Hakutulokset

1. dada

Odotusajan repäisykivut, muilla?

-.- : sama homma.. mulla ei vaan ensimmäistä odottaessa tosiaan ollut mitään tämmöstä.. pari kertaa nopeasti sängystä noustessa tuntui epämukavalle mutta ei muuta. :)
  2. dada

hei kiitos teille ihanat :flower: josko sitä osaisi olla sitten ihan turvallisin mielin.. olen minä näistä ennenkin Kuullut, mutta en olisi ihan heti uskonut miten kipeitä ne oikeasti onkaan. :D
  3. dada

Onkohan tää aivan normaalia? Odotan siis toista pientä perheeseemme ja menossa on 11. raskausviikko, edellinen lapsi syntyi kolme vuotta sitten sektiolla. Jos erehdyn aivastamaan, yskimään, nousemaan nopeasti ylös, nostamaan nopeasti esikoiseni syliini..kulkee aivan jumalattoman järkyttävä...
  4. dada

Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

Heippa! Mahtuukos pinoon vielä yksi joulun kunniaksi? :heart: Laskettu aika on neuvolan mukaan 20.7, synnäri on kätilöopiston sairaala ja toinen pikkuinen olisi tulossa.. :) Hetkisen olenkin jo taustalta lukenut teidän pinoa ja vihdoin ehkä itsekin uskaltaudun uskomaan, että tässä sitä ollaan...
  5. dada

Pk:ssa lapsen täytyy kätellä hoitajaa lähtiessä ja sanoa "kiitos tästä päivästä"! Muualla samaa?

Minä olin tulossa sanomaan sitä mitä moni jo edellä maininnut, minun mielestäni tuo kuuluu jokseenkiin tapa-kasvatukseen. Tuossa myöhemmin moni taisi mainita siitä, ettei huonona päivänä varmaan lapsen tekisi paljon mieli kiitellä..ei tekisi varmasti, mutta onhan se kohteliasta. Kyllä...
  6. dada

Millainen miehesi on?

Hiukset? ( ) pitkät ( ) lyhyet (x) kalju ( ) siili ( ) vaalea ( ) tumma ( ) punainen ( ) maantie 2. Pituus? ( )160-170 cm ( ) 171-180 cm ( ) 181-190 ( ) 191-200 cm (x) 201cm ----> 3. Paino? ( ) 60-70 kg ( ) 71-80 kg ( ) 81-90 kg ( ) 91- 100 kg ( ) 101-110 kg (x)...
  7. dada

Laita KUVA hiuskaimastasi!

Aiemmin olivat melkein tismalleen nämä mutta mustana http://www.handbag.com/cm/handbaguk/images/GB/paul-mitchell.jpg ja nyt kun kasvattelen niitä saadakseni uuden haluamani mallin, ne ovat kuin nämä seuraavat sillä erotuksella että mun niskahiukset on ihan korkkiruuvit ja luonnonkiharoita...
  8. dada

Miten teette ruskean kastikkeen?

saatan maustaa sitä lihaliemikuutiolla :)
  9. dada

Olen kohta YH.

Oletteko sopineet elatuksesta keskenänne ollenkaan? lastenvalvojan luona pystyy kirjoittamaan siitä (samalla kuin huoltajuudesta ) sopimuksen. vähintäänhän elatustuki taitaa olla sen n.150e/lapsi.. Jos tulosi eivät riitä kattamaan pakollisia menojanne, pitäisi sinun olla oikeutettu...

Yhteistyössä