Hakutulokset

1. dada

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

tämä edellinen masu oli 15+4 .. Aijaa.com - 11690892 Nyt on 17+4 :heart: Miksi musta tuntuu, ettei se kasva? :laugh: Liikkeet kyllä tuntuu, hennosti jo masun päältäkin :heart:
  2. dada

Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

Ihanaa, uusi pino..eli kuukausi on vaihtunut. :heart: Tulin vain pikaisesti pyörähtämään, lukemaan kuulumiset ja omanapaisesti poksumaan. dada ja nasu ** 16+0**
  3. dada

Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

Hei missä kohdin te olette tunteneet pienokaisen liikkeet? :heart: Minä tunsin aikaisemmin jo semmoisia ihan pienenpieniä hipaisuja ja "kupla vanoja" ihan alavatsalla, juuri häpyluun yllä.. Mutta onko liikkeet voineet muuttua jo tuntuvammiksi? Toissapäivänä bussissa istuksiessani ja eilen...
  4. dada

15+4 :heart: Niin ihanaa, kun ei esikoisesta ollut masuu ollenkaan.. nyt on ja pienet kuplatkin :heart:
  5. dada

Onko kellään ollut pattia rinnassa joka paljastunut tutkimuksissa muuksi kuin syöväksi?

Mulla oli. Oli ensin maissinjyvän kokoinen pieni pahkura, ja kasvoi siitä kuukauden kuluessa melkein marmorikuulan kokoiseksi. Tutkailin asiaa, ja koska oli sileäreunainen ja "liikkuva", yritin tällä tiedolla lohdutella itseäni. Menin kuitenkin lääkärin tutkittavaksi, sillä meidän suvussamme...
  6. dada

Heippa taas! :heart: Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että aivosolujen tilalle on ilmestynyt vanutulloja? :laugh: Mä joudun tekemään aivan hillittömästi töitä muistaakseni kaiken tarpeellisen arjessa, ja tämä ei ole yhtään minun tapaista.. tällä...
  7. dada

Jos saa lapset 30 ja 37-vuotiaana, onko saanut sinusta lapset kamalan vanhana?

...Ei :) Itse toivoin saavani lapseni nuorempana, ja olen saanutkin, mutta ymmärrän muiden ihmisten tekevän itselleen sopivammat ratkaisut :)
  8. dada

Tulin vain pikaisesti lukemaan pari viime sivua ja niiden kuulumiset, sekä omanapaisesti poksumaan. Voi miten nopeasti viikot kuluukaan :heart: palaan huomenna paremmalla ajalla! :heart: Dada ja Nasu *pokspoks* 14+0!
  9. dada

13+3 pumpum. :heart:
  10. dada

Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

Ja koska minä kärsin tylsyydestä, aion vastata.... :D 1. Missä kuussa on laskettu aikasi? Heinäkuussa. 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? 3..en haluaisi sektioon uudestaan, vaikken sitäkään pelkää. Uskon parantumisen vain olevan helpompaa mikäli saisi synnyttää tämän...
  11. dada

Koska ootte kertoneet raskaudesta?

Mieheni tiesi ennen raskaustestiä ;) Läheisimmät, (vanhempamme ym. ) kun jännäiltiin varhaisultraan menoa rv.6+ .. ystävät vähän myöhemmin. Työnantajalle jouduin jo kertomaan, jotta saadaan työnkuvani sellaiseksi että se ei terveydellisistä syistä vaaranna raskauttani ja hienosti otettiin tieto...
  12. dada

Dada & Nasu Rv.12+5 (ultrassa saatiin yksi päivä lisää viikkoihin *heart* )
  13. dada

Heippa taas. :) Yritin nopeasti selata pari viimeistä sivua läpi ja ainakin liikkeistä on ollut puhetta. :) Minä tunsin esikoisen ensimmäiset "kuplat" ja hipaisut vasta joskus rv.18 tienoolla, enkä silloinkaan heti älynnyt mistä on kyse :laugh: Eilen sängyssä unettomana makoillessani olin...
  14. dada

Oi, että kun minä oon täynnä rakkautta jo pientä palleroistakin kohtaan :heart: Ultrassa kaikki oli oikein hyvin, niskaturvotusta vain 1,1mm ja pääperä-mitta 5,1cm. Siellä hän polski ja kun yritettiin saada vaihtamaan asentoa niin heitti ittensä ihan ku niskoja nakellen kyljelleen :heart...
  15. dada

Tervetuloa vuorikristalli ja nipas :wave: Voi juku..tuntuu, että vois hypellä pitkin seiniä tässä yliväsymyksessä ja jännityksessä; Huomenna on ultra! :heart: (..ja heti perään kaikki mielentilat sekavana möykkynä) Huomasin, että muutkin ovat keskustelleet ajatuksistaan koskien...
  16. dada

Raskausviikot pinoon!

11+5... :heart:
  17. dada

Oma napainen viesti (mähän alan häiriköimään näillä kohta päivittäin :laugh: :ashamed: ) Mua jännittää aivan jumalattoman paljon.. Meillä on Perjantaina ultra :heart: Mitenhän ajatukset pysyykin kasassa siihen asti :whistle: Yritän kovasti ajatella, että kaikki on mennyt hyvin tähän...
  18. dada

omppunen: Mulla todettiin "isohko" (ei kuitenkaan kerrottu mittaa) hematooma varhaisultrassa, ja kerrottiin että mahdollisesti vuotelee jonkinverran eikä tarvitse pelästyä jos ei ilmesty menkkamaisia kipuiluja vuodon kanssa samaan aikaan. No, hematooma ei ole toistaiseksi vuotanut ainakaan...
  19. dada

Ihania masuja :heart: Odotan itse toista lasta.. Esikoisen kohdalla masu alkoi näkymään rv.20 tietämillä itselleni ja pysyi pienenä koko loppuraskauden. Tässä raskaudessa sen sijaan..turvottaa..turvottaa... Muutaman päivän aikana pullahtanut masun alku :D (en osaa linkittää kuvaa suoraan)...
  20. dada

Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

Hajelle paljon voimahaleja :hug: Meillä ei vielä ole ollut nt-ultraa, mutta uskon kaiken olevan hyvin.. Luotan siihen omaan oloon (toivottavasti en liikaa) :heart: Esikoisestani masu alkoi näkymään vasta rv.20 paremmalla puolella, ja ilta ennen sektiota rv.39+ (syyskuussa) naapurikin jo...

Yhteistyössä