Hakutulokset

1. N

Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

@sitruunasuola ja @Hyppymassu meillä vauva oli alkuun niin, että selkäranka varjosti sydäntä eikä saanut kriteerejä täyttäviä kuvia. Tauon jälkeen oli kääntynyt, ni saivat onnistuneet kuvat. Ja maallikollekin sydän näkyi paljon selkeämmin. Jos vauva ei olisi kääntynyt, olisi meillekin tullut...
  2. N

@Tassuttelija ja @sitruunasuola Anteeksi, ei mitään vakavaa. Itelle jo niin rutiinia tää, että välillä käydään sairaalassa tutkimuksissa eikä tajua selventää. Esikoisella rakennepoikkeamaa ja tänään oltiin magneettikuvassa. Hieman tuli mutkia matkaan, mutta tytöllä kaikki hyvin ja saatiin...
  3. N

Heippa! Vietettiin aurinkoinen ja lämmin päivä esikoisen kanssa sairaalassa. No, ehkä näitä kesäisiä päiviä tulee lisää. Masussa tuntuu potkuja mukavasti joka päivä. Ensi viikon maanantaina neuvolaan ja sen jälkeen kampaajalle. Ajattelin raitoja hiuksiin, mutta voi olla että leikkaus riittää...
  4. N

Meillä oli kiva viikonloppu. Vieraita kävi molempina päivinä ja sääkään ei ollut hassumpi. Vauva liikkuu mahassa paljon ja masu kasvaa. Vaivoja ei pahemmin ole. Välillä turpea olo, jos syö liikaa kerralla. Siihen auttaa kun syö usein ja vähän kerrallaan. Suontakin veti viikonloppuna, ei...
  5. N

Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

Joku noista sovelluksista kysy. Itellä kaks vau.fi ja preglife. Niiden yhdistelmä olisi hyvä.
  6. N

@Hyppymassu Täällä on kanssa nyt viime päivinä, erityisesti tänään ollut aikamoiset liitoskivut. Ei noin pahat kun sulla, mutta muistelisin ettei esikoisesta ollut ihan tälläistä. Viikonloppuna sain omaa aikaa ystävien kanssa Keski-Suomessa. Oli kivaa. Syötiin, saunottii ja vaihdettiin...
  7. N

Merkkaa vaan, kiitos. Meiän suvussa on tapana, että ensin kaksi tyttöä ja sitten poika, mutta jotenkin olen varma pojasta.
  8. N

Meillä oli eilen rakenneultra. Kaikki hyvin pienellä ja rakenteet normaalit. Tauon jälkeen näkyi sydän ja suonet hyvin. Oli alkuun itsepäinen eikä suostunut kunnolla kääntymään, ni käytiin jaloittelemassa. Vastasi viikkoja hyvin, nyt 20+3, painoarvio 348g. Sukupuolta ei kysytty. Paljon liikkui...
  9. N

Mukava ollut herätä aamulla ja tuntea heti aluksi vatsasta tulevat potkut. Mies pari päivää sitten kysyi makoilenko aamulla sängyssä ja kuulostelen vauvan potkuja. Vastasin vaan ettei vauva silloin oo hereillä :) Mukava olla tässä väärässä. Kohta puoliväli ja ensi tiistaina ru sikiöpolilla...
  10. N

@Tassuttelija ihania uutisia. @-pansku- tervetuloa! Täällä olo, kun ei ois raskaana ollenkaan. Onneks välistä tuntuu pientä liikehdintää mahassa. Eiköhän kohta olla viikoilla, että raskaus näkyy ja tuntuu. Viikonloppuna oltiin grillijuhlissa ja laitettiin pihaa. Muutettiin viime syksynä...
  11. N

Huomenta! Olipa huono yö. Vatsaan koski. Luulen, että syypää oli viinirypäleet. Yleensä ei haittaa jos syö muutaman, nyt tuli syötyä vähän enemmän ku oli niin hyviä. Niin ja söin eilen ruisleipääkin. Minulla vatsa temppuilee välillä tietyistä ruuista, välillä voi syödä mitä vaan. No yöllä kun...
  12. N

Näin eka kerran nyt unta, että olin synnyttämässä. Synnytys ei edennyt oikein mihinkään. Kätilö sanoi, että mun silmänympärys punoittaa, ni hän rasvaa sen. Minulle iski nälkä ja pyysin välipalaa. Hirveesti ihmisiä pyöri ympärillä, mut ite synnytys ei aiheuttanut tuskaa. Uni loppu kesken, ni en...
  13. N

Heippa, pitkästä aikaa. Meillä ollut tyttö kipeänä ja oltiin sairaalassakin infektion takia useampi päivä. Eilen kotiuduttiin :) Eilen kävin lääkärineuvolassa. Kaikki hyvin, kohtu pyöristyy ja syke löyty heti. Pikkuinen liikkui paljon. Oma paino nyt -1,5kg lähtöön. Ei enää pahoinvointia, mut...
  14. N

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Meillä otettiin tuo näyte muusta syystä ja miehen kanssa sanottiin, että merkitsevät sinne ettei vahingossakaan paljasta sukupuolta. Melko varmoja nuo ultralupaukset on. Mun kaverin vauva oli itsepäinen ja piti haarovälinsä visusti piilossa. Ja oon kuullut, ett välillä onkin tyttö syntynyt ku...
  15. N

@Hyppymassu On mahdollista tietää ellei sitten halua elää jännityksessä. Me ei haluta tietää kumpaa lupaillaan. Melko varmasti pystyvät sanomaan kumpi tulee. Aina toki mahollista, että poika muuttuu tytöksi tai toisinpäin. Me ei viimeeksikään kysytty vaikka ois saatu 100% vastaus...
  16. N

Minulle sanottiin, että voisin olla onnekas ja välttää sokerirasituksen vaikka ikää on reilusti yli 25. Syy tähän on se, että olen normaalipainoinen eikä kiloja kertynyt esikoisen raskauden jälkeen. En tiiä sitten laittaako minut kuitenkin tuonne rasitukseen. Olot ja ruokamieltymykset...
  17. N

Neuvolassa kaikki hyvin. Oma painoni oli tippunut pari kiloa, mutta onhan tässä ollut noita vatsatauteja sun muuta. Lopuksi kuultiin pikkuisen sydänäänet. Löyty heti, mut hän karkas vähä väliä. Syke oli 155. Esikoinen ei tykännyt, ku äitiä tutkittiin. Hän kävi itkemään. Nyt voi rauhoittua...
  18. N

En sillä sanonut. Olen sen itsekin nähnyt ja ihastellut, nyt päätin googlesta tarkistaa onko äitiyspakkauksen. Meillä on vuoden 2015 tytön pöllöpuku, sekin on soma.
  19. N

@Hyppymassu Tiedänkin sen haalarin. Taitaa olla äitiyspakkauksen puku vuodelta 2014, ehkä. Se on kyllä kiva.
  20. N

Voimia @Hyppymassu. Meilläkin riitoja aina silloin tällöin, muttei onneksi mitään suurempaa. Alkuraskaus oli itelle vaikeaa aikaa, ku väsytti ja oli huono olo kaiken aikaa. Toivottavasti teillä rauhoittuu tilanne. @Enisa82. Me ei olla ostettu vielä mitään. Ootetaan ainakin rakenneultraan ja...

Yhteistyössä