Hakutulokset

1. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Voi ei!! Pahoittelut :( tiedän tuon fiiliksen.. Itsekin pelkään koko ajan että joku ilmoittaa olevansa raskaana enkä tiä kuinka reagoisin.. Kuulin juuri yhdestä vahinko raskaudesta ja kyllä ärsytti kuinka itsellä voi olla niin vaikeeta.... Tsemppiä! Koitetaan jaksaa uskoa siihen plussaan!
  2. P

Ihanaa että joku saa ne maagiset kaksi viivaa! :) Mä luulen että tää mun stressaaminen ja jatkuva kropan tuntemusten kyttäily on saanu hormonit sekaisin :( täytyy varmaan lakata lukemasta mitään vauva juttuja ja palstoja jos se auttais.. Silti varmasti lasken kiertopäiviä koko ajan mielessäni...
  3. P

Täällä tuntuu tutut menkkanipistelyt :( tänään olis dpo14.. Maanantaina testasin negan parin tunnin pissasta. Toisaalta hyvä jos ne menkat alkaa koska sehän tarkoittaa että ovis on ollut mutta sit harmittaa kun ei taaskaan tärpänny.. Huoh!!! Kauhee kiukku ollu päällä tänään ja maanantaina jo...
  4. P

Mä en siinä kkm raskaudes edes pystynyt juomaan kahvia kun tuli äklötys sitä kohtaan.. Mut teetä lipitän kyllä aina se on niin hyvää! Nyt olis dpo11 ja lauantaina tehty testi oäiväpissasta nega.. Ehkä tänään testaan vaikka olen jo toivoni heittänyt kun ei mitään oireita mihinkään suuntaan :(...
  5. P

Onko sulla ollut muita raskauksia kuin tuo KU? Täällä ei oo rinnoissa niin mitään tuntemuksia.. Nyt olis dpo7 jos ovis on ollut sillon ku luulen.. Mulla kipeytyy rinnat AINA oviksen jälkeen siks tää on niin outoa.. Tekis niin mieli testata jo huomenna vaikka se on tyhmää. Musta olis kans...
  6. P

Jutskalle pahoittelut ja voimia! Tulethan kertomaan kuulumisia? Oletteko kokeilleet punaviinin juomista ovulaatiosta eteenpäin? Onkohan siinä mitään ideaa? Mun piti tässä kierrossa kokeilla mutta sitten luin sen uutisen minkä mukaan alkoholi voi vaikuttaa haitallisesti jo hedelmöitykseatä...
  7. P

Täälläkin kärsitään kyseisestä"suolivedosta" ovulaation aikaan :D tulee sellainen paineen tunne tuonne takalistoon :D olikohan "too much information" Tosin tästä kierrosta se puuttui vaikka muuten oli kipuja... Hei muuten oletteko kuulleet, että kiinnittymiseen tarvitaan D-vitamiinia? Joku...
  8. P

Minä kyselin kohdunulkoisesta! Kuinka sulla hoidettiin se? Multa leikattiin oikea johdin jossa se oli ja ehti revetä ja vuotaa vatsaonteloon.. Olen muuten huomannut että sen jälkeen pari kertaa ovis tuli oikealta puolelta mutta sen jälkeen joka kerta vasemmalta ihan kuin kroppa olis tajunnut...
  9. P

Jes hyvä juttu! Eli ainakin voisi olettaa että ovuloin joka kierrossa.. Tulin nyt siihen tulokseen että ovis on vasta tulossa koska olis mulla rinnat jo kipeytyny jos torstaina olis ollut ovis.. Ellen sitten olekin jo raskaana ja rinnat ei ole sen takia kipeytyneet??? Voi kunpa olisinkin.. Onko...
  10. P

Onko se niin että jos ovulaatiosta menkkojen alkuun on aina 15 päivää niin ovis on varmasti tapahtunut? Mulla siis näin on ollut että oviskivut on tosi selkeät ja limat ja kaikki ja sit menkat alkaa aina 15 päivää siitä. Mutta nyt en oo varma oviksesta yhtään et oliko se jo vai onko vasta...

Yhteistyössä