Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja se positiivinen katos heti ku vuoto alko(n) voisko olla jostain muusta johtuvaa? Ootko tänää testannut, että onko viiva haalistunut yhtään?
  2. M

Onpas jännä? Onko mahdollista että olisit pidemmällä? Tai oliko viime menkat ihan normaalit? Onnea joka tapauksessa :love::)
  3. M

.

Heippa! Kuinka kauan teillä jotka ootte kokenut kemiallisen raskauden on vuoto kestänyt? Mulla on nyt kahdeksas päivä menossa!!! Yleensä menkat kestää tasan sen viis päivää . Nytkin sitä runsasta vuotoa oli sen 4-5päivää niinkö normaalistikin mutta nyt vielä tuhruttaa.. tänää aamulla tuli...
  4. M

Tänää alko vuoto, eli joko eka testi oli väärä, oon lukenut että antaa vääriä positiivisia tai sitte kyseessä oli kemiamlinen... Koska sain sillä one stepillä myös plussa eli varmaan kemiallinen sitte :cry:
  5. M

.

Pahin pettymys alkaa oleen jo takanapäin, mies on osannut olla kyllä niin ihana tuki! Alkais ne menkat vaan jo. Ennestään meillä on siis kaks lasta joten kyllä sieltä kolmas tulee kun on tullakseen :love: kiitos kaikille tsempeistä :)
  6. M

.

Tein sillon aiemmin viikolla sen one stepin herkän testin ja siihenki sain kaks viivaa, toinen oli kyllä vaaleampi.. muita testejä en ole tehnyt. Kyllä on tullut itkettyä tänään ku tuo plussa oli niin selvä! Mutta ei voi mitää.. menkkoja odotellessa. Mulla oli ihan selkeää kiinnittymisvuotoa...
  7. M

.

On tehty :unsure:
  8. M

Kirjoitan tänne myös! Eipä onnistunut täällä sittenkään! Tämän aamun testi negatiivinen! :cry: eli odotellaan tätiä nyt sitten kykään:cry: tuossa vielä kuva testeistä.. ylempi tehty 23pvä ja alempi tänää!
  9. M

.

Taisin innostua liikaa :cry: tänää testi puhdas nega! Menkkoja odotellessa..... :cry::cry: tuossa vielä kuva,ylempi on se 23pvä otettu ja alempi tänää..
  10. M

Hei kaikki! Täällä taustasta seurailija ilmottautuu! Ensimmäinen yritys kierto menossa .. ja tänään tuli tämmönen testi tulos :love: keskiviikkona pitäis alkaa menkat mutta hätäilin testaan :p
  11. M

.

Kiitos kaikille :love: on kyllä niin onnellinen olo:love: toivottavasti piinailijoille tulee vielä plussaa tälle vuodelle ja ensi vuodelle kaikille niiiiiin paljon plussatuulia:love:
  12. M

.

Tsemppiä ihan kaikille ja plussatuulia :love: sori omanapailu! :unsure:Toivottavasti ens vuonna saadaan taas paljon plussia :love:
  13. M

.

Tämmönen tuli tänää? Joko vois uskoa että se olis plussa? ❤️
  14. M

.

Tein vielä digitestin hätäisenä äskön mutta sehän oli nega !!!:cry: eli tais tuo nyt vaan näyttää väärin :unsure:
  15. M

.

En voi jotenki vielä usko että voisko olla jo plussa !! aattona teen vielä digitestin, sitte toivottavasti myös sekin näyttäis positiivista! Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! kaikista pahin oire mulla on hajuaisti...ja sit vihlasukivut ku nousee nopeesti. Mutta vielä pari...
  16. M

.

Tein hätähousuna taas testin tänä aamuna näkeekö kukaan tossa kahta viivaa vai onko mielikuvituksen tuotosta? Aikaahan tässä on ku keskiviikkona vasta menkat pitäis alkaa! Ja menin kyllä sit netistä lukee että tosi surkeita nämä testit...
  17. M

.

Onpa jännä ettei tullu perille? Mä tilasin maanantaina ja keskiviikkona oli jo mulla?! Tänään taas tuntunu pari kertaa kovat vihlasut alamahalla ku oon noussut nopeaa ylös, kamalan kylmä koko ajan ja tuntuu ihan siltä että kyl on tärppi käyny
  18. M

.

Täällä sama tilanne että nega tuli tänää, olin malttamaton ja testasin jo oireita on vaikka muille jakaa mutta varmasti vain mielikuvituksen tuotosta... Ens viikolla kans Flon mukaan menkat alkaa että SaaS nähä... Tänää iski Kauhee lenssu ja lämmötki vähän koholla
  19. M

.

Onnea kaikille plussannu! Ja tsemppiä uuteen kiertoon niille joilla alkanut! Mää täällä seurailen taustalla päivittäin teidän juttuja itse sain siis 9 ja 10pvä plussat ovulaatio testiin! Eilen alkoi tissien vihlominen ja myös hajuaisti on ollut todella herkkä että pari kertaa tuumannu oksennus...
  20. M

.

Tää on kyllä jännittävää!! Toki yritän pysyä pöksyissä koska tää vasta eka yritys kerta ja ekaa kertaa koskaan käytin ovistestejä. Ennestään löytyy kuitenkin kaksi lasta

Yhteistyössä