Hakutulokset

1. Echo

"Väestötutkija ehdottaa: Suomen pitäisi maksaa ensimmäisen lapsen teosta ennen kolmikymppisiä"

Eräs feministi kuvasi feminismiä näin: "Se ei ole sitä, että (me feministit) puhumme miehistä ja naisista tasa-arvoisina, vaan se on nimenomaan naisten esilletuomista, koska miehet nyt on kaikkialla muutenkin esillä ja vahvoilla." Tavallaan oikein, mutta väärin. -feministien pitää MYÖS...
  2. Echo

"Väestötutkija ehdottaa: Suomen pitäisi maksaa ensimmäisen lapsen teosta ennen kolmikymppisiä"

Onko eläkeläiset kovastikin perhettä vielä perustamassa? :unsure:
  3. Echo

Tai siis: feminismillä on paikkansa, nimittäin mm. Afganistanissa ja Intiassa. Siellä on työsarkaa. Länsimaissa -joo, voidaan kiittää feministejä naisten vapauksista, mutta nykyisin feministeistä ei ole länsimaissa hyötyä. Ja se on mennyt yli: miehet on ajettu nurkkaan kun ivalliset...
  4. Echo

Ei kaikki naiset ole hirviöitä. Kirjoitin: Feministit on tyh-miä ja normimiehiä ilkkuvat naiset on ilkeitä. Osimoilleen noin olen kirjoittanut. :)
  5. Echo

Mulla on kyllä hyvät tissit joita kelpaa tuijotella, mutta olen sen verran iloinen suupaltti, että mies yleensä innostuu myös musta persoonana. Mutta en myöskään hermostu jos nanosekunnin katse viipyy tisseissäkin. Uskovainenki mies on mies.
  6. Echo

Sori, neuvoni oli Alepalle, joka pitää kaikkia miehiä hirviöinä paitsi jotain äärikommareita...
  7. Echo

Totuuden Omppu vaan kertoi. Mäkään en tunne yhtään noin kärttyistä eläkeläistä, kuin sinä. :)
  8. Echo

Entä jos Ryan Gosling olis tuijottanu tissejäs ja kehunu paitaas? Keräisit jo vaatteitas lattialta?
  9. Echo

Itse asiassa jos Timo Soini laittais käden mun olkapäälle, ois se ihan kivaa. Turvallinen, leppoisa, uskovainen mies. :)
  10. Echo

Joo, olen Mrs.Pihtiputaa, nuorena mut valittiin Pihtiputaan Neidoksi, jooo...:rolleyes: Mitä jos ei mentäis ad hominem-linjalle?
  11. Echo

Oikeestaan lähes joka kohta väärin. Hommaa mies itelles, nii ei harmita.
  12. Echo

Oih, Ryan Gosling laittoi baarissa kätensä mun olkapäälle, en pese tätä paitaa ikinä :love: Vs. Timo Soini laittoi kätensä mun olkapäälle! MIITUUU, mayday! Ahdistelija!
  13. Echo

Ja siis olen #metoo:n kannattaja, se istuu oikein hyvin kristillisyyteen jossa mies on naiselle turvallinen nallekarhu. Mutta olen lukenut, että se, kokeeko nainen miehen lähentelyn ahdisteluna tai mukavana lähestymisenä, riippuu sen miehen komeudesta ja viehätysvoimasta. Suren, suren niitä...
  14. Echo

Kuulemiani naisten (joka koulutustasolta) kuvauksia normaaleista miehistä jotka ei viehätä: -se katto mua sillei oudosti (ai häh. Kunhan hymyili ja katsoi) -sillä on levee p*rse, hyi -sillä on kaljamaha yäk -sillä on naismainen ääni -on lyhyt -sillä on ällöt silmät, sellanen limanen katse (ihan...
  15. Echo

Ei tuo oo tuulesta temmattu, nykynainen ON valikoiva. Muidenki kuin inceleiden suusta kerrottuna.
  16. Echo

Juu, tuokin on väärin. Mutta jostain syystä se ei näy Omppumiehen laittamissa tilastoissa. Miehet valitsevat kuitenki tasaisemmin. Mutta kyllä naiset osaa olla myös tyttö/naisporukoissa raadollisia toista sukupuolta kohtaan. "Hyi se on ällö, tuliks se pokaamaan sua, mä en vois koskaan kuvitella...
  17. Echo

No se joka tuon kysymyksen ratkaisee on seuraava nopelisti! :)
  18. Echo

Muuttaneet kaupunkiin ja/tai pariutuneet jonkun alfan/alfemman kanssa.
  19. Echo

Miksi on sanonta "nainen on naiselle susi"? Kyllähän mies voi olla toiselle miehelle v-mäinen. Jos Antti Lindtman haukkuu Orpoa, ei siinä ole susiuros toista vastaan, vaan ihminen ihmistä vastaan. Mutta jokin omituinen ajatuskuvio on, että naisia ei saa arvostella. No kyllä saa, kuten miehiä...

Yhteistyössä