Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Toivotaan meille parempaa onnea tällä kertaa <3
  2. H

Näkyy <3 onnea paljon Aamukahvi1
  3. H

Letrozol & ovulaatio

Mulla oli eka letrozol 1kpl kp 3-7 sen jälkeen kp 8-13 progynova 1kpl ja kp 14 pregnyl 5000. Ja nyt plussa <3 ainiin mulle ei tullut pregnylistä mitään oireita mut progynova aiheutti karmean turvotuksen...
  4. H

Sama, siksi suostuin mutta se kipu minkä lääkkeet aiheutti oli ihan hirveetä, tärisin vaa shokissa operaatio pöydällä kun yrittivät lopulta kuulapihdeillä kohdun suuta väkisin aukoa että saataisiin ulos raskausmateriaali, samalla supistelu oli jotain ihan hirveetä. Lopulta tää kaikki kärvistely...
  5. H

Oon pahoillani :( kuinka kauan meinaat että odotellaan. Mulla ei keskeytyneessä keskenmenossa vuoto alkanut ollenkaan ja viikolla 11+6 todettiin ja kiireellisenä aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys 2 päivää sen jälkeen ja oli elämäni pahin virhe suostua tähän lääkkeelliseen. Olisi pitänyt vaatia...
  6. H

Letrozol & ovulaatio

On se uskottava ja miehellekkin kerrottava <3
  7. H

Kiitos tsemppauksista, luulen et mun vois olla hyvä käydä juttelee tästä pelosta ammattilaiselle ennenkuin tää muuttuu ihan mahdottomaksi...
  8. H

Letrozol & ovulaatio

Kiitos, alkuun plussa tuntui kauheen hyvältä nyt mielen on jo vallannut taas kauhee pelko keskenmenosta ja niistä ihan hirveistä sairaala kokemuksista... En oo pystynyt kertoo edes miehelle plussasta tuntuu että viimeksi se keskenmenon suru oli nii murskaavaa...
  9. H

En tiedä kun mulla ei niitä kuukautisia oikein alkanut sen keskeytyneen keskenmenon jälkeen eikä myöskään hyperoskopian jälkeen mutta pregnyl pistetty 2.1.2019 joten nyt on varmaan vasta rv 4+1. Aijon tehdä huomenna clearbluen viikkonäytöllisen niin katsotaan jos se sopii mun arvailuun. Mulla on...
  10. H

Onnea! Mä kans plussasin mut en pysty uskomaan että olis oikeesti totta, en oo uskaltautunut kertoo edes miehelle... Kauhee pelko nyt uudesta keskenmenosta ❤️
  11. H

Letrozol & ovulaatio

1 kierto takana letrozol+pregnyl5000 ja 1 kierto letrozol+progynova+pregnyl ja varovaisesti vielä ajattelen ettei tipu korkeelta ja kovaa, mutta selkeä kaksi viivaa tikussa <3
  12. H

Ja limakalvon kasvattamiseen kokeilin kotikonstit ilman mitään hyötyä. E vitamiinin greippi mehun ,punaviinin...
  13. H

Minulla oli tosiaan tämä limakalvo asia jonka korjaaminen ei lääkärien mukaan olekkaan ihan helppo juttu. Alkuun siis kkm joka huomattiin rv11+6. Lääkkeelinen tyhjennys joka ei onnistunut, sen jälkeen imu tyhjennys jonka jälkeen 2 kk putkeen vuotoa ja hirveitä vatsakipuja, kokoajan sanottiin...
  14. H

Ja viiva on vahvistunut parissa päivässä todella paljon... Ovulaatiota: mulla ovulaatio oireet oli nyt keskenmenon jälkeen ihan hurjat...limaa oli ihan kamalasti, vihlonta hirveetä...kurkku kipee ja oksetti. Tätä siis jatkui tän 5kk noin. Ja silti kroppa ei toiminut...julkisella sanottiin et...
  15. H

Ootko käynyt ultrassa ovulaation oletettuihin aikoihin. Mulla keskenmenon jälkeen lapsettomuuden syy oli varmaan lähes 100% kohdun limakalvon ohuus kkm jälkeen (epäonnistunut lääkkeellinen +hyperoskopia) johon en saanut mitään apua julkisella puolella. Yksityisellä sanottiin kahden kierron...
  16. H

13 päivää pregnylistä.... Kyllä tää taitaaa olla ihan oikee plussa <3 vielä ei uskalla täysin luottaa ja ninnu118 onnea sulle ihan hurjasti <3 itselle tää lapsettomuus on ollut aivan murskaava asia...
  17. H

Letrozol & ovulaatio

Onnea ja iloa eläämääsi <3
  18. H

Letrozol & ovulaatio

Onko sulla ultrattu 1 vai 2 kertaa /kk letrojenkaa?

Yhteistyössä