voi miten monta meitä meitä onkaan, ketkä on menettänyt vanhempansa " tavalla tai toisella" :cry:❤ Mulle taas isä oli läheisempi kun äiti. Isälle kerroin lähes kaikki ongelmat, myös tästä tämänhetkisestä lapsettomuudesta ja epäonnen tunteesta. Se aina lohdutti tavalla tai toisella.. Vaikkakin...

Yhteistyössä