Hakutulokset

1. Kems

Lokakuiset 2018 <3

Kauheaa vauhtia tuntuu menevän aika, vaikka välillä olisin valmis hyppäämään jo pari kuukautta eteenpäin. Tai vaikka suoraan lokakuulle että näkis pikku tyypin. Hassu raskaussovellus kertoo pikku tyypin jo olevan pokerimerkin kokoinen :D Mulla on nyt muutaman päivän ollut paljon parempi olo...
  2. Kems

Lokakuiset 2018 <3

Eilisen maailmanlopun fiiliksen jälkeen, tänään on jo parempi päivä. Sain migreenin katki kotikonstein ja tänään on maistunut ruoka ja suklaa ekaa kertaa kuukauteen :D Kiitos tuesta, mä seurailen mihin tää mun ällö olo johtaa ja onneksi tiedän, kun pitää siirtyä sairaalaan. Eilen kiukun ja...
  3. Kems

Lokakuiset 2018 <3

Täällä on viime viikot ollut aika tuskaisia. Pahoinvointi vaan kovenee ja mun elämä pyörii hyvin pitkälti meidän kodin ympärillä, kun ei voimat riitä muuhun ja en jaksa/halua oksennella kaupungilla. Äitiyspolin lääkäri määräsi Primperania ja sillä saan pidettyä olon kurissa kun on pakollisia...
  4. Kems

Lokakuiset 2018 <3

Mulla on ollut todella tylsä aamu ja olen ihan odotellut äitiyspakkauksen kuvia että pääsisin niitä ihmettelemään. Pakkaus näytti kaikkiaan kivalta. Mä vaan kammosin heti kaikkia valkeita ja harmaita ja iloitsin värikkäistä, joita oisin mielelläni ottanut pakettiin lisää:D
  5. Kems

Lokakuiset 2018 <3

Apua, ensimmäistä kertaa ikinä kirjoittamassa tälläiselle palstalle mutta päätin rohkaistua mukaan luettuani ketjua jo muutaman viikon. Ensimmäistä lasta odotellaan, menossa tänään 8+1. Hurjaa on ollut tää mullistus mikä pään sisällä on kun yrittää edes tajuta että Me viimein saadaan vauva...

Yhteistyössä