Hakutulokset

1. H

Letrozol & ovulaatio

Huhu mitä piinailua, menin testaamaan liian aikaisin (11 päivää pregnylin laitosta) ja haamu tuli nyt ei kestäis millään odotella. Maanantaina pitäis menkat... Huoh onpa tää kyllä
  2. H

Letrozol & ovulaatio

Tämäkin koetaan niin eritavalla, kun moni jopa äitini sanoi juuri noin et "on osoitus et kykenee raskautumaan" mutta sen kokeneena kun kaikki se onni viedään sulta yks kaks sen jälkeen hoidot joissa vain vähätellään ja aiheutetaan ihan täysin tarpeetonta kipua ja tuskaa. Itse toivoisin ettei...
  3. H

Letrozol & ovulaatio

Ehkä tämä keskustelu ketju ei ole minua varten kun raskausajan valitus menee niin tunteisiin... Pahoittelen. Onnea raskausaikaasi
  4. H

Letrozol & ovulaatio

Enpä kirjoittanut että toivoisin sitä kenellekään mutta kyllä sen vuoksi olisin valmis kestämään pahaa oloakin että lapsen saisin. Ja kyllä oksensin rv5-11 jatkuvasti. Kun paha olo loppui ja sikiö todettiin kuolleeksi olisin ottanut mielummin takaisin sen yrjöilyn...
  5. H

Letrozol & ovulaatio

Anteeksi nyt vaan jos olen töykeä, mutta jos satut kokemaan keskenmenon niin paha olo kaksi viikkoa tuntuu aika vit*n pieneltä murheelta. Itse olisin mieluummin kestänyt sitä yrjöilyä vaikka 9kk jos olisin vauvan saanut pitää... Kun kaipaat kovin elämääsi ennen raskautta niin koita mietttiä...
  6. H

Letrozol & ovulaatio

Sanoivatko jo mikä lääke alkaa? Mulla ollut nyt pregnyl irtoamisen varmistamassa ja eihän se piikitys kivaa ole mutta jos sen lapsen joskus sais niin on tässä valmis kärsiin...
  7. H

Letrozol & ovulaatio

Jep näinpä juuri...eihän se muiden onni ole itseltä pois mut ei mahda minkään ku ahdistaa niin piristi. Ja vituttaa ihan ku mies jaksaa vaan kokoajan et kyl se nyt siitä ja ei se vaan ymmärrä miltä tuntuu ku vika on mussa mulla siis yks raskaus jossa tuli keskeytynyt keskenmeno huomattiin vasta...
  8. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Täällä haluaisi mukaan yks. 28v ei lapsia, ennen kkm vajaa vuosi ilman ehkäisyä. Kkm 06/2018 rv 11+6 lääkkeellinen tyhjennys, joka epäonnistui ja hyperoskopia 08/2018 sanottiin kyllä lääkkellisen jälkeen, että "tuut varmaan nopeesti raskaaksi"... Jep jep yk 6 menossa ja raskautta ei kuulu... 1...
  9. H

Letrozol & ovulaatio

10. H

Letrozol & ovulaatio

Onko sulla ollut se ongelma ettei johtofollia ole ollenkaan? Ja nyt sitä ei tullut edes letroilla?
  11. H

Letrozol & ovulaatio

Tuntuu ettei kkm jälkeen pääse yhtään eteenpäin eikä yli, ja uutta raskautta ei kuulu. Julkisella puolella ei otettu ollenkaan tosissaan ja yksityisellä heti melkeinpä huomattiin kohdun limakalvon olevan aivan liian ohut muuten kiertoon ja follin kokoon nähden. Toivoton olo tuntuu että muut...
  12. H

Letrozol & ovulaatio

Kauhean hiljaista täällä, mieli ihan maassa ja vertaistukea kaipaisi. Onko kaikki jossain aktiivisemmassa ketjussa?
  13. H

Letrozol & ovulaatio

14. H

Letrozol & ovulaatio

Ohjaan liikuntaa työkseni ja olen tosiaan keskivertoa lihaksikkaampi ja en oikeastaan näytä ylipainoiselta. Rasvaprosentti on normaali. Todella toivon että oisi apua. Ongelma keskenmenon jälkeen kohdun limakalvo joka tosi ohut aina vaikka munasolut jo kypsiä.
  15. H

Letrozol & ovulaatio

Joo, itse olen vasta hakeutunut lapsettomuus hoitoon yksityiselle... keskenmenon jälkeen. Toinen Letrozol+progynova+pregnyl kierto menossa... Ja sitä jo säikähdin, että jos tässä vielä julkiselle joutuu että saako edes hoitoa... Liikun paljon mutta painoideksi on jotain 29
  16. H

Letrozol & ovulaatio

Mikä bmi täytyy olla että saa hoitoja julkisella? Huomioidaanko siellä ollenkaan sitä että on lihaksikas ja siis siitä syystä bmi ylipainon puolella?

Yhteistyössä