Hakutulokset

1. T

Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

Heips! Täällä on näköjään muitakin jotka synnyttävät tyksissä, mulla la 12.2 :) Me oltiin pari päivää veneilemässä ja olo oli tosi hyvä vesillä mitä nyt aamusin oksensin. Eilen kun päästiin kotiin niin alko taas huono olo :x Itkemisestä niin jos katon jotain surullista juttua telkkarista niin...
  2. T

Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

Tuosta päänsärystä niin kyllä voi varmaan rauhallisin mielen syödä panadolia, itselläni migreeni ja käytän sumatriptaania siihen mikä on kolmiolääke. Lekurin mielestä ok ottaa sitä vaikkaa on raskaana. Inhottavaa on kyllä ku pää särkee! tosiaan kannattaa juoda paljon ja lepoa nytkun ollut...
  3. T

Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

Heippa hei pitkästä aikaa! Mä myönnän heti alkuun että eipä ole paljon tullut oltua koneella, tuntuu vaan että päivät häviää johonkin. Koitin lukea kaikkien kirjotukset, mutta millään kaikkea ei voi muistaa :) Kaikille uusille tervetuloa! :wave: Turvakaukalosta oli juttua, me ostettiin...
  4. T

Äippäpakkauksesta senverran että näin sen livenä kaverin luona ja tykkäsin sisällöstä.Toisaalta me ei kyllä sitä tarvittais kun kaikki pienet vaatteet tallessa, ja sen rahan vois pistää tupliin kun sellaset pitää kuitenkin hankkia. Ristiriitaista...no, on tässä aikaa vielä miettiä. Se...
  5. T

Jäänyt vähän hiljaiselle tää koneella käyminen ku ollut niin armoton väsymys ja pahaa oloa+oksentelua :( Meillä on tuo np-ultra 28.7. Sais kyllä tää huono olo ja väsymys häipyä, 7v nyt onnekson paljon kavereitten kanssa päivisin, mutta toi pienempi 6kk:ikänen tarvii mua aika paljon, välillä...
  6. T

Heips! jos teille sopii niin pomppaan tähän pinoon :) eilen käytiin ultrassa ja viikkoja olisi nyt kasassa 9+2, ja la 12.2. Ikää multa löytyy 28. Meiän perheeseen kuuluu avomies 35, tyttö 7v, tyttö 6kk ja nyt sitten kolmas tulossa. Tyks on synnytys sairaala.
  7. T

~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

Me käytiin eilen ultrassa ja la siirtyi 12.2, joten taidan siirtyä tuonne helmikuun pinoon. Hyviä vointeja kaikille! :wave:
  8. T

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

Pirtsi: Siis sulle annettiin ne insuliinit? mä jouduin ostamaan ne apteekista ja oli aika hyvän hintasta, koska ei saa sitä erityiskorvausta kun kyseessä on RD. Ihan niin kun sen olis itse aiheuttanu :/ Tänne ei mitään uutta, kamala olo ja väsy. Ulkona ihana ilma, mutta ei tää helle ainakaan...
  9. T

Pirtsi: Mulla oli lääkityksenä tabletti+insuliini. Mulla kaikki arvot oli päin mäntyä. Nyt kävin sokerirasituksessa niin paasto oli koholla, taidan joutua uudestaan sinne tossa viikolla 11-13...se on vaan niin ällöttävää se litku ku pitää juoda! Täällä oli eilen vatsa oudon kipeä ja veristä...
  10. T

Odottajat Turku + lähialueet!

Mä suosittelen kans lämpimästi tuota Savonlahtea, aivan ihana tyyppi! Itse jouduin edellisessä raskaudessa pomppimaan tyksissä parin viikon välein RD:n takia, ja voi elämä sitä liukuhihna tyyliä...ja se mikä otti eniten päähän oli että a) kukaan ei ikinä esitellyt itseään ja b) ultraushuone...
  11. T

Ladymoon :hug: Sartsa83 kamalaa! paljon voimia teille ! :hug: Koitin tässä lukea kaikkien jutut läpi, paljon tekstiä tullut :) Oma vointi ei oo mikään hyvä, tosin tää pahoinvointi on astetta lievempi mitä kahdessa edellisessä jolloin mikään ei oo pysynyt sisällä. tämän kolmannen kohdalla...
  12. T

Nijan: mulla ollut pahoinvointia/oksentelua kahdessa ekassa raskaudessa koko 9kk. Pelkään niin paljon että tämä kuvio toistuu tässä kolmanneessa. Tietäispä että se loppuu viikolla 12, niin sen kestäis vielä jotenkin.
  13. T

Moi! Meille selvisi perjantaina että raskaana olen :heart: . Vaikea sanoa varmaksi miten pitkällä ollaan, mutta jos viimesestä vuodosta lasketaan niin viikkoja olisi nyt 8+5, la 24.1. Perheeseen kuulun minä 28v, avomies 35v, tyttö 7v, tyttö 5kk ja nyt sit olis kolmas lapsi tulossa. Ikäeroa tulee...
  14. T

Kireä kielijänne ja imetys

Meillä tytöllä oli kireä kielijänne, poikkastiin kahteen kertaan ihan vastasyntyneenä. Kannattaa hoitaa alta pois, isompana joutuu sit tekemään nukutuksessa.
  15. T

Odottajat Turku + lähialueet!

Moi! Voisin liittyä mukaan :) Perheeseen kuuluu avomies, tytöt -03 ja -11. Ja eilen saimme tietää että taas ollaan raskaana, laskettu aika menee tammi-helmikuulle. Tulevalla viikolla selvitellään millä viikoilla mennään. Asutaan Vahdolla, n.20km Turun keskustasta.

Yhteistyössä