Hakutulokset

1. S

Heinäkuiset 2021

Aikaisemmin on ollu puhetta närästyksestä, https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/OMEPRAZOL-ratiopharm-20-mg-14-enterokapselia mulla menee tämä aamua iltaa kun taustalla refluksi. Mutta käy kyllä toki muillekkin. Vaikka käyttö sallittu, tarkista asia omasta neuvolasta jos päädyt käyttämään...
  2. S

Hcg arvo RV 4+6

En olisi huolissaan arvosta, sitten vasta kun seuraava on otettu että näkee miten lähtee tuplaantumaan :) mulla on molemmissa onnistuneissa ollut ehkä jonkun 500 tuossa vaiheessa, jos oikein muistan ja yhdestä joka ei ollut kunnollinen niin 46 menikin kesken. Jokaisella erittyy eri tahtiin hcgtä...
  3. S

Heinäkuiset 2021

Meillä hb napataan aina neuvolakäynnillä automaattisesti. Mulla vartalotyyny mallia tokmanni, hyvin ajaa asiansa :) Meillä tosiaan kaikki edelliseltä valmiina, pesun kautta paikalleen kun saisi aikaiseksi :D
  4. S

Heinäkuiset 2021

Varmasti nyt vaikuttaa lähtökohtaisesti oma kunto,onko aikaisempia vaivoja ym. Mulla siis rappeumaa ja jossain vaiheessa oli pullistuma, sekä hyvin yliliikkuvat nivelet. Ensi viikolla tosiaan on lääkäri niin toivon pääseväni magneettikuviin loppuraskautta ajatellen,jos saisi kivusta yhtään...
  5. S

Heinäkuiset 2021

Joo, mullakin vuosia ollu kipuja ja lääkityksiä,mutta viimeisimmän synnytyksen jälkeen EI MITÄÄN kipuja. Kuitenkin niiden takia jouduin käymään magneetissa, fysiatrisella, kokeilla eri lääkkeitä yms. Mutta nyt ei tarvinnu edetä pitkälle tässö raskaudessa kuk joku siellä on puristuksissa. Mulla...
  6. S

Heinäkuiset 2021

@Eepinen en lähtis vähättelemään kenenkään kipuja vaikka omani kovia onkin, jokaisella oma kipukynnys ja miten sietää minkäkinlaista :) @Nöppöset kyllä se lämpö jotaim auttaa, ainakin tuntuu hyvälle. Ei tietty poista kipua mutta lieventää sitä käyttäessä :) sain lääkäriltä luvan käyttää sitä...
  7. S

Heinäkuiset 2021

Joo,eikä siis missään nimessä normaaleja raskausajan kipuja, ettei tarvii kenenkään säikähtää mitä on luvassa :D nostaminen, kumartaminen ja kantaminen minimissä mitä nyt taaperon kanssa on mahdollista. Ajan niin vähän kun mahdollista, viime vai toissa viikolla istuin autossa yhteensä 160km...
  8. S

Heinäkuiset 2021

Mulla oli hb 110, menee äippävitamiini ja koitan muistaa ottaa pari kertaa päivässä https://www.yliopistonapteekki.fi/sana-sol-rauta-c-vitamiini-purutabl-appelsiini-90-kpl-70865.html kun maha ei kestä muita valmisteita. Täällä pelkkää valivalivali, selkä kipuilee ja supistelee. Kävin viime...
  9. S

Heinäkuiset 2021

No olipas kyllä tympeä lääkäri, vois laittaa pientä palautetta,itse olisin ainakin vetänyt herneet nenään. Noi on ainutlaatusia ja mieleen jääviä kokemuksia ja tapahtumia, ilmeisesti lääkärille sais muutaman psykologian tunnin pitää siitä, miten (varsinkin :D ) raskaana oleva asiakas kohdataan...
  10. S

