Hakutulokset

1. T

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei olla ultrattu mut sinne mulla on aika vasta huhtikuun puolella.
  2. T

Ylempi kuva on tammikuulta ja alempi eiliseltä. :unsure:;)
  3. T

http://aijaa.com/FFBFtt http://aijaa.com/aRWi9M
  4. T

Niinhä se kuulostaa ja oireet mitä tuon pahoinvoinnin lisäksi on viittais ihan raskauteen..mun mahakin on ihan hervottoman kokonen :unsure: ihan ku olis jo puolessa välissä raskautta tai pitemmällä mutta turvotustaha tuo on jos nyt sattuiski selvii että raskaana ollaan. Maha alko kasvaa joulun...
  5. T

Onnea plussanneille :love: Täällä on joulusta asti kärsitty pahoinvoinnista. 24/7 pöntön halailua :sick: Lääkärissä käyty kolmesti tän takia eikä siel oo muuta selvinny kuin että mun maha ja kohtu on kasvanu ja kohdun seinämä paksuuntunu? :unsure: raskaustestit ei näytä mitään että oon ihan...
  6. T

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka täältäkin pitkästä aikaa! ;) Onnittelut kaikille plussanneille :love: Täällä ollaan ihan ymmällään koska joulusta asti oon kärsiny pahoinvoinnista 24/7 ja kaikki muut raskausoireetkin on mutta testit ei näytä silti mitään mutta mahakin on kyllä kasvanut jopa lääkärikin sen on todennut...
  7. T

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

En osaa sanoa..nyt kun kuvaa näytöltä katon niin ihan ku jotai näkyis mut ei se taida kuiteskaa mitää tarkoittaa...joten ootellaa mitä tuleman pitää..tää on oikeesti raastavaa ku ri tiiä mikä on homman nimi ja miks ne nyt jäi sitte tulematta..:unsure: mut joo jos menis nukkumaa tästä ja vois...
  8. T

Tämän päivän testailut kp 34/31 :unsure:
  9. T

Tänään tein digin ja tulos ei raskaana js tein myös yhen puikkotestinki ja se näyttää tältä.. oireet senku jatkuu ja menkkoja ei kuulu ja nyt on kp 34/31
  10. T

Toiveena vauva 2017-2018

Eipä taida vauvaa olla tulossa vaikka oireita on ja menkatki myöhässä sekä digi näytti ei raskaana ja tämmöne puikko kanssa samaa näyttää :(:unsure: nyt on menossa mulla kp 34/31 kait noitte jo pitäs näyttää jotain jos raskaana ois...
  11. T

Toiveena vauva 2017-2018

No en testannu tänäänkään kun en ehtiny kun mut herätti maalari soitolkaan jo 6.00 aamulla että he tulee tänne hommiin jo klo 7.00 :unsure: no kivahan se on että saadaa remppa alotettuu nyt jo.. Menkat loistaa poissaololla ja etominen ja jomotus jatkuu vaan ;) jos huomenna kävis ostaa sen digin...
  12. T

Toiveena vauva 2017-2018

Joo niin kuulostaa ja olo on ku krapula ois :sick: ja mikää ei oikee maistuid mut syön silti :D nyt on alkanu kauheesti tekee mieli meetwurstia vaikka yleensä en oo ees pitäny siitä mut nyt on vaa pakko sitä saada! :whistle:
  13. T

Toiveena vauva 2017-2018

Haaveilijalle voimahalit! Täällä herättii jo 3-4 aikaa etovaan oloon ja viiltävään kipuun ja samanlaine jomotus jatkuu vaa..huomenna vois testata kyllä aamuste kun tänää ei ehtiny..
  14. T

Ehkä tiistaina jos huomenna en ehdi ;)
  15. T

Voi luoja että teki kipiää kun nousi tuolilta,tuntu että koko oikee puoli muniksien kohalta repee kohta :unsure: mut se pahin kipu meni nopeesti ohi ja jomotus jäi tilalle! :unsure:
  16. T

Toiveena vauva 2017-2018

Harmillista..josko seuraavalla kierroksella teilläkin tärppäis (y) yyh ku tota sun tekstiä luki niin tuo kramppi sana sai yökkimään :unsure: aikasemmin tuo sana ei oo aiheuttanut tämmöstä oloa :sick:
  17. T

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään pitäisi menkat alkaa jos on tullakseen,mutta yhtää tunnu siltä että ois alkamassa. Aamulla heräsin taas munasarjojen juilimiseen ja etovaan oloon :unsure: lämmötkin koholla edelleen (n) Mulla menee silleen että joka toinen kierto on 25 ja toinen sitte 31 ja nyt mennään ton pitemmän...
  18. T

Piinamiinalle hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan :love: Täällä aamu alko taas munasarjojen juilimisella ja etovalla ololla. Voi kunpa saatais kunnon plussapuhuri tänne et päästäis kaikki tonne odottajien joukkoon! ;) :love:
  19. T

Toivoa on niin kauan ettei ala vuotaa tai näin mä ainaki aattelen ;) toivoa rikä uskoa oo ihan kokonaa vielä siis menetetty! :)

Yhteistyössä