Hakutulokset

1. K

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Testi näytti negaa, ylläripylläri! Nyt tuntuu kaikenlaista jomottelua, joten kyllä ne punaiset päivät taitaa olla hiipimässä kehiin. Mulla ei ole mitään muistikuvaa menkkaoireista (eikä kyllä esikoisen raskausoireistakaan), koska se kierukka oli niin pitkään ja menkkoja ei tullut sen viiden...
  2. K

@Esmenet tokihan mä testaan joka aamu menkkoihin asti! :D
  3. K

Dpo 11, testit niin negaa kuin vain voi olla! Toisaalta, olisihan se melkoinen ihme, jos sillä lähes olemattomalla bylsimismäärällä plussaa tulis. Ei niin mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tsemppiä muillekin piinailijoille!
  4. K

Helou! Aika huonosti tuli täällä ovis hyödynnettyä, joten saapa nähdä. En saanut tikkuun plussaa, mutta kivut kyllä vahvistivat oviksen, jolloin sitten peitotkin heiluivat. Muuten on ollut vällyissä hiljaisempaa. Pitää sitten seuraavaan kiertoon tsempata ja muistaa joka toinen päivä - tahti :D
  5. K

3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk11 | kp19/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk1 | kp20/30? | esikoinen -12 Mininen85 | 32v | yk18 | kp6/25 | esikoinen 08/07 Oliivipuu79 l 38v l yk4 l kp16/26-31 | esikoinen5/16 Qmeilija | 30v | yk2 | kpXX/26-30 | esikoinen -11...
  6. K

Mulla on ihan JÄR-KYT-TÄ-VÄT menkat! Aina olleet todella todella runsaat, mutta nämä on ihan kammottavat. Ihan kyllä näidenkin takia toivon, että raskautumista ei tarvitsisi kovin pitkään odottaa :D @Esmenet minä olen "sairastanut" samaa asiaa, että kauhean suuri ikäero lapsilla :( Mutta siis...
  7. K

3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk10 | kp1/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk1 | kp2/XX | esikoinen -12 Mininen85 | 32v | yk17 | kp11/27 | esikoinen 08/07 Oliivipuu79 l 38v l yk3 l kp30/26-31 lesikoinen5/16 Qmeilija | 30v | yk2 | kpXX/26-30 | esikoinen -11 Hironea...
  8. K

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Moi! Täällä huutelee 35+ kakkoshaaveilija. Kierukka poistettu kuukausi sitten, tyhjennysvuoto alkoi siitä muutaman päivän päästä. Oviksen tikutin pari viikkoa sitten (jotta olis jotain älyä kierrosta). Nyt alkoi ilmeisesti oikeat menkat, joten tämä on kai nyt yk 1, kp 1/x! Kierron pituudesta...
  9. K

Moi! Täällä huutelee 35+ haaveilija. Kierukka poistettu kuukausi sitten, tyhjennysvuoto alkoi siitä muutaman päivän päästä. Oviksen tikutin pari viikkoa sitten. Nyt alkoi ilmeisesti oikeat menkat, joten tämä on kai nyt kp1/x! Kierron pituudesta ei tietenkään mitään hajua, koska kierukka oli...

Yhteistyössä