Hakutulokset

1. T

Marraskuun murut

Heippa! Täällä kohta 34v, 4 lapsen äiti. Nuorimmaisen jälkeen ollut 3 keskenmenoa 06/15, 09/16 ja 11/16. Kaikki ovat olleet keskeytyneitä keskenmenoja ja hoidettu kaavinnalla. Nyt ei voi muuta kun toivoa että tämä pikkuinen pysyy matkassa.
  2. T

Toistuvista keskenmenoista kärsiviä

Täällä juuri meneillään toipuminen kaavinnasta. Keskenmenot 06/15, 09/16 ja 11/16. Mistään en saa vastausta siihen miks ei voida nyt heti tehdä tromboositutkimusta. Helmikuussa vasta labrat lisätutkimuksia varten. Onko joku ominpäin aloittanut esim primaspanin käytön? Epäilen että minulla on...
  3. T

Heinäkuun hellevauvat 2017

Heippa! Mulle voi myös laittaa viestiä jos haluaa liittyä facebook ryhmään :)
  4. T

Heinäkuun hellevauvat 2017

Heippa hei! Hyppäisin mukaan 33-vuotias, neljän lapsen äiti. La 1.7.17. Ultrassa sydän sykki eilen tinzu83/33/TYKS/5.
  5. T

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Moikka! Täällä 33v äiti jolla 4 lasta (2,4,5 ja 12v). Kaksi kkm:a nuorimmaisen jälkeen. Eka 06/15 ja toinen 09/16. Kaavinta tehtiin 16.9. Eilen oli pakko testata ku ollu niin outo olo...ja plussaahan testi näytti. Kun nyt vaan pieni pysyisi matkassa ❤...
  6. T

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

23.6/Tinzu83/33/TYKS/5
  7. T

Huhtikuun hurmurit 2017

Heippa! Varovasti hyppäisin mukaan tähän. 33v, 4lapsen äiti. Lapset poika 1v11kk, tyttö 4, tyttö 5 ja tyttö 12. Maanantaina tein ekan haalean plussan. Huomenna clearbluen testi kehiin. Vuosi sitten kesäkuussa oli km. Toivottavasti tämä pieni nyt pysyisi matkassa. 33v/Tyks/5lapsi/29.4
  8. T

Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

Heips! Eva-maria: toivotaan että ei pikkunen vielä olisi tulossa maailmaan! onko jotain muita oireita? mä olisin varmaan soittanut synnärille...ihan vaan varmuuden vuoksi. Tänne ei mitään uutta, mitä nyt kamala väsymys ton hb:n takia ja sit issiaskivut, välil ei meinaa päästä...
  9. T

Odottajat Turku + lähialueet!

Onnittelut mama19 pienestä prinsessasta! :heart:
  10. T

Mä kärähdin edellisessä raskaudessa sokereista. Ekaks tyksiin, laitettiin tosiaan se anturi. Mulla kokeiltiin ensiks ruokavalio+tablettihoito, ei auttanut, sit sain insuliinin siihen kylkeen vielä. Sit juostiinkin tyksis parin viikon välein loppuun asti. Nyt tästä kolmosesta arvot vielä...
  11. T

Heips! Taas on aika päässyt kulumaan vaikka niin päätin että rupeen lukemaan useammin tätä palstaa. Eipä vaan energia riitä :/ Neuvolassa tuli käytyä alkuviikosta. Väsymys on aivan maksimaalinen, ihmekös tuo kun hemppa romahtanu alle sadan! Rv 22+2 (18+5) paino 68,7 (66) turvotus + RR...
  12. T

Onko jollakin täällä ollut rd:tä aikasemmin? mulla ekasta ei ollu mitään, kakkosen kanssa oli tabl+insuliinihoitoinen. Mietin vaan että kuinkakohan todennäköistä on että tuo uusiutuu? nyt sokrut ollu ihan hyvät,mut pelkään että ne tästä vielä nousee kun tuo ruokakin alkanut maistumaan...
  13. T

Täällä on joko ummetusta tai sit vatsa kuralla,ärsyttävää! Hankinnoista, niin meillä on periaatteessa kaikkea mitä tarvitaan kun ikäeroa tulee niin vähän. Mutta tälle kakkoselle ostettiin tarvikkeet todella myöhään, vasta ihan lopussa, rv37 :) 38+3 laitettiin isot hankinnat paikoilleen, ja neiti...
  14. T

Kiitos Eveny uudesta pinosta! Mä en taaskaan ylläri,ylläri oo kerenny pahemmin koneella olemaan. Päivät vaan häviää johonkin ja tuon pienimmän, ke 9kk, perässä saa juosta jatkuvasti, vaarallisia tilanteita riittää tässä huushollissa. Iltasin on jäätävä väsymys :/ Joku tossa kyseli että onko...
  15. T

Mä olin jo hukannut tämän palstan. Onneksi löysin teidät :) mun tiedot voi päivittää, eli la on 12.2.2012,viimeksi sitä en vielä tiennyt :) tinzu83 & toukkis 17+2 muoks: mun iän voi myös lisätä, eli 28 :)
  16. T

Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

Heips kaikille taas pitkästä aikaa! pahoittelen etten taas ole käynyt pitkään aikaan täällä, ei vaan ole jaksanut :/ Täällä ollut paljon suppareita, eilen oli sit pakko mennä lääkäriin ja lepoon mut määrättiin, ei sais edes tuota pienintä neitiä nostella, mut se nyt on vähän pakko. En oo...
  17. T

Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

Heips! Taas on päivät vaan hujahtanut johonkin...mulla on tässä 9päivän työputki,tänään jo 3/9.Käyn aina välillä keikkailemassa :) Eipä oo pahemmin kerenny koneella istumaan, nytkin pikaseen luin tämän läpi, kohta taas töihin. Eva-maria: meille tulee kans kakkosen ja kolmosen ikäeroksi...
  18. T

Heips! Kamalasti tullut tekstiä, mutta sainpas kaikkiluettua :) Eipä tuu kauheesti oltua koneella, mut koitan pysyä perässä. Vakuutuksista oli kyselyä, jos haluaa vakuutuksen ennen vauvan syntymää niin se pitää ottaa ennen 28+0. Itse oltiin pari päivää myöhässä kakkosen kanssa, ja kas...
  19. T

influenssarokotteesta

mä otin viime syksynä influenssa rokotteen kun olin raskaana. Nyt en tiedä otanko vai enkö...
  20. T

ÄiteeX : kamalaa tollanen verenvuoto, onneks kaikki on hyvin! Mulla oli edellisessä odotuksessa samanlainen tilanne, ihan tismalleen, ultrassa sitten varmistui että istukka oli niin kohdunsuulla että siitä verenvuoto johtui. Liikkeistä : esikoisen odotuksen aikana liikkeet tunsin vasta...

Yhteistyössä