Hakutulokset

1. Miuski00

~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

Mä en kestä! Olen kamala ympäristäkatastrofi, kaasua niin maan perhanasti ja mun lähellä ei voi olla :( Pakastinta sulattaessa pääsi vahinko ja ei auttanut edes miehen dödö ja jestas miten alkoi naurattamaan miestä ja sitten mua ja mä pissin housuun! Siis NIIN noloa!!!!! Lorahti ihan reippaasti...
  2. Miuski00

Pikainen omanapainen moi! Neuvolassa kaikki ok. Olen niin turvoksissa että!!! Ei kuitenkaan protskuissa mitään tai verenpaineessa. Mulla on tajuttoman paha olo ollut viime yöstä ja hetki sitten tosiaan kyökin silmät valuen...nice.... Tämä tästä puuttuikin. Väsyttää ja ketuttaa, ei sen...
  3. Miuski00

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Kosteussuluttomat liivinsuojat ovat erinomaiset sulullisten kaverina jos maitoa vuotaa paljon!!! Jouduin itse turvautumaan hanavikaisen vasemman tisun kanssa pitkään moiseen yhdistelmään, kun oikean kanssa riitti se pelkkä sulullinen.
  4. Miuski00

Mukava päivä takana! Pääsin liikenteeseen omien vanhempieni kanssa, kuopus mukana. Poika sai lenkkarit ja kumpparit, cars-aihetta molemmat tietenkin ;) ja oma esikoiseni sai Hello Kitty-koulutavaroita. Itse en ostanut muuta kuin uuden bidesuihkun ja koukkuja vauvan huoneen tauluja varten. Ai...
  5. Miuski00

Mä tahtoo synnyttämään!!!!!! VALIVALI-varoitus! Mä en ymmärrä miksi tää ipatin kiusaa mua näin :( Olen niin turkasen kipeä koko ajan, että en kohta ihan oikeasti jaksa enää synnyttää. Lonkat sohjona, selkä tohjona, häntäluu niin stanan kipeä ja selkä väsynyt, onneksi ei kipeä! No okei, luonto...
  6. Miuski00

Homeopaatti hoito??

:attn: Nostelen ketjua joka voisi kiinnostaa useampaa :attn:
  7. Miuski00

Allergia ja raskaus

Nostelen ketjua joka voisi kiinnostaa useampaa :attn:
  8. Miuski00

Kuinka kaaun raskaana ollessa pystyy harrastamaan reipasta liikuntaa?

Nostelen ketjua joka voisi kiinnostaa useampaa :attn:
  9. Miuski00

Päivittäinen nenäverenvuoto raskaana ollessa...

Nozoil Leiras | A-vita™-nenätipat
  10. Miuski00

Päivittäinen nenäverenvuoto raskaana ollessa...

Moi, mulla oli sama ongelma ja siihen auttoi Nozoil-nenäsumute. On siis seesamiöljy joka pitää limakalvot kunnossa :) Toinen hyvä valmiste on ollut A-vita-tipat, mutta se maistuu niin pahalta nielussa, että rakastuin tuohon :D
  11. Miuski00

Aamuruno omalle untuvaiselleni.... Sut syliin mä jo halajan, pieniä varpaitasi jo rakastan. Sormet kauniit, nöpönenä pieni. Kehtos vierelle käy tieni. Tuoksuasi haistelen, päätäsi silittelen, pientä selkääsi hiljaa hyväilen. Syliin kun vain sut untuvaiseni saan, olen onnellisin äiti päällä...
  12. Miuski00

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Te joilla on vauva raivotarjonnassa: Tunnetteko liikkeitä ihan alavatsallakin? Elokuisista tungen tänne vastailemaan ;) Eli meillä ollut todella aikaisin jo raivotarjonnassa ja nyt jo jonkin aikaa niin alhaalla ja kiinnittyneenä, että th ei saa mittoja otettua kunnolla eikä nappula...
  13. Miuski00

Ja ylläriylläri.... juuri kun aloin olemaan sitä mieltä, että herätän miehen niin kas kummaa, välit alkoivat pitenemään... Täällä siis e-del-leen hemmetti yhtenä kappaleena ollaan :headwall: Uneton yö takana ja paikat kipeinä. Kolmen aikoihin mä voin niin pahoin, että mietin mitä hittoa tää...
  14. Miuski00

Voi kun nää supparit ei nyt laantuis ja väli tihenis entisestään... vedetkin vois vaikka mennä.... *puuuuhhhhhhh* Pelkäänpä kuitenkin, että aamusta täällä olen edelleen kiroamassa....
  15. Miuski00

Iho ongelmat odotusaikana

Mulla on auttanut aloeverageeli sekä a.vogelin echinacea-voide. Mahdollisimman paljon ilman meikkiä, tosin en muutenkaan pahemmin käytä ja sitten MaryKay:n kasvojen hoitotuotteet! Niiden kanssa tulee aluksi tosin pahemmaksi, mutta sitten helpottaa ja ihanaa, kun ei ole rasvainen olo. Ovat...
  16. Miuski00

Keskosten vanhemmat hoi! Kokeilen tällekin puolelle kirjoittaa...

Kiitos vastanneet! Olemme päässeet onnellisesti nyt tilanteeseen, jossa tänään on rv 38+0! Kaikesta huolesta ja murheesta huolimatta, on pieni jaksanut tuolla pysytellä ja nyt on sellainen olo, että tulisi jo ;) Tosiaan, keskoslasten vanhemmille olisi hyvä olla oma osio, auttaisiko jo...
  17. Miuski00

Santtu: Mulle sanoi neuvolalekuri, että sikiö on täysaikainen, kun 37 räpsähtää mittariin ja raskaus on täysaikainen, kun 38 tulee täyteen :D Hassusti selitetty, mutta noin se mulle selitti. Kyllä musta tuntuu, että tulee olemaan kiva ilta... ;)
  18. Miuski00

Mä olen tänään torkkunut ja siivonnut....siivonnut ja torkkunut........ Ainakin on parveke ja mun vaatekaappi nyt kunnossa! Parvekevaunutkin on viritettynä valmiiksi :) Kohtapuolin saunaan... ja koska viime yö meni mukavasti nukkuen, kun päätin etten halua seksiä josta seuraa suppia ilman...
  19. Miuski00

Odottajat Turku + lähialueet!

Onnea vauvansa jo saaneille! Mitä tulee tuohon usein kuultuun, että toinen tulee helpommin, kolmas vaan luiskahtaa jne.... niin Mulla toinen synnytys oli nopeampi, ponnistusaika puolittui, ekaa ponnistin 2h ja toista 1h ja katsotaan nyt sitten miten tämä kolmas tahtoo tuolta tulla :)
  20. Miuski00

Pikainen visiitti tässä nyt vain... rv 38 *pox*

Yhteistyössä