Hakutulokset

1. Ä

<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

tervehdys! :wave: jaaa kp 54!!! ja testissä varjo.. :headwall: tässä yrittäny järkeillä kaiken moisia teorioita piiiiitkään kiertoon... no siis ensinnäkin mullahan piti alkaa menkat 8.1, veikkaan että menkat puuttuu koska ovis ei ole tapahtunut (se ois ainut järkevä syy, tädin puuttumiseen)...
  2. Ä

tervehdys :wave: jaa tattadataa kp 49 (ei ole ikinä ollu näin pitkä kierto)!!!! jaa nega :headwall: raskaus oireita siltikin :headwall: ja siis nyt saatu pc testillä ties mitä viivanpaikkoja mutta ei plussaa (alan epäilemään että on susi testi kokonaan) :headwall::headwall: rassaava tilanne...
  3. Ä

missä mennään h*lvatan hyvä kysymys nyt kp 38/28 ja hmm no "oireet" senkun lisääntyy, mutta EI plussaa (taas aamulla viivanpaikka, tosin joku väitti ettei noihin pregcekkeihin tulis edes viivan paikkaa).. :'( kolme eri ihmistä kysynykkin ootko raskaana viimesen viikon sisään (siis tietämättä...
  4. Ä

ohops! viime viestiin kp väärin päin, eli nyt on 31/28! :D eli siis menkat pari päivää myöhässä, ja siis aamulla; liuskaan ihan selkeä haamu, tosin niin hailakka että en vieläkään sano mitään (tosin en noihin prisman pregcheck testeihin aiemmin mitään ole saanu, ellei tosi kyseessä!).. :heart...
  5. Ä

tervehdys uusille! :wave: mä en myöskään jaksa etsiä kameran piuhaa, ja kännyn kuvat noh; ei niillä mitään tee.. : /testissä komeilee puolikas pinkki viiva (?) :headwall: testissä jotain vialla varmaan? kp/28/30 jatkuu odotuksen odotus.. täytynee testata viikonloppuna uusiks? :confused: tosin...
  6. Ä

***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

odotusta.. kp 29/28 tänään taas joku varjo testiin (näkyy ihan helposti, ja testinä se prisman liuska pc)..:headwall: mut ei kyllä näy tätiäkään.. kait se vaan pitää odottaa, ja mietin tässä just että toisaalta jos se uuden vuoden kipuilu/pieni vuoto oli ovis, sillon olisikin vasta dpo 9?? en...
  7. Ä

odotusta.. kp 29/28 tänään taas joku varjo testiin (näkyy ihan helposti, ja testinä se prisman liuska pc).. :headwall: mut ei kyllä näy tätiäkään.. ;) kait se vaan pitää odottaa, ja mietin tässä just että toisaalta jos se uuden vuoden kipuilu/pieni vuoto oli ovis, sillon olisikin vasta dpo...
  8. Ä

orchidonnea oviksesta! :) kp 26/28odotuksen odotusta.. :kieh: ja haamun esiäitiä tuijottelen (tai ainakin niin haluan uskoa).. :stick: odotuksen odotus jatkuu.. :headwall: toiveet edelleen erittäin korkealla, kun aikasemmin kun olen saanut ollasen "varjon" testiin yleensä "ne" tullu heti...
  9. Ä

milli:hug: samassa veneessä.. haamu/viivanpaikka (tai ainakin haluan niin uskoa).. kp.26/28 malttaa malttaa... :headwall: pitäs vaan olla nätisti, ja ajattelemaatta; mutta mutta kuume kasvaa ihan järjettömiin mittasuhteisiin, ole nyt sit ihan iisisti; tuskinpa vaan.. :stick: "oireita" sen kun...
  10. Ä

tervehdys uusille! :wave: sankoin joukoin vaan mukaan, on kiva että on paljon mukana kuumeilemassa "isosta" perheestä".. :D KP 25/28 hmm.. testattu, ja hmm.. siin on jotain.. :D (mut nyt en kyllä sano mitään mitä siin on, kun siis mielikuvittelen siihen haamun (mikä näkyy tietyssä kulmassa)...
  11. Ä

orchid tervetuloa mukaan!! :flower: toivotaan että kierto lähtis nopeesti normalisoitumaan (toisaalta tiedän useita ketä ois raskautunu jo seuraavastakin kierrosta km jälkeen).. ja iso :hug: ainomaijatervetuloa myös! :) kp 24/28en ole vielä testannu (en eilen käyny kaupassa) tänään pakko...
  12. Ä

