Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2018 <3

@kipaaa minä laskin oviksesta, mutta mulla on aika säännöllinen kierto niin menkoista laskettuna tulee suunnilleen sama. Eli menkoista laskettuna 6+3 ja oletetusta hedelmöittymisestä (tunsin oviskivut selvästi) 6+2.
  2. A

Lokakuiset 2018 <3

Miäkin kyllä toivoisin että sinne FB-ryhmään oikeasti sitten pääsee kun se aika tulee (minulla siis vasta ekan ultran jälkeen eli mennee pitkälle maaliskuuhun), joten joku joka siellä ryhmässä on niin voisi pitää meitäkin vähän kartalla mitä ryhmässä tapahtuu. Sopiiko @Möörtsi ja @Nannaa_ :love:?
  3. A

Lokakuiset 2018 <3

jos haluatte välttää hyppimistä ni älkää vaan painako mitään ennenkun nuo kaikki mainokset on latautuneet älkääkä missään nimessä tykätkö kenekään kirjoituksista, heti jos tykkää jostain ni sivu alkaa latautumaan siy pomppaa alkuun ja sit lopulta pomppaa takas siihe mis olit. mut ainakin 20s...
  4. A

Lokakuiset 2018 <3

Mulla löytyi esikoisen ryhmästä kollega :ROFLMAO:. samas venees toki kelluttiin mut silti oon tyytyväinen et lityin vasta NT jälkeen ja samoin meinasin toimia nyt. Sit se vasta onkin surkeaa jos siellä ois vaikka joku sukulainen/tuttu ja itsellä kävis huonosti ja toisel hyvin ni ois se aika...
  5. A

Lokakuiset 2018

no joo lääkärit on vähän tollasia.. tökeröitä! ehk neuvolas sit selvenee! mut tuu siäkin tonne uuteen ketjuun :love:
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

Merkkaan tämän! Eipä sitä kannata niitä viikkoja niin tarkkaan tuijotella tuossa mihin ryhmään liittyy, takuulla tulee niin syys- kuin marraskuunkin vauvoja tähän meidän ryhmään vielä syntymään :). ja tosiaan vaikka mulla on nyt jo viikot 6+2 niin olen menossa ekaan ultraan vasta rv12 eli monet...
  7. A

Lokakuiset 2018

Ihana @Kumiankka1 kun jaksat löytää tuostakin tilanteesta positiivista <3! Todella pikaista uutta tärppiä toivon teille kun ei tainnut tämäkään tulla ihan sormia napsauttamalla! ja @kipaaa ihana kuulla että sieltä tuli hyviäkin uutisia, harmi että toiselle kävi huonosti, mutta pääasia että...
  8. A

Lokakuiset 2018

Yritä olla liikoja stressaamatta @Eetuha , selkäsärky taitaa kuitenkin olla aika yleistä (itsellä sitä samaa) ja kaksi keskenmenoa onneksi ei. kovasti peukkuja siihen suuntaan et kaikki menis nyt hyvin! Ja en minäkään nyt (toivottavasti) kulje kylillä peikon näköisenä vaikka raskaana...
  9. A

Toiveena vauva 2017-2018

koskas @kissaliikeri testaa :love:?
  10. A

Lokakuiset 2018

Miä en käytä tuoksuja ja hiuslakkaa yritän vältellä (tää on kyllä pörröpäänä paha!) Ehkä kerran raskausaikana laitatan raidat mutta koko päätä en esim. värjäisi. meikkivoidetta ja ripsiväriä ja kulmakynää käytän kuten normistikin, mutta koska meikkaan ehkä 2x viikossa enkä suinkaan joka päivä...
  11. A

Lokakuiset 2018

Voi ei @Li Li onpa kurja tilanne :cry:. Pahalle kyllä kuulostaa mut toivottaan paraata että kääntyisi vielä parhaiten päin <3. Juu samaa mieltä kuin Anne et vaik sen toki tietäää et oliko peräti 1/10 raskaudesta kun päättyy keskenmenoon ja ainakin itse pessimistinä ajayttelen et minulle just...
  12. A

