Hakutulokset

1. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hei, osaisiko joku kiltti kertoa kauan hedelmällisyyshoitoja varten määrätyt infektio testejen tutkimustulokset ovat voimassa?
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tänttähäärä! Kokeilisit CB digiä,normi tai dualia? Mä en ole koskaan saanut ovis plussaa millään muulla testillä mitä olen kokeillut kun cb dualilla (norm.digiä en oo kokeillut)! Siinäkin LH kynnys 40 mutta niin vaan aina plussaan sillä.
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Laita jotkut näppärät alusvaatteet päälle ja ota öljypullo mukaan hierontaan. Ei sun sen jälkeen tarvii enää pyytäävaan saat! Kyllä varmasti mieskin ymmärtää sua jos tunteet heittelee välillä mikä on sallittuakin!
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Jos budjetti antaa myöden niin ostakaa CB kahden hormoonin mittaava ovis testi. Sen kanssa ei tarvii tulkita. Ite teen yhden testin päivässä aamuisin ja kun antaa korkeaa hedelmällisyyttä niin aamuin ja illoin näin olen saanut ovis plussan aina mutta ilta testailusta! Kallis mutta varma!
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

En pääse huomenna aukkariin mutta varasin uuden ajan ens kiertoon. Kaikki labrat mitkä tähän mennessä otettu on hyvät s-prog,ths,fsh,lh ja amh. Ens kuussa sitten uus yritys tutkimuksiin! *kädet ristissä jos ei tarttiskaan
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ahmis: meillä tulee tulee keväällä 2v. Oisko nyt yk 20..
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Älkää ketään luovuttako! Noin v. sitten tuttu kertoi ettei voi enää saada lasta,yksi oli ennestään. Ja viime syksynä hän jäi äitiyslomalle. Paras ystäväni nyt rk8 ja hän yrittänyt n. 5v. JA todellakin voin olla aidosti iloinen toisten puolesta! Kyllä se omalle kohdallekin sieltä vielä tulee
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

On tullut tällä viikolla itkeskeltyä ihmeellisen paljon. Oikeastaan en tätä meijän tilannetta ole aikaisemmin itkenyt vaikka surullinen välillä oon ollut. Nyt saatan romahtaa vaikka kesken työpäivän jos tulee hiljaisempi hetki.. Ehkä sekin vaikuttaa kun tällä viikolla kuulin kahden työkaverin...
  10. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onko kenelläkään ollut menkkojen jälkeen outoa kipua kohdussa ja munasarjojen kohdalla? Ja siis ei johdu raskaudesta,2 nega testiä. Vähän kuin oviskipu ja pistää inhottavasti. Viimeksi menkat kesti vajaa 2 päivää vaan!! Ja nyt kp6.. toivottavasti ei tähän tule väliin mitään tulehduksia,kystiä...
  11. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tänttähäärä! Mitä ovis testejä tilasit? Mä en ole ikinä siis koskaan! saanut plussaa muulla kuin CB dualililla. En tiiä miksi. Siksi en edes viitsi muita halvempia tilata.. Ne CB testit on aika kalliita.. Onko muilla vastaavaa? Ootteko löytänyt mitään testiä mikä näyttää lh huipun jos samaa...
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Möörtsi.. Mä oon kärsinyt masennuksesta ja tällä hetkellä paniikkihäiriöstä.. Tiesän ei oo helppoa..
  13. M

Toiveena vauva 2017-2018

Lisäilen omat tiedot! Nyt kp 4/28-yk 20..niin se tasan 2v. yritystä lähenee..
  14. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ahmis, mulla oli kapselit käytössä. Ne toimi kuten pitikin,en tullut raskaaksi mutta menkat säännöllisesti joka kk. Yleensä olen kuullut että veisi ne pois..?
  15. M

Toiveena vauva 2017-2018

Oon tilannut Raskauskeijulta ja päivässä/kahdessa tulleet! Kerran meni viikko mutta taisi olla postin vika. Lähettivät uudestaan ja sanoivat että pidä molemmat mikäli ensimmäinen lähetys ikinä saapui,ja saapuihan se viimein.
  16. M

Toiveena vauva 2017-2018

Onneks olkoon Jasuu! Meillä on 14 ja 12v. tytöt ennestään. Aloitettiin yksityisellä hoidot. Ensin otettiin kaikki labrat ja ensi viikolla aukkari. Labran mukaan ovuloin ja muut tulokset saan tietää myöhemmin. (Tsh,amh,lh,ym.)ja miehen sperma tuloksia odotellaan. Jos lääkäri toteaa että kannattaa...
  17. M

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka kaikille! En ole ihan varma toimiiko tää mun kirjoitus ja miten menee. Eli en ole koskaan aikaisemmin palstoihin kirjoittanut,lukenut kyllä senkin edestä! Haluaisin liittyä johonkin keskusteluun,sen verran rankkaa tää alkaa jo olemaan..odottelu koska pääsee odottamaan! Tällä hetkellä...

Yhteistyössä