Hakutulokset

1. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuli muuten mieleen, että oletteko käyneet yksityisellä gynekologilla ja koetteko sen millaiseksi? Mun pitäisi käydä taas tutkituttaan kun edellisestä kerrasta on ihan liikaa aikaa ja mietin saisikohan yksityiseltä parempaa palvelua ja mahdollisesti ne terolutit avuksi, että saisi edes kierron...
  2. K

Tuli taas todella paha mieli (ja kuvottava olokin), kun huvikseni muutaman tunnin pissasta tein testin. Niin kovasti haluaisin päästä miehelleni sanomaan, että "susta tulee isä!". Tuon sanomisesta oon haaveillut ja mua oikeasti pelottaa, että saankohan ikinä sanoa niitä sanoja hänelle. :-(...
  3. K

Kiitos tsempeistä. :-) Ei olla hoidoissa, ei edes päästäisi minun ylipainon vuoksi. Kiloja olen pudotellut ja välillä niitä on tullut takaisinkin. Mulla on pco tyyppiset munasarjat ja kuukautisia ei tule ollenkaan. Terolutit oli käytössä viimeksi 2014-2015 mutta lääkäri veti ne yhtäkkiä ilman...
  4. K

Välillä tuntuu, että tekisi mieli hypätä kaivoon näiden testien kanssa. Argh. Olen joskus aiemminkin tänne kirjoittanut. Silloin oli toiveet korkealla, mutta osottautuikin vain huonoiksi testeiksi mun kohdallani. Nyt oli testissä Yliopiston apteekin omat. Tämän kuvan http://aijaa.com/P5KLtH...
  5. K

Oikeasti? :0 täytyy varmaan sit tilailla niitä ja kokeilla. Kiitos vinkistä :)
  6. K

Täytyy aamulla vielä kokeilla uusiks. En ostanut kuitenkaan vielä parempia testejä kaveriks. 10 päivää sitten mulle tuli aivan järjetön kipu oikeaan alavatsaan. Poltti ihan sikana ja säteili selkään. Veti kumaraan ja tuntui, että oksennus lentää ihan justiin. Meni muutaman minuutin päästä ohi...
  7. K

Tein äsken muutaman lisää. Helpoimmalla kyllä oikeasti pääsisi kun ostaisi apteekin oman? Mieli yrittää vaan taas tehdä tepposia. :( Mut en tiedä onko ihmekkään, on tässä jo kohta 4 vuotta toivottu. http://aijaa.com/QQjHeT http://aijaa.com/QHkibG
  8. K

Hei! Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Ja tuolloin viimeksi kun kirjoitin, päätin, että en enää ikinä osta sofi one step testejä.. No, kuinkas sitten kävikään. Viime testauksesta viikko ja kun tänään testasin, aivan säikähdin kun testiin piirtyi punertava viiva. Dippasin...
  9. K

Hei kysyisin vielä sellaista, että onko ihan normaalia kun minulla nuo kaikki sofin testit tehnyt niin, että kun sitä dippaa sen 10s, ei se väri lähde leviämään sen tyynyn päästä testialueelle vasta kuin 5-10s päästä siitä kun dippaus on jo lopetettu ja leviää tooooosi hitaasti. Pc't minusta...
  10. K

Testasin tänään oviksen aamupissasta ja samalla sitten dippasin muutaman raskaustestinkin. Lisäksi kokeilin sitä tilaamaani hedelmällisyystestiä ja onko tämä nyt sitten negatiivinen tulos? mielestäni viivat eivät ole yhtä vahvat. Ylin on hedelmällisyystesti, sitten kaksi raskaustestiä ja alin...

Yhteistyössä