Lokakuiset 2018

Voi ei @Kumiankka1 suurensuuret osanotot teille :cry:, pikaista toipumista ja uutta tärppiä toivon teille! Ja miten me edes pärjätään ilman meidän moderaattoria :cry:. @taAsK tervetuloa, meillä onkin sama sairaala, toivottavasti siellä tavataan! @viipulainen mä aion todellakin ostaa kilon...
  13. A

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

voi ei! no en oo "onneks" sit ainoo kel ei mee niinku Strömsös. ja siis se kun ei niinkun mikään järkeily eikä muu auta kun pää vaan huutaa et "mätä nyt naamaan vaan kaikki" :cry::cautious:. Tsemppiä sulle @äiti_82 piinailuun, plussauutisia jään odottelee :geek::love:
  14. A

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

apua miten tää on niin vaikeaa :cry:! siis periaatteessa oon syönyt tosi hyvin mut sit välil tulee sellasia muhrustushetkiä! esim. nyt en syönyt töissä välipalaa ja tulin kotiin ja laitoin pojalle ruuan ja leipää. no eihän ae edes syönyt nk minä muhrustin sitten meidän molempien leivät ja pojan...
  15. A

Lokakuiset 2018

Voihan surkeus @Toukokuu88 toivottavasti kaikki siellä ultrassa silti ok vuodosta huolimatta! Ja @kipaaa lle ja @TT1 lle molemmille onnea päivän ultriin että kaikki ok :love:. Täällä täysin oloton olo jatkuu, ainoa että tää räkätauti ilman muita flunssaoireita on nyt jatkunut viikon ja vatsa...
  16. A

Toiveena vauva 2017-2018

wau hyvännäköisiä plussia @Sonde ja @pikkutakkutukka ja muut, onnea matkaan :love:! ja tervetuloa uudet kuumeilijat :love:! @kissaliikeri kyseli parhaita talletuspäiviä, riippuu toki simpoista ovatko nopeita vai hitaita uimareita, mut itse sanoisin että ovispv ja kaksi päiväää (dpo-1 ja dpo-2)...
  17. A

Toiveena vauva 2017-2018

Ei olisi minustakaan @pikkutakkutukka ollut kahden alle kaksivuotiaan äidiksi, ehdoton minimi oli 2,5 v vaan eipä se haitannut yhtään että yrityksen aloitus venähti tuohon esikoisen 2v synttäreihin asti.
  18. A

Lokakuiset 2018

Voi ei, pahoittelut @akorrzs :cry:! Kovin pikaista uutta tärppiä teille :love:! @TT1 juuri tänään lueskelin noita täältä kaksplus sivuston uutisia missä käsitellään alkuraskauden vaivoja ja siellä kyllä luki useammassa paikassa että erilaiset repäisykivut ja tuntemukset ja paineentunteet on...
  19. A

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Talvivauvat on ihan parhaita! Tästä oli joku kk sitten varmaan puhettakin ja silloin kehuin hirveesti tuota meidän uudenvuoden lasta, oli niin ihanaa kun se vauvakupla-aika meni talven keskellä enimmäkseen sisällä ja sit kun itsekin alkoi olla valmis heräilemään vauvakoomasta niin olikin jo...
  20. A

Toiveena vauva 2017-2018

Ai paha tuo suvulle huutelu ennen ku ees rv 5 mittarissa :unsure:. Onneks meni kaik hyvin :love:! Minä pidän kans peukkuja @pikkutakkutukka ja kiinnittymisvuoto, dpo8 on varmaan juu yleisin kiinnittymispäivä. Sieltä countdowntopregnancysta luin et dpo7 oikeastaan ees aikaisin mahdollinen, toki...

Yhteistyössä