Hakutulokset

1. Ä

NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

KP.18/28 odottaa odottaa, odottavan aika on pitkä.. :xmas: haamu-oireita on kans täällä tavattu jo aikasemmissa kierroissa, kun "ei ollut lupaa" raskautua; kyllä sitä tuli jos jonkinmoisia oireita, heti kun kierto pitkitty.. :stick: ja salaa haaveillu minä olen jo piitkän aikaa (vaikkakin...
  2. Ä

no siis minä olen kyselly ihmisten ajatuksia asiasta, jos?! tosin eipä kukaan tiedäkkään meidän nyt suunnitelmista (paitsi te).. :D ja siis on tosissaan anoppi oli vaan että; ette kai te nyt enään?! (ei hän kyllä sillälailla pahantahtosesti asiaa esittäny), mut siis takamukselleen meinas lentää...
  3. Ä

täällä (ehkä, kai?) jälleen.. :rolleyes: kaipa me tjotaillaan; ei(pä) tuijotella päiviä, mitään mut päätettiin että pikku neljä sais tulla (ja kumit veks vaan).. :heart: ja siis uteliaana tänne päin tuijottelen.. :D ja siis; Äizikkä (26.v.)........... kp. 17/28......... yk.1.......... -05 (p)...
  4. Ä

erityislasten vanhemmat huomio!!

oho.. useimmilla saatu aikaan nopeastikkin.. :) meillä siis suvussa kans vastaavia paljon siis adhd:ta ja vastaavia.. mutta siis mua ei olla otettu vakavasti vastakun poika täytti joku 5.v. , ja nyt ollaan odoteltu vuoden verran pääsyä toimitaterapiaan (mikä on ensi viikolla) ; siis tilanne...
  5. Ä

* NELJÄTTÄ kuumeilevat tam/hel 2012 *

ni niih.. eli siis kp 30/28!!! :O missä mun menkat luuhaa?? en nyt pistäis mitään hillitöntä toivoa kiertoon missä seksiä on ollu kerran tai kaks (siinä onkin sitten ukolle vähän selittämistä tiedossa).. :D siis kyllä mä veikkaan että kyllä ne menkat vielä tulee, nippailusta päätellen; mut siis...
  6. Ä

mä oon kans syöksysynnyttäjä, elikkä toiveissa ehtiä sairaalaan johon noin puolentunnin matka.. :) siis eka syntyi käynnistettynä (raskausmyrkytys) se oli hidas (12tuntia, ei meinannu lähteä käyntiin), silloin epiduraali (en tykänny). poika siis syntyi viikkolla 36 tasan 2660g/46cm toka...
  7. Ä

no tota meillä siis syödään karkkia ja paljon.. :D tosin siis vaan äiti syö salaa yksinään.. :laugh: jääny pahoja tapoja raskauksista esim. yösyöntiä ilmenee toisinaan.. ;) no siis meilläkin toi seksi on kyllä se asia mikä saattaa vaikuttaa tohon lapsilykkyyn nyt ainakin kun tosissaan me...
  8. Ä

suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

lurkin nurkissa täälläkin.. ;) tilanne on siis että pikku neljä kuumeilututtaa äitiä.. :) ja siis ikää 25, pojat 2005, 2010 ja typy 2011.. :) tulevaisuuden suurperheilijä siis.. :) ja siis isännän kanssa ollaan puhuttu jo muotoa, jos tämän kumiukkopaketin jälkeen annettais tulla pikku...
  9. Ä

sekavaks meni, joo no siis, mun lapset ulrassa saanu aina pari/kolme päivää lisää ikää.. :) eli siis ovis on kierron alussa.. :) se on kun kirjottaa samaan aikaan, juo kahvia, ja vahtaa muksuja ympärillä; pätkii ajattelu (ja muutenkin tuntuu, että lapsia tulee, ja äitillä lahoo pää entisestään...
  10. Ä

kurkin varovaisesti.. :D elikkäs kuume/haave kasvaa.. :) siis ja ollaan ukon kanssa jo vaiheessa; jos kumiukkopaketin jälkeen jäis pois ehkäisy ja sit se pikku neljä sais luvan.. (tosin viime yönä ohop, ilman mitään tuli öö öö) *nauraa* <3 ja siis meillä lapset 6.v, 2.v, 10:kk:tta.. :) ja...

Yhteistyössä