Hakutulokset

1. Miuski00

~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

Onnea kaikille vauvautuneille! :heart: Täällä on alkanut vauva-arki todella maistumaan. Yöt menee ihmeen mukavasti, saatan saada nukkua jopa nelisen tuntia!! Siis ihan uskomatonta! Päivisin jäbä syö, nukkuu ja kakkii urakalla ja eilen nukkui kunnon unet partsilla :) Mulla tulee ihanasti...
  2. Miuski00

Anteeksi romaani.... :ashamed:
  3. Miuski00

Synnytyskertomusta Perjantaina 19.8. olin ystävättäreni kanssa liikenteessä. Tarjosi ihanan aterian ja katseltiin vauvanvaatteita ja etsittiin samalla kummipojalleni pyjamaa. Kotiin tultaessa kello oli jo aika paljon ja totesinkin, että ”vau, jopa muutama suppa”, kun tosiaan monen päivän...
  4. Miuski00

Lauantaina klo 10:48, tasan laskettuna aikana, meidän Jimi vihdoinkin saapui maailmaan! Pituutta 50cm, painoa 3475g ja pipo 36cm. Molemmat voidaan hyvin :) Synnytyskertomusta laitan myöhemmin :) -Miuski & Jimi 2vrk ja rapiat :heart:
  5. Miuski00

Taitaa olla lähdön paikka nyt. Ilta 8-> kipeitä suppareita, suunta koko ajan kivuliaampien puolelle.... vedet tallella, siksi mietityttää, mutta saakeli olen KIPEÄ! 40+0 *pox*
  6. Miuski00

Kuvia plussatesteistä

Mä nään mymosa niiiiiiiin viivan siinä bd bd bd :heart:
  7. Miuski00

Pikkuisen vierailen minäkin täällä, kasassa edelleen..... Onnea vauvan saaneille! :flower: Miuski & Jimpula 39+5
  8. Miuski00

Onnea vauvautuneille jälleen! Ajattelin nyt pikaisesti omaa napaa laitella: Kunnon menkkakivut olleet nyt muutaman päivän, pitivät muutaman päivän tauon tuossa. Alhaalla painaa ja repii ja polttaa ja eilen illtasta aamuyöhön suppasi 5min välein äärimmäisen tuskaisasti. Sitten väli piteni...
  9. Miuski00

Hiiva..Rv 38

Multa kiellettiin se puikko, mut rasvaa kehoitettiin pistämään sormin sinne asti kuin ylettää itse.
  10. Miuski00

Odottajat Turku + lähialueet!

Muuten, mutkin saa lisätä listalle jos haluaa! Vielä kasassa olen, odotan kolmatta ja LA 20.8.2011 ja ikää on vielä muutaman viikon verran 29....
  11. Miuski00

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Piikkimatto muru, piikkimatto...... :heart:
  12. Miuski00

Odottajat Turku + lähialueet!

Mun esikoiseni syntyi 11.11.2002 :) mutta aika pitkä toi sun odotus tulee olemaan.... ;)
  13. Miuski00

Myönnän ihan suoriltaan, että välillä voit ottaa mun reaktioita ja kommentteja ajatellen vielä ton ykkösenkin pois ;)
  14. Miuski00

Täällä ilmoittautuu yksi idiootti-odottaja joka todella odottaa pääsevänsä vaivoistaan, kun tämä kolmas loppuun asti mennyt raskaus ei todellakaan ole ollut mitään herkkua kipuineen kaikkineen. Enpä olisi uskonut, että voi olla vielä pahempaa ja vaikeampaa kuin esikoisen kohdalla tietyt asiat ja...
  15. Miuski00

Huomenta! Mullakin yö meni unettomasti ja supaten, mutta ne per*****n supparit laantu TAAS!!!! :headwall::headwall::headwall: ja ne oli NIIIIIIIIN muikeita, että alta pois!!! Mä en varmaan pääse ikinä synnyttämään! Mun kroppa ei vaan meinaa toimia selvästikään! Itkettää oikein...
  16. Miuski00

Kuka nusvas mun unen??? Ei nukuta ei sitten yhtään.....
  17. Miuski00

Tilasin: Tikkunekku - Lovi dynaaminen tuttipullontutti Ja VAKUUTTI suoraan! Sovitettiin Aventin pulloihin -> SOPII! Ja sovitettiin MAM:n anti colic- pulloon Ainu MAM Anti-Colic-tuttipullo 160ml / Tuotteet / Etusivu - Ainu -> SOPII! Ihanan pehmeä tuttiosa joka tosiaan vaikuttaa...
  18. Miuski00

Huomenta ja samalla jälleen onnitteluja vauvautuneille! :heart: Heh, kyllä mun eilinen ympäristökatastrofi-olotilani aiheutti täällä naurua ja sain muuten olla suht rauhassa :D Mä en tajua mikä oli, mutta ihan järkky kaasupallo olin! Kuopuskin joka ei ole mikään hienonenä varmisteli aina...

Yhteistyössä