MimSelle isosti onnea!! :flower::flower: (tavataan syyskuisissa!) ;) kp 23/28 vielä odottelen kiltisti (en ole testannu).. :) vielä-- :D yritän vaan mieleni potkia pois siitä, tosin jotenkin kummasti vaan mieli kehittää oireita toisensa jälkeen.. :D jännä tila on vauvakuume, jokaisen oikun...
  13. Ä

mä kans just tajusin että missäs pms-oireet?? :O ei kiukuta.. eikä turvota.. :confused: mä oon vaan sellasella kummallisen tyynellä tuulella (harvinaista).. :confused: (ainiin ja mulla muuten uutena vuotena tuli yksi tippa verta?) (olen taitavasti muka raskaana..) :D kaikenlaisia...
  14. Ä

kiitoksia uudesta pinosta Kääkkis! toivottavasti sullakin tilanne selkiytyis jotenkin, noi mega kierrot on ihan syvältä.. :$ delila, mä eilen tuolta kaivelin käyttäjätiliä; ja kyllä olin ekan haamun saanu jo 3+2 (tosin sitten myöhemmin ultrassa la siirrettiin kolmella päivällä) silloin siis...
  15. Ä

Mikä on sinun punainenvaate kotitöissä??

mä kuulun kans ryhmään ketä odottaa teknologian keksivän "itsestään-kaappiin-takaisin-menevän-pyykin".. :wave: :D siis just se narulta kaappiin laitto meilläkin kusee.. :/
  16. Ä

kiitoksia tervetuloa toivotteluista.. :flower: allergiat kyselyyn; no esikolla (7.v.) on jotain astman typpistä, mikä tuntuu vuosi vuodelta pahentuvan (ja nyt vasta lääkärikin alkoi suostumaan astmatesteihin); vaikkakin pojalla aina köhät pahenee, eikä helpota ilman avaavia lääkkeitä; ja...
  17. Ä

NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

mä oon kans kierron aikalailla lopussa delila :wave: mä kans pohdin miten pysyä nahkassaan.. :D tosin kolmosesta sain haalean haamun jo viis päivää ennen menkkoja (kp.23/28) .. :D mut pakko vielä hillitä kp.21/28.. :D ja meillä kans ois la 18.9... :D (en siis ole kattonu).. :ashamed: hei...
  18. Ä

taidan ilmoittautuu tänne, jos huolitte.. :) meillä kuumeilussa "vasta" neljäs.. :D äizikkä/ 26.v./ haaveissa 4/lapset -05, 10, -11 kp 21/28 eilen oli ihme kipuilua selän/mahan alueella oikealla, nyt pohdin tässä mitäs nyt.. tottakai tahdon uskoa että se olisi jotain kiinnittymiseen...
  19. Ä

Losalle isosti onnea! :flower::flower: kp 21/28 eilen oli ihme kipuilua selän/mahan alueella oikealla, nyt pohdin tässä mitäs nyt.. tottakai tahdon uskoa että se olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää.. :D tosin vähän pohdiskelen että tais olla vasta nyt ovulaatio, elikkä kierrosta taitaa...
  20. Ä

Losa; mulla kans ollu noit liitoskipuja (vammaannuttavaa luokkaa).. :/ mä en kans halua aatella "ihanaa" raskautta.. mut vauvan tahdon silti.. :) multivitan "raskaus" vitskuja nyt muutaman päivän syöny, kun kuulemma kolotukset saattaa johtua vitamiini puutteista (epätoivolla yritän niitä...

Yhteistyössä