Hakutulokset

1. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Mites teidän vauvojen painokäyrät? Meillä ollaan menty koko ajan alakäyrällä vaikka hyvin lähti paino nousemaan heti kotiutuessa. Syntymäpaino 2.65kg ja viime viikolla 5kk neuvolassa melkein 6.5kg. Mielestäni ihan hyvä, paino on kaksinkertaistunut ajallaan, mutta toisaalta 4kk neuvolasta (kolme...
  2. Silmu75

@Karhurouvanen Kuukauden! :O Mä en kyllä ole henkisesti varautunut kuin kahteen viikkoon. Ja siis just tätä ennen lopetin yöpumppaukset ja oli taivaallistabkun sai yleensä nukkua keskeytyksettä 12-06. Nyt sitten heräillään pahimmillaan parinkymmenen minuutin välein.
  3. Silmu75

Me aloitettiin vähitellen soseita heti kun tuli 4kk täyteen. Kesti hetken ennen kuin poika hoksasi jutun ja aika vaihtelevasti menee vieläkin, joskus pari lusikallista ja joskus puoli purkkia. Useimmiten tarjoan kahdesti päivässä, mutta joskus vain kerran. Eihän tässä mikään kiire vielä ole...
  4. Silmu75

@NiiskuNeiti2020 Kiitos tsempeistä! Meillä on sellainen hihaton unipussi, jossa on hyvin tilaa jaloille ja mielestäni sen kanssa pystyy kyllä liikkumaan. Kapalopussi oli vain ihan pienenä, sitä en kyllä enää käyttäisi. Unipussi ei ole ollut vielä kovin pitkään käytössä, joten nukkuminen...
  5. Silmu75

Kuukautisista (ja mä siis vielä vähän pumppaan eli tavallaan osittaisimetän): poika kun syntyi 7.7., niin ekat kuukautiset oli jo elokuun lopulla, mutta nyt onkin menossa jo kp98. Varmaan pumppaus sekottaa ja se kun en enää ovuloi, mullahan oli parin kuukauden kierto jo ennen siirtoa. Mä oon...
  6. Silmu75

@Wintersun Pojalle tuli vähän kuumetta rokotuksista ja sen loppupäivän lähinnä nukkui eikä ruokakaan meinannut upota. Pari annosta nestemäistä Panadolia annoin. Meillä jäi myös yks alkio pakkaseen ja haluaisin senkin vielä siirtää, mutta mies ei innostunut asiasta. Maksoin nyt kuitenkin vielä...
  7. Silmu75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Tupsuli Lahjasolupuolelta hei! :) Mulle siirrettiin kuudennen päivän blasto lääkkeelliseen kiertoon (ensikäynnillä jo todettiin etten ilmeisesti enää ovuloi) ja poika on nyt 4kk.
  8. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@kuumoduli Kyllä Suomessakin on monella onnistunut heti eka siirto, niin myös meillä. Ikävä kyllä kaikki ei ole yhtä onnekkaita eikä lääketiede käsittääkseni aina pysty edes selittämään miksi esim. kiinnittyminen ei vaan onnistu. Tosi paljon harmittaa kaikkien niiden puolesta, jotka joutuu...
  9. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mä kävin viime vuoden lopulla Synlabilla veritestissä, ei tartte mitään lähetettä, sen kun varaa ajan netissä. Niillä on kai toimipisteitä monessa kaupungissa. Mutta niitä testejä on sitten kaksi erilaista,se oikea on se halvempi (olikohan viitisenkymppiä). Mä varasin vahingossa ajan siihen...
  10. Silmu75

Meidän poika täyttää lauantaina jo 4kk! Alkaa vihdoin vähän kiinnostua leluista, kannattelee makuullaan päätä jo aika hyvin, muttei yritä kääntyä - saatiinkin fysioterapeutilta kotiläksyksi kääntymisharjoittelua. Juttelee välillä kovaan ääneen, siis päästelee sellaisia pitkiä vokaaliääniä...

Yhteistyössä