Heinäkuiset 2021

Meillä oli rakenneultra viime viikolla, kaikki hyvin. Kontrolli tulossa yhden napasuonen takia, mutta ei vaikuta ohjaukseen. Poika selkeesti tulossa. Itselle ei ollut väliä, mies toivoi tyttöä mutta ei oo pettymystä näyttäny ainakaan. Tyttäreni sen sijaan näytti ja annoinkin surra kun ei...
  11. S

Heinäkuiset 2021

Täällä hep! Tosin refluksi ennestään,mutta raskausaika pahentaa oireita. Täytyy olla tarkka mitä syö, sokeri, vehnä,sitrukset ym välillä pahentaa. Alussa oli niin pahana että ylty krampeiksi. Mulla pitäs mennä omeprazol 20mg aamua iltaa mutta en aina muista ottaa. Gaviscon on parhain apu...
  12. S

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Moikka! Oon tänne piinailijana kirjoitellut ja haluaisin nyt kirjoittaa teille meidän tarinan,jos se saisi vaikka toivoa nostatettua silloin,kun on toivoton olo. Toiseksi mieli varmaan käsittelee edelleen hoitoja, jotka oli henkisesti ihan super raskaita, en olisi ikinä voinut kuvitella mitä...
  13. S

Heinäkuiset 2021

Täällä menossa rv 20+2, alle puolet jäljellä, en tosiaan ajatellu loppuun asti tai yliajalle sinnitellä :D Liitoskivut lisääntynyt, kuin myös selkäkivut,välillä on päiviä etten pysty tekemään kun pakolliset hommat taaperon kanssa. Yöt menee aika heikosti just kipujen takia,kun saat nukutuks...
  14. S

Heinäkuiset 2021

Oi, meillä ei saa mitään tuommosia paketteja. Ihania! Liberolaukun sai vielä 2012 laitokselta, jossain vaiheessa muuttunut niin että pitää liittyä siihen kerhoon ja ne lähettää kupongin millä sen voi lunastaa k ryhmästä, näin ainakin 2019. En oo keneltäkään käynyt valmennuksissa tms, eiköhän...
  15. S

Heinäkuiset 2021

Jos suostuu näyttämään niin mekin otetaan sukupuoli selville. Ei sillä kummemmin väliä, isommat sisarukset enemmän haluaa tietää :) Mulla on paino noussut 6-7kg jo nyt, syöny hyvin :D normaalipaino ollu lähtötilanteessa.
  16. S

Heinäkuiset 2021

Meilläkin viikko rakenneultraan, oon aika rauhallisin mielin että siellö on kaikki hyvin. Täällä on liikkeet tuntunut rv14 asti, nyt reilu viikon on tuntunut ja näkynyt vatsan päällä. Tähänkin vaikuttaa monen moni asia, missä istukka sijaitsee, miten kohtu on kallellaan, onko ylimääräistä ja...
  17. S

Heinäkuiset 2021

Hienoa että saat äänet kuulumaan,kertoo siis että siellä on pienellä kaikki kunnossa. Meilläkin neuvolassa sykkeet ollu +150. Tunsitko jo liikkeitä? Nimittäin siellä liikutaan ja touhutaan vielä sun tietämättä paljon jotka myös nostaa sykettä. Jonkun uskomuksen mukaan +130 tarkottaisi poikaa ja...
  18. S

Heinäkuiset 2021

Kyllä se pieni pelko menetyksestä on mukana koko ajan, mutta riippuu ihan missä määrin niitä ajattelee ja mietiskelee. Kyllä mäkin pelkään yli kaiken menettäväni lapseni, mutta ajatus siitä ei ole koko aikaa mielessä ja rauhallisin mielin olen kun esim.lähtevät kouluun taksilla ym. Aina voi...
  19. S

Heinäkuiset 2021

@Suffeli87 mikä vointi?
  20. S

Heinäkuiset 2021

No ei varmasti ole :( jos jotain muutosta tulee niin synnärille sit vaan näytille. Tsemppiä <3

Yhteistyössä