Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2024

Ihanaa onnea🥰
  2. A

Haaveena vauva 2024

Taysissa on ainakin 3 inseminaatiota ja 3 ivf-kierrosta. Ivf-kierrokset sisältää alkioiden pakastukset ja sulatukset myös. Lahjasoluihin en valitettavasti osaa sanoa mitään, että kuinka se toimii. Ja jos nyt tärppää vaikka ivf 3 kierroksella niin pakkasesta saa käyttää kaikki jääneet alkiot myös.
  3. A

Haaveena vauva 2024

Mä ehdottomasti samaistun. Mulla on aina ollut säännöllinen kierto ja oletin että tuleehan se lapsi heti kun pillerit jätti pois. Tein ovulaatiotestejä ja tallettelut osui kohdalleen. Aikaa kului ja lasta ei näkynyt. Aattelin kanssa että en stressaa asiaa, mutta kyllähän se päivittäin kävi...
  4. A

Haaveena vauva 2024

Ei luonnollisessa raskaudessa tarvi käyttää mitään😊
  5. A

Haaveena vauva 2024

Vielä tän kerran raskausasiaa. Nyt alkaa tuntumaan todelta, tänään rv8. Eilen oli varhaisultra ja kyllä siellä 1.5cm kaveri näkyi ja syke myös🥹🥰 olo on edelleen ainakin hyvä, mitä nyt väsyttää, tissit vähän kipeät ja ehkä pinna hiukan kireellä🤭
  6. A

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti ei ala runsas vuoto. Lievä verenvuoto voi olla myös alkuraskauteen liittyvää. Liittyykö vuotoon kipuja? Jos ei niin silloin ei oo hätää.
  7. A

Haaveena vauva 2024

Tosi hyvältä näyttää😊 ei tullut mullekkaan heti leffaviivoja, meni varmaan viikko menkkojen poisjäännistä että oli tosi tummat.
  8. A

Haaveena vauva 2024

Harmi ettei tästä inseminaatiosta tärpännyt, toivottavasti ens kerralla pääsette keräilyyn asti💕Älä lopeta Teroluteja ennen virallista testipäivää mikä taitaa olla dpo14?
  9. A

Haaveena vauva 2024

Toivotaan että teidänkin vuoro tulee pian💕 täällä rv 6+3, eilen oli ensimmäistä kertaa pahoinvointia, mutta en oksentanut. Muuten on välillä vähän vatsan jomottelua ja nyt on rinnat selkeesti arat ja väsymys painaa välillä. Kovasti odotan 27.2 olevaa varhaisultraa että näkee mikä tilanne😍 toivon...
  10. A

Haaveena vauva 2024

Hienosti on vahvistunut😊 mulla oli itsellä ainakin haaleempi vielä dpo12, kokeilin joku päivä nyt uudelleen niin nyt on kyllä tosi tummat😅
  11. A

Haaveena vauva 2024

Ihana plussa aalto täällä, varovaiset onnittelut💕
  12. A

Haaveena vauva 2024

Multa punktoitiin kanssa vain 6 follia joista tuoresiirto alkion ollessa 3vrk. Kolme selviytyi pakkaseen 2× 5 vrk ikäisiä ja 1 × 6 vrk ikäisenä. Tuoresiirrosta nega, ekasta passista plussa 5 päiväisellä blastolla ja tänään rv6. Ei se määrä vaan se laatu. Joten no hätä💕
  13. A

Haaveena vauva 2024

Mahtavaa😍 ihan selkeästi punainen vaikka "vasta" dpo9. Toivottavasti vahvistuu💕
  14. A

Haaveena vauva 2024

Mulla tää sama setti. Ja punktion jälkeen vielä Panadolin lisäksi suoneen vielä Litalginia kun ei auttanut Panadol tarpeeksi.
  15. A

Haaveena vauva 2024

Onnea @sarlei ja @ykslokki, toivotaan että pienet pysyy matkassa😍 täällä kanssa kaveri matkassa onneksi edelleen ja varhaisultra on sitten 27.2😊 perjantaina eli virallisena testipäivänä digi näytti 2-3 viikkoa eli aikataulussa mennään. Mä kokeilin noita liuskoja oviksen bongaukseen mutta mulla...
  16. A

Haaveena vauva 2024

Ei oo pelkästään hedelmöityshoidoissa oleville vaan ihan kaikille yrittäjille. Mainitsin vaan oman taustan että siitäkin on kokemusta itsellänikin tässä 2.5 vuoden yrityksen aikana😊
  17. A

Haaveena vauva 2024

Kyllähän täällä ihmiset käy päivittelevässä raskauskuulumisiaan pidemmältäkin ajalta että miten raskaus on edennyt. Ja oon kyllä ihan ymmärtänyt että se on sallittua. Musta on ainakin ollut kiva kuulla muiden onnistumisia ja raskauden etenemisestä, vaikka itselläni kestikin kauan tulla raskaaksi...
  18. A

Haaveena vauva 2024

Täällä viivat vahvistuneet ainakin tossa ei niin herkässä testissä😊 voisin siirtyä plussanneisiin, tullaan sit takas jos meniski mönkään🙈 menkkojen pitäisi alkaa tänään tai ihan viimeistään huomenna. Tuhruvuoto toistaiseksi loppunut. Perjantaina sit soittoa TAYSiin että pääsee varhaisultraan😍...
  19. A

Haaveena vauva 2024

Kiitos, rauhoittaa mun mieltä😍 aijjaa.comin kautta, lataat sinne kuvan ja sit ku se on latautunut niin pystyt kopioimaan sieltä kuvan alapuolelta sen kuvan linkin ja liittämään sen tänne😊
  20. A

Haaveena vauva 2024

Mä oon tehnyt kanssa nyt vielä päivittäin raskaustestiä ton rusehtavan vuodon vuoksi. Herkkään raskaustestiin tulee kyllä punertava viiva ja tohon ei niin herkkään tulee myöskin haalea viiva. Mietin että kuinkahan vahva sen kuuluis olla näin dpo12. En oo kyllä pyytänyt hcg arvoa ku menkkojen...

Yhteistyössä